eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodawaUDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU ZŁOTOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 5 960 000,00 ZŁ NA FINANSOWANIE INWESTYCJI GMINNYCH INWESTYCJEWYDATKI NA POMOC UDZIELANĄ MIĘDZY JST (PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3407P NA ODCINKU KRZYKOSY - BIERZWIENNA, BUDOWA SIECI W

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Kłodawa: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU ZŁOTOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 5 960 000,00 ZŁ NA FINANSOWANIE INWESTYCJI GMINNYCH INWESTYCJE: WYDATKI NA POMOC UDZIELANĄ MIĘDZY JST (PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3407P NA ODCINKU KRZYKOSY - BIERZWIENNA, BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W JANCZEWACH, BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ NA ULICACH BARBARY, ZAWODNIA, POLNA... W KŁODAWIE, REMONT I PRZEBUDOWA BUDYNKU PO GS, GOK I BIBLIOTEKI - OBIEKTÓW KULTURY W GMINIE KŁODAWA, TERMORENOWACJA PRZEDSZKOLA NR 1
Numer ogłoszenia: 202556 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie , ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa, woj. wielkopolskie, tel. 063 2730622, faks 063 2730688.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klodawa.wlkp.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU ZŁOTOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 5 960 000,00 ZŁ NA FINANSOWANIE INWESTYCJI GMINNYCH INWESTYCJE: WYDATKI NA POMOC UDZIELANĄ MIĘDZY JST (PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3407P NA ODCINKU KRZYKOSY - BIERZWIENNA, BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W JANCZEWACH, BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ NA ULICACH BARBARY, ZAWODNIA, POLNA... W KŁODAWIE, REMONT I PRZEBUDOWA BUDYNKU PO GS, GOK I BIBLIOTEKI - OBIEKTÓW KULTURY W GMINIE KŁODAWA, TERMORENOWACJA PRZEDSZKOLA NR 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na udzieleniu i obsłudze kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 5 960 000,00zł (słownie: pięć milionów dziewięćset sześćdziesiąt tysięcy 00/100) na okres od 09.2009r. do 09.2019r. Zamawiający informuje, że do obliczenia wysokości rat kapitałowych należy przyjąć, iż w równej wysokości spłacane raty kapitałowe będą w liczbie 38, natomiast ostatnia rata kapitałowa- nr 39 - będzie ratą wyrównującą. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 31.12.2009 r. 2. Kredyt przeznaczony jest na sfinansowanie realizacji inwestycji gminnych: a) WYDATKI NA POMOC UDZIELANĄ MIĘDZY JST (PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3407P NA ODCINKU KRZYKOSY - BIERZWIENNA, b) BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W JANCZEWACH, c) BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ NA ULICACH BARBARY, ZAWODNIA, POLNA W KŁODAWIE, c) REMONT I PRZEBUDOWA BUDYNKU PO GS, GOK I BIBLIOTEKI - OBIEKTÓW KULTURY W GMINIE KŁODAWA, d) TERMORENOWACJA PRZEDSZKOLA NR 1 W KŁODAWIE. 3. Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego I transzę kredytu w ciągu 3 dni od daty zawarcia umowy, a kolejne, w terminie 3 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. Od niewykorzystywanej kwoty kredytu, Wykonawca nie pobierze prowizji. 4. Karencja w spłacie kapitału- do 29.04.2010r. 5. Spłata kapitału po upływie karencji, w 39 ratach, w następujących okresach: W każdym roku budżetowym od roku 2010 do roku 2018, spłaty kapitału w okresach: 2010- 30 kwietnia; 30 czerwca; 30 września; 31 grudnia. 2011- 31 marca; 30 czerwca; 30 września; 31 grudnia. 2012- 31 marca; 30 czerwca; 30 września; 31 grudnia. 2013- 31 marca; 30 czerwca; 30 września; 31 grudnia. 2014- 31 marca; 30 czerwca; 30 września; 31 grudnia. 2015- 31 marca; 30 czerwca; 30 września; 31 grudnia. 2016- 31 marca; 30 czerwca; 30 września; 31 grudnia. 2017- 31 marca; 30 czerwca; 30 września; 31 grudnia. 2018- 31 marca; 30 czerwca; 30 września; 31 grudnia. 2019- 31 marca; 30 czerwca; 30 września; 6. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych. Odsetki naliczane będą tylko od kwoty uruchomionej według stanu na ostatni dzień miesiąca. Bank każdorazowo powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 3 dni robocze przed datą spłaty odsetek. 7. Forma kredytu - kredyt udostępniony poprzez przelanie na rachunek bieżący: Bank Spółdzielczy w Kłodawie, nr konta: 87854500080000028600149563 8. Oprocentowanie kredytu określone w oparciu o stopę referencyjną WIBOR 3M plus marża banku (dodatnia lub ujemna); o każdej zmianie oprocentowania wynikającej ze zmiany stopy referencyjnej WIBOR 3M bank powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem terminu, od którego zmiana będzie obowiązywała. Prosimy o przyjęcie stawki WIBOR 3M z dnia ogłoszenia zamówienia, tj. 19-06-2008r. 9. Spłata kredytu będzie zabezpieczona w następujący sposób: 1) weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową, 2) oświadczenie o poddaniu sie egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego do kwoty stanowiącej 2- krotność kwoty przyznanego kredytu. 10. Kredyt nie może być obciążony innymi kosztami niż wymienione w SIWZ. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji, za wyjątkiem opłat i prowizji, które będą ustalone w umowie. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu oraz prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Zamawiajacemu przysługiwać będzie prawo do złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu. 12. Zamawiający informuje, że wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywista liczbę dni występujących w danym roku ( 365/366 ). 13. Zamawiający potwierdza zgodę w postaci kontrasygnaty Skarbnika Gminy pod treścią umowy kredytowej. 14. W okresie dostępności kredytu Wykonawca pobierze - proporcjonalnie do kwoty uruchamianej transzy kredytu - prowizję płatną w terminie do 3 (trzech) dni roboczych po uruchomieniu danej transzy kredytu, liczonych od dnia następnego po wpływie środków kredytu na rachunek kredytowy. 15. Zamawiajacemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy, które zostanie doręczone osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksem nie pózniej niż na 7 dni przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu. 16. W przypadku dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu lub jego całości Wykonawca dokona rekalkulacji odsetek za okres obrachunkowy, w którym nastąpiła spłata i poinformuje pisemnie Zamawiającego o wysokości odsetek za bieżący okres obrachunkowy w ciągu dwóch dni od daty otrzymania przez Wykonawcę pisemnego powiadomienia o wcześniejszej spłacie. 17. W przypadku dokonania przez Zamawiajacego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 18. Kwota spłaconego kredytu ani kwota przedterminowo spłacona nie podlega ponownemu wykorzystaniu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł i 00/100) 2) Dopuszcza się wniesienie wadium w formie: a) pieniężnej - przelewem na konto Zamawiającego nr: 70 8545 0008 0000 0286 0014 9093 Bank Spółdzielczy w Kłodawie, b) poręczeń bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w Art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.), 3) Kopię dowodu wniesienia wadium należy umieścić w ofercie za formularzem ofertowym. 4) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, d) na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia ofert, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcę (podstawa prawna dla ppkt. a, b, i c - Art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.). Zamawiający zwróci - z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. Zamawiąjacy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oswiadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie - niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. Wadium wnoszone w innych- poza formą pieniężną- dopuszczonych przez ustawę Prawo zamówien publicznych formach (oryginał), wystawione na Gminę Kłodawa należy zdeponować w Kasie Urzędu Miasta i Gminy Kłodawa, ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa. Do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu wadialnego. 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiajacego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych. 7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzacy rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy, a jego oferta zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 5 zostanie odrzucona.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wszyscy Wykonawcy, o których mowa w Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub Wykonawcy, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, gdy wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalnosci bankowej na terenie Polski, a take realizacji usług objetych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z pózniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczające do zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, gdy przedstawi aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. oraz nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona badania ofert i sprawdzi czy spełniają wymagania określone w Specyfikacji oraz ustawie Prawo zamówień publicznych wg kryterium spełnia / nie spełnia. Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, przy zastosowaniu kryterium spełnia/ nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę /spełnia/ natomiast Wykonawca nie spełniający warunków otrzyma ocenę /nie spełnia/. Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art. 24 ustawy, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego a oferta wykonawcy wykluczonego zostannie przez Zamawiającego odrzucona. Zamawiający może wezwać wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste pomyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w Specyfikacji i ustawie Prawo zamówień publicznych oraz została uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania przesyłając zawiadomienie wszystkim Wykonawcom..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 26 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. nr 71, poz. 645), zwanego dalej rozporządzeniem wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji. 2) Oświadczenie Wykonawcy, wyłącznie na druku stanowiącym Załącznik A do Formularza ofertowego - jest to oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcia działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe z dnia 31.01.1989 r.; 4) Harmonogram spłaty kredytu z wyliczoną ceną oferty (na druku banku) 5) Dowód potwierdzenia wpłaty wadium lub jego wniesienia w innej dopuszczalnej formie. 6) Pełnomocnictwo. Każda bez wyjątku część oferty musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do występowania w imieniu składającego ofertę i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Podpis musi być złożony w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej. Za osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania firmy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pelnomocnictwie. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy musi wynikać z oferty. 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! Dokumenty przedkładane w ofercie należy złożyć w następujący sposób: a) Pełnomocnictwo w ofercie należy przedstawić w formie: - oryginału, lub - kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie, lub - kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby udzielające pełnomocnictwa, b) pozostałe dokumenty należy przedstawić w formie: - oryginału, lub - kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie przesłanek zawartych w art. 89, ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klodawa.wlkp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Kłodawa ul. Dąbska 17 62-650 Kłodawa, pokój nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Kłodawa ul. Dąbska 17 62-650 Kłodawa, Sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.