Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-16
Poznań: Świadczenie usług serwisu napraw urządzeń drukujących wraz z wymianą części zamiennych, eksploatowanych w:
1) I Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 i podległych jednostkach organizacyjnych
2) II Oddziale ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31 i podległych jednostkach organizacyjnych
3) Oddziale ZUS w Bydgoszczy, ul. Św. Trójcy 33 i w podległych jednostkach terenowych
4) Oddziale ZUS w Toruniu, ul. Mickiewicza 33/39 i w podległych jednostkach terenowych.
Numer ogłoszenia: 202692 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisu napraw urządzeń drukujących wraz z wymianą części zamiennych, eksploatowanych w: 1) I Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 i podległych jednostkach organizacyjnych 2) II Oddziale ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31 i podległych jednostkach organizacyjnych 3) Oddziale ZUS w Bydgoszczy, ul. Św. Trójcy 33 i w podległych jednostkach terenowych 4) Oddziale ZUS w Toruniu, ul. Mickiewicza 33/39 i w podległych jednostkach terenowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących, których wykaz ilościowo-rodzajowy stanowi załącznik nr 2 do umowy, eksploatowanych w: 1) I Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada - 535 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, 1 drukarkę kodów kreskowych i 35 faksów; 2) II Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Starołęcka 31 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada - 527 drukarek i urządzeń wielofunkcyjny, 1 drukarkę kodów kreskowych i 25 faksów; 3) Oddziale ZUS w Bydgoszczy ul. Św. Trójcy 33 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 604 drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, 2 drukarki atramentowe, 2 drukarki kodów kreskowych i 21 faksów; 4) Oddziale ZUS Toruń ul. Mickiewicza 33/39 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 447 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, 2 drukarki atramentowe, 1 drukarkę kodów kreskowych i 39 faksów;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta, wypełniona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4a i/lub 4b i/lub 4c i/lub 4d do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zus.pl lub u Zamawiającego: ZUS II Oddział w Poznaniu
ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Można składać oferty w siedzibie Zamawiającego - ul. Starołęcka 31 budynek A, w sekretariacie, piętro I, pok. 102 lub przesłać na adres Zamawiającego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług serwisu napraw urządzeń drukujących wraz z wymianą części zamiennych, eksploatowanych w I Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 i podległych jednostkach organizacyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisu napraw urządzeń drukujących wraz z wymianą części zamiennych, eksploatowanych w I Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 i podległych jednostkach organizacyjnych. Termin wykonania umowy -od dnia zakończenia aktualnie obowiązującej w I Oddziale ZUS w Poznaniu umowy, jednak nie wcześniej niż od 01 lipca 2014r. do dnia 31 marca 2015r. lub do wyczerpania wartości umowy - w zależności co nastąpi pierwsze..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług serwisu napraw urządzeń drukujących wraz z wymianą części zamiennych, eksploatowanych w II Oddziale ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31 i podległych jednostkach organizacyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisu napraw urządzeń drukujących wraz z wymianą części zamiennych, eksploatowanych w II Oddziale ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31 i podległych jednostkach organizacyjnych. Termin trwania umowy- od dnia jej podpisania do dnia 31 marca 2015r. lub do wyczerpania wartości umowy w zależności co nastąpi pierwsze..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług serwisu napraw urządzeń drukujących wraz z wymianą części zamiennych, eksploatowanych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy, ul. Św. Trójcy 33 i w podległych jednostkach terenowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisu napraw urządzeń drukujących wraz z wymianą części zamiennych, eksploatowanych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy, ul. Św. Trójcy 33 i w podległych jednostkach terenowych. Termin trwania umowy - od dnia jej podpisania do dnia 31 marca 2015r. lub do wyczerpania wartości umowy w zależności co nastąpi pierwsze;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług serwisu napraw urządzeń drukujących wraz z wymianą części zamiennych, eksploatowanych w Oddziale ZUS w Toruniu, ul. Mickiewicza 33/39 i w podległych jednostkach terenowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisu napraw urządzeń drukujących wraz z wymianą części zamiennych, eksploatowanych w Oddziale ZUS w Toruniu, ul. Mickiewicza 33/39 i w podległych jednostkach terenowych. Termin trwania umowy - od dnia zakończenia aktualnie obowiązującej w Oddziale ZUS w Toruniu umowy, jednak nie wcześniej niż od 01 lipca 2014r. do dnia 31 marca 2015r. lub do wyczerpania wartości umowy - w zależności co nastąpi pierwsze;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup niespecjalistycznego sprzętu medycznego, w tym jednorazowego - 12 zadań
- Zakup i dostawa wyrobów z fliseliny- czepki i maseczki
- Dostawa zastawek aortalnych śródpierścieniowych wszczepialnych przezskórnie dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego Im. J. Strusia w Poznaniu
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją i grysami
- Budowa placu zabaw w ramach projektu PBO25 Spektakularny i nowoczesny plac zabaw - rozbudowa
- Sukcesywna dostawa pieczywa
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.