eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawę chemii profesjonalnej oraz naczyń jednorazowych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Lublin: Dostawę chemii profesjonalnej oraz naczyń jednorazowych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
Numer ogłoszenia: 202373 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154873 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę chemii profesjonalnej oraz naczyń jednorazowych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków chemii profesjonalnej oraz naczyń jednorazowych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części wraz z rozładunkiem i wniesieniem towarów do wskazanych jednostek organizacyjnych KUL: a)Część 1 - Dostawa chemii profesjonalnej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 1a do SIWZ. b)Część 2 - Dostawa naczyń jednorazowych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 1b do SIWZ. 2. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia, zakup pozostałych 40 % uzależniony będzie od własnego zapotrzebowania, co nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowanej części umowy. 3. Zamawiający wymaga by oferowane artykuły posiadały odpowiednie atesty, znaki jakości, a jeżeli są wymagane również Świadectwa Jakości Zdrowotnej PZH. Na żądanie Zamawiającego w ciągu 7 dni Wykonawca dostarczy wskazane dokumenty. 4. Zamawiający zobowiązuje się do zamawiania towarów nie częściej niż raz w tygodniu. 5. Towar będzie dostarczany zgodnie z zamówieniami szczegółowymi pod następujące adresy: a) Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, b) Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , ul. Konstantynów 1, 20-950 Lublin, c) Wydział Zamiejscowy KUL w Stalowej Woli, ul. Ofiar Katynia 6, 37-450 Stalowa Wola. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od momentu telefonicznego zgłoszenia tego faktu potwierdzonego na piśmie faksem lub e-mailem przez Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy zawartej na okres 12 miesięcy lub do wyczerpania wartości umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest realizować dostawy transportem własnym i na swój koszt, na podstawie zgłoszeń dokonanych przez Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II poprzez osobę uprawnioną do kontaktu. Dostawa obejmuje również wniesienie materiałów do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów będących przedmiotem zamówienia fabrycznie nowych, w opakowaniach zbiorczych z etykietą zawierającą nazwę handlową artykułu, ilość sztuk w opakowaniu oraz nazwę i adres producenta, przydatnych do użytku przez okres minimum 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii zamawianych produktów. Dostarczone produkty mają być nowe, wolne od wad i spełniające wymagania określone w załączniku nr 1a (cz. I) lub/ i 1b (cz. II) do SIWZ. 9. Wykonawca zagwarantuje niezmienność cen określonych w Formularzu rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1a (cz. I) lub/ i 1b (cz. II) do SIWZ przez cały okres obowiązywania umowy lub do wyczerpania wartości zawartej umowy. 10. Wykonawca wyrazi zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę. 11. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert częściowych. 12. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości oraz z tytułu rękojmi za wady. 14. Jakość dostarczonych materiałów musi odpowiadać wymaganiom Polskich Norm lub innych norm branżowych. 15. Zamawiający zastrzega, że zaproponowany przez Wykonawcę w ramach niniejszego postępowania asortyment winien spełniać wszystkie wymogi podane w załączniku nr 1a (cz.I) lub/ i 1b (cz.II) do SIWZ, w zależności na którą cześć Wykonawca składa ofertę...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.82.10.00 - Środki czyszczące zawierające amoniak 39.82.20.00 - Alkaliczne środki czyszczące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe 39.22.21.00 - Artykuły cateringowe jednorazowe 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe 39.22.22.00 - Tacki na żywność 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 39.22.31.00 - Łyżki 39.22.32.00 - Widelce 39.22.11.30 - Pojemniki na żywność .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa chemii profesjonalnej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gricard Polska Sp. z o.o., ul. Garbarska 16, 20-340 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38617,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48456,82

  • Oferta z najniższą ceną: 48456,82 / Oferta z najwyższą ceną: 63876,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.