eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REMONCIE BARAKU NR 17 ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE PAŃSTWOWEGO MUZEUM NA MAJDANKU W LUBLINIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Lublin: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REMONCIE BARAKU NR 17 ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE PAŃSTWOWEGO MUZEUM NA MAJDANKU W LUBLINIE
Numer ogłoszenia: 202605 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311748 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum na Majdanku, Droga Męczenników Majdanka 67, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-61 7442647, faks 0-81 7440526.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REMONCIE BARAKU NR 17 ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE PAŃSTWOWEGO MUZEUM NA MAJDANKU W LUBLINIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie Baraku nr 17 zlokalizowanego na terenie Państwowego Muzeum na Majdanku w Lublinie. Zakres robót określony został w załączonej dokumentacji stanowiącej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w skład którego wchodzą: 1) Dokumentacja techniczna zawierająca opis techniczny - załącznik nr 7 do SIWZ 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8 do SIWZ 3) Przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ 2. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia realizowany był: -zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r; -obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi; -obowiązującymi przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji w budownictwie; -obowiązującymi przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie. 3. Teren objęty robotami znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej i podlega ochronie służb konserwatorskich. 4. Całość robót musi zostać wykonana zgodnie z: 1) Dokumentacją techniczną zawierającą opis techniczny - załącznik nr 7 do SIWZ 2) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8 do SIWZ 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 36 miesięcy, liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego. 2) Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatne przeglądy okresowe dostarczonych w ramach przedmiotu zamówienia urządzeń i elementów, jeżeli gwarancja na te urządzenia i elementy wymaga dokonywania takich przeglądów. 3) Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich fabrycznie nowych urządzeń i materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIND Anna Woźniak, Nasutów 195 C, 21-025 Niemce, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252351,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 247553,48

  • Oferta z najniższą ceną: 247553,48 / Oferta z najwyższą ceną: 865443,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.