eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZakończenie budowySystemu interkomowego i przywoławczego SOS, Systemu Alarmu Pożarowego SAP, Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego DSO oraz oświetlenia w Biznes Klub

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Wrocław: Zakończenie budowy: Systemu interkomowego i przywoławczego SOS, Systemu Alarmu Pożarowego SAP, Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego DSO oraz oświetlenia w Biznes Klub
Numer ogłoszenia: 202764 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150222 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocław 2012 Sp. z o.o., Al. Śląska 1, 54-118 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 776 80 00, faks 71 776 80 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakończenie budowy: Systemu interkomowego i przywoławczego SOS, Systemu Alarmu Pożarowego SAP, Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego DSO oraz oświetlenia w Biznes Klub.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakończenie budowy: Systemu interkomowego i przywoławczego SOS, Systemu Alarmu Pożarowego SAP, Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego DSO oraz oświetlenia w Biznes Klub. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zamówienia: Systemu interkomowego i przywoławczego SOS, Systemu Alarmu Pożarowego SAP, Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego DSO oraz oświetlenia w Biznes Klub.Zamówienie polega na :w ramach zakończenia budowy systemu interkomowego i przywoławczego SOS Wykonaniu inwentaryzacji zainstalowanych elementów systemu Instalacji stacji interkomowych szt. 2 Integracji z istniejącym systemem VoIP Dostawie, instalacji i uruchomieniu brakujących elementów systemu Wykonaniu testów końcowych systemu i dokumentacji powykonawczej Przeszkoleniu czterech pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i administracji systemu w ramach zakończenia budowy alarmu pożarowego SAP oraz systemu gaszenia gazem SUG Wykonaniu inwentaryzacji zainstalowanych elementów systemu Wymianie uszkodzonych elementów systemu Wykonanie testów instalacji SAP oraz testów instalacji SUG Demontaż instalacji SAP w pomieszczeniach EOST - 240 oraz EOST 250 Przeprogramowanie czujek pożarowych w punktach gastronomicznych Integracja z systemami współdziałającymi (DSO, KD, SUG, BMS, oddymiania grawitacyjnego, bram p.poż, kurtyn dymowych) Uruchomienie systemu zgodnie z obowiązującym scenariuszem pożarowym wykonanie dokumentacji powykonawczej i instrukcji eksploatacji systemu Przeszkoleniu czterech pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i administracji systemu Dostawa: zainstalowanego oprogramowania systemu Wskaźników ROP - 20 szt. Czujek pożarowych - 30 szt. Wskaźników zadziałania - 20 szt. Szybek osłonowych do ROP - 100 szt. w ramach zakończenia budowy dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO Wykonaniu inwentaryzacji zainstalowanych elementów systemu Wymianie uszkodzonych elementów systemu Wykonanie testów instalacji Integracja z systemem SAP Podłączenie Mikrofonu Strażaka - 1 szt Uruchomienie systemu zgodnie z obowiązującym scenariuszem pożarowym Wykonanie dokumentacji powykonawczej i instrukcji eksploatacji systemu Przeszkoleniu czterech pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i administracji systemu Dostawa: Zainstalowanego oprogramowania systemu Głośnika sufitowego typ ABT-S2010 - 2 szt. Głośnika ścienny typ MCR-SWSM6 - 2 szt. Głośnika tubowego typ ABT-T1510 -2 szt. Wykonanie testów systemu SAP, DSO i SUG zgodnie z obowiązującym scenariuszem pożarowym zakończenie budowy oświetlenia w Biznes Klub. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 72.22.41.00 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Wielobranżowy TELVID, ul. Franciszkańska 125, 91-845 Łódź, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1359150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1359150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1359150,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.