To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-29
Warszawa: Przeprowadzenie badań ilościowych techniką CAPI dotyczących kosztów instrumentów płatniczych ponoszonych przez przedsiębiorstwa na rynku polskim
Numer ogłoszenia: 20274 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332304 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20, faks 22 185 25 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badań ilościowych techniką CAPI dotyczących kosztów instrumentów płatniczych ponoszonych przez przedsiębiorstwa na rynku polskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania marketingowego metodą bezpośrednich wywiadów ankieterskich typu CAPI (skrót od angielskiej nazwy: Computer Aided Personal Interview) dotyczącego kosztów instrumentów płatniczych ponoszonych przez przedsiębiorstwa na rynku polskim. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić badanie marketingowe wśród przedsiębiorstw, które ma na celu oszacowanie kosztów instrumentów płatniczych na rynku polskim ponoszonych przez te podmioty. Celem badania jest pozyskanie danych o liczbie i wartości transakcji poszczególnymi instrumentami płatniczymi, a także danych o kosztach ponoszonych przez poszczególne podmioty m.in. w zakresie następujących instrumentów płatniczych: 1) gotówka, 2) karty płatnicze debetowe/kredytowe/obciążeniowe, 3) polecenie przelewu, 4) polecenie zapłaty, 5) płatności mobilne. 3. Badanie ma obejmować następujące grupy podmiotów prowadzące sprzedaż produktów i usług dla klientów detalicznych w ramach swojej głównej działalności jako: 1) Fizyczne punkty handlowo-usługowe - nie mniej niż 1.000 podmiotów - uwzględniając w sposób równomierny następujące branże: a. Supermakety i hipermarkety i małe sklepy spożywcze, b. Sklepy AGD, RTV, komputery i elektronika, c. Sklepy odzieżowe, obuwnicze, d. Sklepy kosmetyczne, apteki, e. Księgarnie, kioski z gazetami, artykuły papiernicze, f. Stacje benzynowe, g. Biura turystyczne i linie lotnicze oraz hotele i motele, h. Gastronomia - restauracje, puby i kawiarnie, i. Rozrywka i kultura oraz sport i rekreacja, j. Sklepy budowlane i meblowe, k. Transport (taxi, bilety autobusowe) i komunikacja publiczna, l. Usługi kosmetyczne, fryzjerskie oraz usługi medyczne, m. Sprzedaż i serwis pojazdów mechanicznych, n. Pozostała działalność handlowa (włącznie z automatami z żywnością), o. Pozostała działalność usługowa ( w tym usługi w domu). 2) e-Commerce - nie mniej niż 150 podmiotów, z czego co najmniej 50% prowadzących wyłącznie sprzedaż internetową; podmioty te nie mogą spełniać kryterium wierzyciela masowego. 3) Wierzyciele masowi - nie mniej niż 150 podmiotów dostarczających usługi: a. Publiczne: prąd, gaz, woda, ciepło, itp. b. Telekomunikacyjne, Internet, kablówka, itp. c. Czynszowe: spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe, itp. d. Finansowo-ubezpieczeniowe. 4. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i wykonania zostały szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka 79.31.12.00 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIOSTAT Sp. z o. o., ul. Kowalczyka 17, 44-206 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 181425,00
Oferta z najniższą ceną: 124000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 614862,24
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.