eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztynsukcesywna dostawa taśm do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu i siatek do reperacji dna miednicy dla SP ZOZ Wolsztyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-28

Wolsztyn: sukcesywna dostawa taśm do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu i siatek do reperacji dna miednicy dla SP ZOZ Wolsztyn
Numer ogłoszenia: 202574 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 068 3843444, fax 068 3842590.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa taśm do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu i siatek do reperacji dna miednicy dla SP ZOZ Wolsztyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Taśmy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu i siatki do reperacji dna miednicy określone w 1 pakiecie; PN/13/08 1. Taśma wykonana z polipropylen monofilament- ilość 25 szt. 1.4 (cztery) kaniule z tworzywa sztucznego o konstrukcji zapobiegającej zaginaniu. 2.4 (cztery) polipropylenowe narzędzia z pamięcią skrętu do przeprowadzenia siatki. 3.Wielofunkcyjna prowadnica anatomiczna. 4.Jednorodna, niewchłanialna siatka o anatomicznym kształcie. Właściwości siatki: Materiał: monofilament - polipropylen- szt. 10 1.2 (dwie) kaniule z tworzywa sztucznego o konstrukcji zapobiegającej zaginaniu. 2.2 (dwa) polipropylenowe narzędzia z pamięcią skrętu do przeprowadzenia siatki. 3.Wielofunkcyjna prowadnica anatomiczna. 4.Jednorodna, niewchłanialna siatka o anatomicznym kształcie. Właściwości siatki: Materiał: monofilament - polipropylen - szt.15 1.6 (sześć) kaniul z tworzywa sztucznego o konstrukcji zapobiegającej zaginaniu. 2.6 (sześć) polipropylenowych narzędzi z pamięcią skrętu do przeprowadzenia siatki. 3.Wielofunkcyjna prowadnica anatomiczna. 4.Jednorodna, niewchłanialna siatka o anatomicznym kształcie. Właściwości siatki: Materiał: monofilament - polipropylen- szt.10

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Zgodnie z art. 2, pkt 11 ustawy wyżej wymienionej Wykonawcy - należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. a. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b. Wykonawcy na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy PZP mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące wykonawcy występującego samodzielnie. Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać od wykonawców, których oferta została wybrana, o których mowa w ust. 1, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2. Ocena spełniania warunków. Zamawiający dokonuje oceny spełnienia warunków przez Wykonawcę na podstawie przedłożonych przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ punkt VI - na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - na formularzu oferty załącznik nr 1; 2. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia oferowany przez wykonawcę posiada certyfikat zgodności CE oraz właściwe świadectwa jakości, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa dopuszczenia do stosowania oraz pozytywne opinie o wyrobie medycznym stosownie do art. 92 ustawy z dn. 20.04.2004 Dz. U. Nr 93 poz. 896 o wyrobach medycznych. Powyższe dokumenty wykonawca będzie zobowiązany przedstawić na życzenie i w terminie określonym przez Zamawiającego.- na formularzu oferty załącznik nr 1; Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do tych dokumentów na żądanie i w terminie określonym przez Zamawiającego. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo w oryginale dołączyć do oferty. 6. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom,- oświadczenie załącznik nr 3 na formularzu ofertowym należy dołączyć do oferty przetargowej-(jeśli dotyczy). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. VI.3 i 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zawierające informacje: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu d) ważny dokument lub (oświadczenie) dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu (np. certyfikat, świadectwo rejestracji - zgodnie z obowiązującym prawem w zakresie przedmiotu zamówienia. Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski. Powyższe dokumenty wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na życzenie i w terminie określonym przez Zamawiającego e) w przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo w oryginale dołączyć do oferty. f) zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom,- oświadczenie załącznik nr 3 na formularzu ofertowym (jeśli dotyczy) należy dołączyć do oferty przetargowej. 7. Ponadto Oferta musi zawierać: a. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1; b. Pełnomocnictwo sygnatariusza oferty, jeśli nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie VI.3. c. Zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 2) d. Oświadczenie o spełnianiu wymagań ustawowych -oświadczenie znajduje się na formularzu oferty e. Oświadczenie o terminie płatności 30 dni - na formularzu oferty f. Oświadczenie o terminie realizacji zamówienia - 3 dni od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku w godzinach od 800do 1430, na formularzu oferty g. Oświadczenie o utrzymaniu stałych cen przez cały okres trwania umowy - znajduje się na formularzu oferty h. próbki asortymentowych w ilości 1 szt. (sterylnie zamknięte) z każdego rodzaju asortymentu. i . karty charakterystyk produktu na poszczególny asortyment

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Wolsztyn, ul. Wschowska 3; 64-200 Wolsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 11:45, miejsce: SP ZOZ Wolsztyn, ul. Wschowska 3; 64-200 Wolsztyn; sekretariat, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.