Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-15
Koszalin: Zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego pn. Przebudowa i rozbudowa przejścia drogowego przez miejscowość Krzywin na drodze wojewódzkiej nr 122
Numer ogłoszenia: 202528 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328 , strona internetowa www.zzdw.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego pn. Przebudowa i rozbudowa przejścia drogowego przez miejscowość Krzywin na drodze wojewódzkiej nr 122.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót dodatkowych przy realizacji projektu pn.: Przebudowa i rozbudowa przejścia drogowego przez miejscowość Krzywin na drodze wojewódzkiej nr 122, wynikających z Protokołu Konieczności Nr 2 z dnia 14.04.2011 r. polegających na: - wykonaniu nawierzchni w pełnej konstrukcji na odcinkach 1+400 - 1+ 530 i 1+620-1+750 km; - odbudowie, remoncie oraz przesunięciu studni melioracyjnych; - wykonaniu drenażu w otulinie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Po okresie zimowym, na terenie prowadzonych prac budowlanych powstały przełomy, w wyniku których konstrukcja nawierzchni drogi uległa zniszczeniu ze względu na wysoki poziom wód gruntowych oraz niedrożność istniejącego systemu drenarskiego. Zaistniała sytuacja nastąpiła wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia. Podczas prowadzonych robót budowlanych okazało się, iż istniejące studnie melioracyjne, znajdujące się w ciągu pieszo-rowerowym oraz w nawierzchni są w bardzo złym stanie technicznym, wymagającym natychmiastowej odbudowy. Prace te nie mogły zostać przewidziane na etapie projektowania. W trakcie realizacji robót kanalizacyjnych stwierdzono obfite podsiąkanie wody gruntowej z uwagi na bardzo wysoki poziom wód w bieżącym roku. W związku z powyższym w celu wykonania kanalizacji deszczowej należy odwodnić grunt poprzez zastosowanie sączków z rur PCV na długości 310 m w otulinie o średnicy 100mm obsypanego warstwą filtracyjną ze żwiru. Zastosowanie sączków pozwoli na uzyskanie nośności gruntu pod przyszłe wykonanie odbudowy konstrukcji nawierzchni. W 1 885,70 km zostały odkryte niezinwentaryzowane studnie oraz drenaż, które były zasypane ziemią, są one zniszczone. Ze względu na istotną rolę jakoś odgrywa drenaż - przechodzi on także przez przebudowywane skrzyżowanie koniecznym jest jego odbudowa. Zaistniałej sytuacji nie można było przewidzieć na etapie projektowania. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b Ustawy roboty objęte niniejszym zamówieniem dodatkowym są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, a wykonanie ich stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamówienie dodatkowe prowadzone w trybie z wolnej ręki zostało udzielone Wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska, 75-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku nr 3.
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- Całodobowa obsługa portierni w Domach Studenckich Politechniki Koszalińskiej nr 1, 2, 3 i 4 przy ul. Rejtana w Koszalinie.
- Oznakowanie poziome dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Gryficach
- 16/TP1/SP-2/2024 Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie budynków Domu Studenta DS2 i DS3 przy ul. Rejtana w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz dostosowanie dla potrzeb osób z niepełnospraw.
- Przebudowa chodnika w ciągu DW 173 m. Drawsko Pomorskie, ul. Połczyńska
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg w gminie Chrzanów
- Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika ul. Jurackiej w Poznaniu - odc. od budynku nr 17 do chodnika o nawierzchni bitumicznej
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI SKAWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ SIECI KANALIZACYJNEJ
- Roboty budowlane w zakresie budowy/przebudowy ul. Tadeusza Jasińskiego w Kędzierzynie-Koźlu.
- Budowa lub modernizacja wybranych odcinków dróg na terenie gminy Miejska Górka
- Remont drogi kołowania DK-3 wraz z montażem kotew na miejscach postoju śmigłowców na terenie kompleksu lotniskowego w Latkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.