eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźSukcesywne dostawy ziemniaków, warzyw i owoców.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Łódź: Sukcesywne dostawy ziemniaków, warzyw i owoców.
Numer ogłoszenia: 202385 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 2 Dom Pomocy Społecznej , ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32, 90-640 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 632 22 03, faks 0-42 632 22 74.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy ziemniaków, warzyw i owoców..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ziemniaków, warzyw i owoców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II i III niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 u.p.z.p. 2) złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków w postepowaniu 3) złożyć dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostwy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. II. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnienia - nie spełnienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) w celu potwierdzenia spełnienia warunków z pkt I.1) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania sie o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, b) w celu potwierdzenia spełnienia warunku z pkt.I.2) Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3, Dział I, Rodział 2 do niniejszej SIWZ, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 3, Dział I, Rozdział 2 do niniejszej SIWZ). Oświadczenie złożone wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną powinno być podpisane przez Pełnomocnika upoważnionego przez wszystkich Wykonawców składającyc ofertę wspólną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) w celu potwierdzenia spełnienia warunku z pkt.I.3) stosownie do treści & 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz.U.. Nr 87, poz.605) oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia16 października 2008 (Dz.U.Nr.188, poz.1155), zamawiający żąda złożenia: - oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w ustawie z dnia 25 października 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.Nr 171 poz. 1225 z 2006r.- załącznik nr 4, Dział I, Rozdział 2 do niniejszego SIWZ, stosownie do treści & 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz.U.Nr 87, poz.605)oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia16 października 2008 (Dz.U.Nr 188, poz.1155): 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt I.1) składa dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwgo organu; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienia stosownie do treści & 2 ust 2 powołanego powyżej Rozporządznia Prezesa Rady Ministrów, dokument o którym mowa powyżej w pkt I.1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści & 2 ust.3 powołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt.I.1) zastępuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, admninistracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju ,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2dps.lodz.w.interia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 2 Dom Pomocy Społecznej w Łodzi ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 10:00, miejsce: 2 Dom Pomocy Społecznej w Łodzi ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 32 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.