Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-02
Strzelce Krajeńskie: Zakup dodatkowych pomocy dydaktycznych do wykorzystania podczas realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 202515 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecko-Drezdenecki , ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7632380, faks 095 7631126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup dodatkowych pomocy dydaktycznych do wykorzystania podczas realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do realizowanego w Zespole Szkół w Strzelcach Krajeńskich ul. Kościuszki 29 i Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku ul. Konopnickiej 2, dla uczniów Liceów Ogólnokształcących projektu pn.: Wiedzieć i umieć więcej. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiotem zamówienia jest ponadto dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej, do realizowanego projektu pn.: Dobry start szansą na lepszą przyszłość w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Janusza Korczaka w Strzelcach Krajeńskich, ul. Kościuszki 28. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych w tych wskazanych w załączniku: A, B, C oraz D do SIWZ, będących produktami tożsamymi w kontekście obowiązującego standardu dla produktów wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się urządzenia o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Należy do oferty dołączyć opis produktu równoważnego. Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez: 1) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; 2) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji; 3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; 4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są ponadto podmioty niespełniające warunków udziału w postępowaniu. W ramach projektu przeprowadzone zostaną zajęcia pozalekcyjne z określonego zakresu tematycznego. Zamówienie podzielono na cztery zadania częściowe..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 30.19.00.00-7, 22.11.00.00-4, 22.11.40.00-2, 39.16.21.10-9, 37.52.41.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/ nie spełnia. Zadanie częściowe nr 1, 2, 3 i 4 - Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/ nie spełnia. Zadanie częściowe nr 1, 2, 3 i 4 - Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/ nie spełnia. Zadanie częściowe nr 1, 2, 3 i 4 - Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/ nie spełnia. Zadanie częściowe nr 1, 2, 3 i 4 - Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/ nie spełnia. Zadanie częściowe nr 1, 2, 3 i 4 - Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz ofertowy i cenowy, parafowany wzór umowy, pełnomocnictwo (jeżeli upoważniono osobę (-y) do reprezentacji). Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 86 ust. 5 Prawo zamówień publicznych podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje się je niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert na ich wniosek.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie, II piętro pokoje nr: 212 oraz 213..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie, I piętro pokój nr 103..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych w związku z organizacją zajęć wyrównujących w ramach projektu pn.: Wiedzieć i umieć więcej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia planuje się zakup: zeszytów w kratkę, długopisów, papieru do drukarek/kserokopii oraz książek. Szczegółowe opisy pomocy dydaktycznych, w szczególności ich parametrów technicznych zawarte są w załączniku A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 30.19.00.00-7, 22.11.00.00-4, 22.11.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych w związku z organizacją warsztatów z doradztwa zawodowego w ramach projektu pn.: Wiedzieć i umieć więcej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia planuje się zakup: skoroszytów, markerów i papieru. Szczegółowe opisy pomocy dydaktycznych, w szczególności ich parametrów technicznych zawarte są w załączniku B do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup dodatkowych pomocy dydaktycznych w związku z organizacją zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ramach projektu pn.: Dobry start szansą na lepszą przyszłość.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania częściowego nr 3 planuje się zakup następujących pomocy dydaktycznych: pomocy wspierających poznawanie figur geometrycznych; relacje czasowe i przestrzenne; małymi kroczkami-zegar; liczę z Reksiem; matematyka na wesoło; małymi kroczkami liczymy do 10; moje pierwsze kroki w dodawaniu do 20; żetonowe gry z guzikiem; dodawanie; odejmowanie; grzybobranie; skaczące czapeczki; chińczyk, warcaby; czyj to cień; ćwicz swoją koncentrację; ćwicz swoją pamięć, układanka geometryczna oraz kształty do układanki geometrycznej. Szczegółowe opisy pomocy dydaktycznych, w szczególności ich parametrów technicznych zawarte są w załączniku C do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 22.11.00.00-4, 22.11.40.00-2, 39.16.21.10-9, 37.52.41.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup dodatkowych pomocy dydaktycznych w związku z organizacją zajęć kształtujących umiejętności polisensoryczne w ramach projektu pn.: Dobry start szansą na lepszą przyszłość.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania częściowego nr 4 planuje się zakup następujących pomocy dydaktycznych: sortujemy przedmioty zmysłami; kinezjologia edukacyjna- książka; lotto z płytą - dźwięki wokół nas; fakturowa loteryjka z fotografiami; 6-elementowe historyjki obrazkowe; 8-elementowe historyjki obrazkowe; Lotto z płytą- dźwięki w domu. Szczegółowe opisy pomocy dydaktycznych, w szczególności ich parametrów technicznych zawarte są w załączniku D do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 30.19.00.00-7, 22.11.00.00-4, 22.11.40.00-2, 39.16.21.10-9, 37.52.41.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/13/2025 Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych w gminie Przodkowo w ramach projektu "Program kształtowania kompetencji kluczowych uczniów SP Gminy Przodkowo"
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.