eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót wykończeniowych w budynku użyteczności publicznej przy ul. Kolegiackiej 3 na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie, w tym między innymi robót budowlanych związanych z wykonaniem ścian działowych i robót wykończeniowych oraz robót w zakresie instalacji wraz z przyłączami.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Warszawa: Wykonanie robót wykończeniowych w budynku użyteczności publicznej przy ul. Kolegiackiej 3 na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie, w tym między innymi robót budowlanych związanych z wykonaniem ścian działowych i robót wykończeniowych oraz robót w zakresie instalacji wraz z przyłączami.
Numer ogłoszenia: 202601 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów , ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6426001 w. 407, faks 22 6427643.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót wykończeniowych w budynku użyteczności publicznej przy ul. Kolegiackiej 3 na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie, w tym między innymi robót budowlanych związanych z wykonaniem ścian działowych i robót wykończeniowych oraz robót w zakresie instalacji wraz z przyłączami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wykończeniowych w budynku użyteczności publicznej przy ul. Kolegiackiej 3 na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie, w tym między innymi robót budowlanych związanych z wykonaniem ścian działowych i robót wykończeniowych oraz robót w zakresie instalacji wraz z przyłączami. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót opisanych dokumentacją projektową. W budynku znajdą się pomieszczenia biblioteki i pomieszczenia biurowe (na potrzeby Centrum Kultury Wilanów). Kubatura 16 100 m3 Zestawienie powierzchni: - powierzchnia netto 5 537,63 m2 - powierzchnia całkowita 6 263,10 m2 Wysokość budynku (w kalenicy) 14,04 m Wysokość wieży 15,0 m Poziom górnej krawędzi stropu nad ostatnią kondygnacją użytkową 13,6 m Budynek jest w trakcie budowy. Aktualny stan można określić jako surowy zamknięty ocieplony i otynkowany. Budynek jest trój-bryłowy i funkcjonalnie składa się zasadniczo z trzech części: - Część południowa nazywana w projekcie budowlanym częścią biblioteczną granicząca z częścią północną ścianą na osi nr 4. - Część północna nazywana w projekcie budowlanym częścią biurową zawiera pomieszczenia na północ od osi nr 4 - Wieża - część przekryta odrębnym zadaszeniem kopertowym mieszcząca piony komunikacyjne i instalacyjne. Część podziemna budynku to parking na 46 samochodów osobowych pokrywający w całości potrzeby użytkowników budynku. Na każdej kondygnacji znajdują się sanitariaty obsługujące pomieszczenia biurowe. Najwyższa kondygnacja oraz parking podziemny są dostępne poprzez dwa dźwigi oraz dwie klatki schodowe wschodnią i zachodnią (w wieży). B. Zakres robót obejmuje: - wykonanie robót przygotowawczych - między innymi: wykucie otworów w ścianach murowanych, betonowych i stropach żelbetowych (dla przejść instalacyjnych, czerpni oraz nowych połączeń komunikacyjnych), oczyszczanie i gruntowanie podłoża, zasłonięcie okien w pom. śmietnika lustrzaną folią, wycinka istniejących drzew - wykonanie nowych ścianek działowych, zabudowy instalacji i urządzeń - wykonanie tynków - tynki cem - wap i gipsowe z gładzią gipsową oraz tynk akustyczny - roboty malarskie i okładzinowe - farby akrylowe, płytki ceramiczne, tapeta - roboty posadzkowe - gres, wykładzina elastyczna, wykładzina dywanowa, parkiet drewniany dębowy, panele podłogowe (wraz z równaniem podłoża i warstwami podłogowymi: szlichtą cementową, styropianem, wełną mineralną twardą, folią) - dostawę i montaż stolarki wewnętrznej - stolarka drewniana fornirowana, drzwi kabinowe do WC systemowe, ślusarka aluminiowa, stalowa oraz ścianki szklane - dostawa i montaż bramy garażowej segmentowej, drzwi wejściowych aluminiowych, krat wentylacyjnych, okien oddymiających - montaż parapetów wewnętrznych i prętów zabezpieczających okna od zewnątrz O 30 ze stali nierdzewnej, montaż balustrad klatek schodowych stalowo-drewnianych - dostawa i montaż regałów bibliotecznych, - montaż sufitów podwieszanych - ocieplenie dachu - wełna mineralna, folia na konstrukcji metalowej - dostawa i montaż luster, blatów kuchennych, pojemników na mydło, papier toaletowy itp., wycieraczek do obuwia - dostawa i montaż dźwigów osobowych - wykonanie instalacji wodociągowej (wraz z białym montażem), kanalizacyjnej, deszczowej i hydrantowej - wykonanie węzła cieplnego - wykonanie odwodnienia garażu - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego i chłodu na potrzeby wentylacji - wykonanie instalacja wentylacji i odzysku ciepła - wykonanie instalacji elektrycznych, odgromowej, sieci strukturalnych - wykonanie systemów audi-wideo, BMS, automatyki i systemu sygnalizacji alarmu pożarowego - wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, teletechniki i elektroenergetycznego - wykonanie wjazdu do garażu podziemnego z matami grzejnymi wraz daszkiem i balustradą szklaną, okładziny schodów zewnętrznych i zjazdu do garażu z piaskowca szarego z barierką szklaną i pochwytem drewnianym wraz z obramowaniem drzwi wejściowych - wykonanie oświetlenia zewnętrznego - założenie ogrodu ekstensywnego na płycie nad wjazdem do garażu C. