Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-23
Purda: Dostawe kostki betonowej - nazwa hadlowa behaton.
Numer ogłoszenia: 202696 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Purdzie, 19, 11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5122223, fax 089 5122280.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawe kostki betonowej - nazwa hadlowa behaton..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki betonowej brukowej BEHATON ( dwuteownik) - gr 8 cm kolor szary na miejsce wbudowania tj. droga gminna w miejscowości Klewki gm. Purda Przewidywana wielkość dostawy - 2100 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie odpowiednich środków transportowych do świadczenia usług dostawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ oświadczenie o spełnieniu wymogów art.22 ust. 2 oraz art.19 ustawy Prawo zamówień publicznych; b/ oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu podatku dochodowego ; c/ oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu podatku na ubezpieczenie społeczne; e/ oświadczenie, że w stosunku do oferenta nie rozpoczęto postępowania likwidacyjnego oraz nie ogłoszono upadłości;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.purda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11-030 Purda 19, Urząd Gminy w Purdzie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Purdzie - sekretariat 11-030 Purda 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.