eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDOSTAWA MEBLI LABORATORYJNYCH I BIUROWYCH DLA JEDNOSTEK POLITECHNIKI SZCZECIŃSKIEJ w edycji III /2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-28

Szczecin: DOSTAWA MEBLI LABORATORYJNYCH I BIUROWYCH DLA JEDNOSTEK POLITECHNIKI SZCZECIŃSKIEJ w edycji III /2008
Numer ogłoszenia: 202613 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Szczecińska Rektorat, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4494250, 4494042, fax 4494690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ps.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI LABORATORYJNYCH I BIUROWYCH DLA JEDNOSTEK POLITECHNIKI SZCZECIŃSKIEJ w edycji III /2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych z podziałem na 7 (słownie:siedem) zadań. Dostawa poszczególnych mebli obejmuje przeniesienie własności, dostarczenie wraz rozładunkiem i montażem do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń. Opisy techniczne mebli znajdują się w załączniku nr 2 do specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 PZP. : 1. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności , o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 2 - 9 PZP; 2. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 PZP innych niż wymienione w ust. 1 niniejszego działu; 3.Posiada wiedzę oraz doświadczenie niezbędne dla wykonania niniejszego zamówienia. 4. Posiada niezbędny potencjał techniczny umożliwiający wykonywanie zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami niniejszej specyfikacji. 5. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 6. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie informacji zawartych w ofercie,na zasadzie istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia albo nie spełnia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Na okoliczność spełniania określonych w dziale IV ust. 1 - 6 niniejszej specyfikacji warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa do oferty oświadczenie o treści wskazanej w załączniku nr 1 do specyfikacji. 2. Jeżeli odrębne przepisy prawa wymagają od wykonawcy prowadzenia działalności w oparciu o wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania określonych w dziale IV ust. 1 - 2 niniejszej specyfikacji warunków udziału w postępowaniu przedkłada zamawiającemu następujące dokumentów: a) z zastrzeżeniem pkt b) niniejszego ustępu, aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty (odpis lub zaświadczenie) wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; b) wykonawca zagraniczny zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a) niniejszego ustępu, przedkłada aktualny dokumentu lub dokumenty wystawionych zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiedni, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej), potwierdzających, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. gwarancja jakości - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ps.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ps.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Politechnika Szczecińska, Dział Zamówień Publicznych, Szczecin 70 - 310, al.Piastów 18, pok. 6 -8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych dla Politechniki Szczecińskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Wydziału Budownictwa i Architektury, al. Piastów 50, Szczecin 70- 311.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9, 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. gwarancja jakości - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych dla Politechniki Szczecińskiej - edycja III/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble laboratoryjne dla Wydziału Budownictwa i Architektury, al. Piastów 50. Szczecin 70 - 311.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.10-9, 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. gwarancja jakości - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych dla Politechniki Szczecińskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mebla dla osiedla studenckiego, ul. Bohaterów Warszawy 55, Szczecin 71-065.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9, 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. gwarancja jakości - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych dla Politechniki Szczecińskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej, al. Piastów 42, Szczecin 71 -065.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9, 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. gwarancja jakości - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych dla Politechniki Szczecińskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Zachodniopomorskiego Centrum Zaawansowanych Technologii, al. Piastów 19, szczecin 71 - 310.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9, 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. gwarancja jakości - 15

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych dla Politechniki Szczecińskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla wydziału Elektrycznego, ul. Sikorskiego 37, 70 - 313 Szczecin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9, 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. gwarancja jakości - 15

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych dla Politechniki Szczecińskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Instytutu Inżynierii Materiałowej, al. Piastów 19, Szczecin 70 - 310.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9, 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. gwarancja jakości - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.