eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzkiwymiana stolarki okiennej - drewnianej na stolarkę z PCV

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Aleksandrów Łódzki: wymiana stolarki okiennej - drewnianej na stolarkę z PCV
Numer ogłoszenia: 202719 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 42 712 74 40, faks 42 712 74 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oaleksandrow.szkoly.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej - drewnianej na stolarkę z PCV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana stolarki okiennej - drewnianej na stolarkę z PCV typu jednoramowego wykonanej z profilu pięciokomorowego, z nawiewnikami, z zachowaniem dotychczasowego podziału wraz z parapetami wewnętrznymi wykonanymi z płyty laminowanej o grubości min. 28 mm z wykończeniami bocznymi oraz parapetami zewnętrznymi wykonanymi z blachy powlekanej o grubości min. 0,55 mm w Internacie Zamawiającego przy LO im. Mikołaja Kopernika ul. Warszawska 10/12 95-070 Aleksandrów Łódzki w n/w pomieszczeniach parter: typu OK 1 szt.20 typu OK 2 szt. 2 typu OK 3 szt. 1 typu DB 4 szt. 1 typu OK 5 szt. 2 I piętro: typu OK 6 szt. 22 typu OK 7 szt. 2 typu OK 8 szt. 2,18 strych i klatka schodowa: typu OK 9 szt. 25 typu OK 10 szt. 1 typu OK 11 szt. 1 typu OK 12 szt. 1 zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki do SIWZ (specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 1 oraz dokumentacją projektową w zakresie obejmującym: ilości robót ujętych w przedmiarach robót- zał. nr 2; 2a; 2b)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium wysokości: 4 500,00 zł słownie: cztery tysiące zł 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art.22 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.a. i 1d wymagane jest prowadzenie działalność gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, który należy potwierdzić dokumentami , zaświadczeniami i oświadczeniem. Ocena spełnienia w/w warunku (spełnia /nie spełnia) nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców tych dokumentów, o których mowa w punkcie V specyfikacji, b) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.b. powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz dokumenty, które potwierdzają spełnienie tego warunku. Ocena spełnienia warunku (spełnia/ nie spełnia) nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców tych dokumentów o których mowa w punkcie V specyfikacji, c) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.c. każdy Wykonawca powinien złożyć oświadczenie , że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz dokumenty , które potwierdzają spełnienie tego warunku. Ocena spełnienia warunku (spełnia/ nie spełnia) nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców tych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Warunki szczegółowe określone dla punktu IV 2a SIWZ - do ofert należy załączyć: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b/ zaświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków i opłat na Urząd Skarbowy oraz składek na ZUS lub KRUS; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wyszczególnione w punkcie V.1.1. muszą być złożone przez każdy podmiot. 1.2. Warunki szczegółowe określone dla punktu IV 2b SIWZ - do ofert należy załączyć: a/ dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę bądź kierownika robót (oświadczenie kierownika robót o wykonywaniu usług nadzoru na rzecz Wykonawcy) uprawnień budowlanych - zgodnie z RMTiB z dnia 28.04.2006 r. (Dz. U. Nr 83 z 2006 r., poz. 578) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Roz. 4 § 17; b/ aktualne zaświadczenie o przynależności do (O.I. Inż. Bud) osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót; c/ wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (co najmniej: czterech pracowników budowlanych w zawodach: murarz-tynkarz, montażysta) zał. nr 3 do SIWZ; d/ wykaz zamówień budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu wyrażające się tym, że jako główny Wykonawca budowlany wykonał co najmniej dwa przedsięwzięcia budowlane o charakterze i trudności wykonania takie samo jak zamówione roboty na kwotę min. 100 000,00 zł -zał. nr 4 do SIWZ; e/ zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia robót ogólnobudowlanych będących przedmiotem zamówienia lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych robót wykazanych w załączniku nr 3 do SIWZ; f/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust. 1 i art. 24 ustawy - zał. nr 5 do SIWZ; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wyszczególnione w punkcie V.1.2 f. muszą być złożone przez każdy podmiot. 1.3. Warunki szczegółowe określone dla punktu IV 2c SIWZ - do ofert należy załączyć: a/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 150 000,00 zł, w przypadku załączenia dokumentu na okres krótszy niż termin zamówienia, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia; b/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy - zał. nr 5 do SIWZ; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wyszczególnione w punkcie V.1.3 b muszą być złożone przez każdy podmiot. 1.4 Dokument potwierdzający wykonanie przelewu wadium - oryginał lub jego kopię (kserokopię)poświadczoną (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oaleksandrow.szkoly.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego LO im. M. Kopernika ul. Skłodowskiej Curie 5 95- 070 Aleksandrów Łódzki od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 15:00 w sekretariacie Szkoły.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego ul. Skłodowskiej Curie 5 95- 070 Aleksandrów Łódzki w sekretariacie Szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.