eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszWykonanie prac geodezyjnych polegających na sporządzeniu projektów podziału nieruchomości położonych w Chechle, Rodakach i Ryczówku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-29

Olkusz: Wykonanie prac geodezyjnych polegających na sporządzeniu projektów podziału nieruchomości położonych w Chechle, Rodakach i Ryczówku.
Numer ogłoszenia: 202417 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu , ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych polegających na sporządzeniu projektów podziału nieruchomości położonych w Chechle, Rodakach i Ryczówku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca wykonania prac geodezyjnych polegających na: 1) Sporządzeniu projektu podziału nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych, położonych w Chechle - gm. Klucze, oznaczonych jako działki nr nr: 1113/1 o pow. 0,2470 ha, 1113/2 o pow. 0,2390 ha, 1111 o pow. 0,6650 ha, 1108 o pow. 0,2050 ha, 1106 o pow. 0,1010 ha, 1103 o pow. 0,0860 ha, 1102 o pow. 0,2650 ha, 1099 o pow. 0,7490 ha, 1098 o pow. 0,1290 ha, 1123 o pow. 1,0700 ha, 1189 o pow. 0,1620 ha, 1190/3 o pow. 0,1840 ha, 1190/4 o pow. 0,2160 ha, 1190/2 o pow. 0,2510 ha, 1193 o pow. 0,5110 ha, 1194 o pow. 0,5640 ha, 1197/1 o pow. 0,3730 ha, 1197/2 o pow. 0,4510 ha, 1197/3 o pow. 0,2240 ha, 1197/4 o pow. 0,2580 ha, 1198 o pow. 0,6450 ha, 1201 o pow.1,0290 ha, 1204 o pow. 0,5370 ha, 1207/1 o pow. 0,3310 ha, 1207/2 o pow. 0,1680 ha, 1210 o pow. 0,4740 ha, 1213 o pow. 0,5130 ha, 1216 o pow. 0,8460 ha, 1212 o pow. 0,0050 ha, 1211 o pow. 0,0280 ha, 1206/2 o pow. 0,0140 ha, 1206/1 o pow. 0,0370 ha, 1205 o pow. 0,1080 ha, 1200 o pow. 0,3760 ha, 1097/4 o pow. 0,1500 ha, 1094 o pow. 0,6660 ha, 1093 o pow. 0,6500 ha, 1092/1 o pow. 0,9330 ha, 1092/2 o pow. 0,9340 ha, 1091 o pow. 0,3360 ha, 1090 o pow. 0,3610 ha, celem wydzielenia części zajętych pod drogę powiatową nr 1096 K, 2) Sporządzeniu projektu podziału nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych, położonych w Rodakach gm. Klucze, oznaczonych jako działki nr nr : 245 o pow. 1,0940 ha, 246/1 o pow. 1,0360 ha, 246/2 o pow. 1,0300 ha, 247 o pow. 2,0910 ha, 248 o pow. 1,7450 ha, 250 o pow. 0,8530 ha, 251/1 o pow. 0,9820 ha, 251/2 o pow. 0,9760 ha, 252/2 o pow. 1,8440 ha, 253 o pow. 1,4830 ha, 254 o pow. 2,3520 ha, celem wydzielenia części zajętych pod drogę powiatową nr 1101 K. 3) Sporządzeniu projektu podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Olkusz, wraz z trwałą stabilizacją punktów granicznych., położonych w Ryczówku gm. Klucze, oznaczonych jako działki nr nr : 787 o pow. 0,4707 ha, 785 o pow. 2,8962 ha, 784 o pow. 18,4285 ha, celem wydzielenia części zajętych pod drogę powiatową nr 1096 K. Zamawiający wymaga co najmniej dwuletniej rękojmi na wykonanie w/w usługi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00 - Usługi zarządzania gruntami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg. wzoru z zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg. wzoru z zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg. wzoru z zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg. wzoru z zał. nr 2 do SIWZ oraz w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia złożonym wg wzoru z zał. nr 4 do SIWZ. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia warunek dotyczący: dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg. wzoru z zał. nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz - pokój nr 53.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz - pokój nr 41.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.