Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Zawiercie: Dostawa środków czystościowych i dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy - 7 pakietów
Numer ogłoszenia: 202699 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, faks 032 6721532.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystościowych i dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy - 7 pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystościowych i dezynfekcyjnych, niezbędnych do utrzymania czystości w pomieszczeniach Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 7 pakietów, przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy, w ilości i asortymencie szczegółowo określonym w załączniku nr 1 do SIWZ , stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo - cenowy. Łącznie 37 pozycji zgrupowanych w 7 pakietach: Pakiet nr 1 - Środki czystościowe, specjalistyczne - 2 pozycje Pakiet nr 2 - Środki do mycia powierzchni - 6 pozycji Pakiet nr 3 - Środki myjąco- czyszczące - 8 pozycji Pakiet nr 4 - Papier i ręczniki do rąk - 3 pozycje Pakiet nr 5 - Worki foliowe - 8 pozycji Pakiet nr 6 - Środki do dezynfekcji - 1 pozycja Pakiet nr 7 - Środki myjąco- dezynfekujące - 9 pozycji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.71.19.00 - Mydło 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.12.20 - Środki odtłuszczające 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.76.10.00 - Papier toaletowy 18.93.00.00 - Worki i torby 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - spełnieniem warunku będzie dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia wg wzoru - załącznik nr 3. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - do potwierdzenia oświadczeniem wg wzoru - załącznik nr 3. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - do potwierdzenia oświadczeniem wg wzoru - załącznik nr 3. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty: - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla danego pakietu, - dokumenty potwierdzające że oferowane produkty spełniają wymagania określone w przepisach określonych w rozdz.III pkt.4 i 5. - opis oferowanych wyrobów np. ulotki informacyjne, foldery lub aktualny katalog zawierający dokładny opis..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, - formularz cenowy - załącznik nr 1, - dokumenty, na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w ustawie prawo farmaceutyczne, ustawie o produktach biobójczych, ustawie o wyrobach medycznych w zależności od klasyfikacji danego środka. - Dla pozycji 5 i 6 pakietu nr 7 Wymagana jest ponadto pozytywna ocena IMiDZ lub innej instytucji wydającej dopuszczenia do stosowania na oddziałach neonatologicznych, pediatrycznych. - oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane środki dezynfekcyjne będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości posiadają aktualne karty charakterystyki,( jeśli dotyczy) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w oparcie o art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu
ul. Miodowa 14
42-400 Zawiercie
Pokój nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie Pokój nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - środki czystościowe specjalistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - środki czystościowe specjalistyczne - 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - środki do mycia powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - środki do mycia powierzchni - 6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - środki myjąco-czyszczące.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - środki myjąco-czyszczące - 8 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.83.12.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - papier i ręczniki do rąk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - papier i ręczniki do rąk - 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - worki foliowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - worki foliowe - 8 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 19.64.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - środki do dezynfekcji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - środki do dezynfekcji - 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: c.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - środki do dezynfekcji - 9 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny HACCP
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.