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy D. Dodatkowe informacje: Wykonawca poza robotami budowlanymi wykona i uwzględni koszt wszystkich innych robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia w tym: - opłaty związane z zużyciem energii na cele budowy, - zabezpieczenia wody do celów budowy, - zapewnienie kontenera toi-toi - zapewnienie całodobowej ochrony budowy, Uwaga! Producentów oraz typy zastosowanych materiałów i urządzeń podano w dokumentacji dla określenia wymaganego standardu i należy je traktować jako przykładowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 200.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz co najmniej 2 robót budowlanych o wartości brutto po min. 5.000.000,00 PLN każda, polegających na robotach wykończeniowych, remontowych lub przebudowie, których zakres obejmował powierzchnię min. 4.000 m2 łącznie z wykonaniem instalacji wewnętrznych: wod.-kan., c.o., wentylacyjnych i elektrycznych, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje spełnienie powyższego warunku polegając na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli zostanie wykazane uczestnictwo tego podmiotu w realizacji zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, w tym co najmniej: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. b) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości min. 3.000.000,00 PLN, b) Opłacona polisa ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z minimalną sumą gwarancyjną 5.000.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi, w pkt VII SIWZ. 3. Wypełniony Formularz Cenowy - harmonogram finansowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert (np. odpisu z KRS, wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę (-y) właściwie umocowaną.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 82
  • 2 - Okres gwarancji - 18

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Termin zakończenia może ulec skróceniu w przypadku wykonania robót przed terminem lub przedłużeniu w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: a. konieczności wykonania robót dodatkowych, b. wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego którego nie można było przewidzieć, a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek którego powstała szkoda w znacznych rozmiarach, c. działań osób trzecich, które uniemożliwiają wykonanie robót, a działania te nie są konsekwencją winy ani Zamawiającego ani Wykonawcy. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Podwykonawcy z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca, w procedurze udzielenia niniejszego zamówienia, posłużył się doświadczeniem Podwykonawcy, nowy Podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem umowy. 3) W przypadku ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT kwota wynagrodzenia brutto pozostaje bez zmian. Kwota wynagrodzenia netto zostanie przeliczona według obowiązujących stawek podatku VAT, w stosunku do kwoty wynagrodzenia bazowego brutto. 4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami specjalistycznymi objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. Zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w zdaniu poprzednim w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający akceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia wymaganego postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osoby, o której mowa wyżej, winna być dokonana wpisem do dziennika budowy i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. 5) Zmiana osób do kontaktu może nastąpić w formie powiadomienia i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. 6) W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.). Zmiana formy zabezpieczenia może nastąpić w formie powiadomienia i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. 7) W trakcie realizacji umowy, postanowienia umowy mogą ulec zmianom, które będą wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b. wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę), c. konieczności wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji, d. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e. okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, hydrologicznych, kolizji z sieciami infrastruktury, utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych powyżej, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy konieczności zmiany zakresu zamówienia, o ile jest ona korzystna dla realizacji zadania i dotyczy zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. 4. Zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 5. Rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Wilanów Wydział Zamówień publicznych i Zezwoleń 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11, pok. 407.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Wilanów Wydział Zamówień publicznych i Zezwoleń 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11, pok. 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.