eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynutrzymanie czystości w budynku i na terenie posesji obiektów Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu, w pomieszczeniach Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Ełku oraz w pomieszczeniach Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Olsztyn: utrzymanie czystości w budynku i na terenie posesji obiektów Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu, w pomieszczeniach Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Ełku oraz w pomieszczeniach Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 202794 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki , Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5232373, faks 089 5232278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości w budynku i na terenie posesji obiektów Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu, w pomieszczeniach Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Ełku oraz w pomieszczeniach Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia obejmuje: a) usługę utrzymania czystości w budynku Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1 o łącznej powierzchni wewnętrznej wynoszącej 2510 m2, usługę utrzymania czystości na terenie posesji Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1 o łącznej powierzchni zewnętrznej wynoszącej 2923 m2 oraz usługę utrzymania czystości na terenie posesji przy ul. Lotniczej 30 A w Elblągu o łącznej powierzchni zewnętrznej wynoszącej 2900 m2 i 40 mb żywopłotu - CZĘŚĆ I zamówienia, b) usługę utrzymania czystości w pomieszczeniach Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Ełku przy ul. Mickiewicza 15 o łącznej powierzchni wewnętrznej 222 m2 - CZĘŚĆ II zamówienia, c) usługę utrzymania czystości w pomieszczeniach Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Olsztynie przy ul. Niepodległości 16 o łącznej powierzchni wewnętrznej 163,01 m2 - CZĘŚĆ III zamówienia, 2) szczegółowy wykaz rodzajów powierzchni i pomieszczeń Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu wchodzących w skład powierzchni wewnętrznej oraz zakres obowiązków związanych z wykonywaniem usługi utrzymania czystości zawierają załączniki nr 1 i 2 do projektu umowy - załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) szczegółowy wykaz rodzajów powierzchni i pomieszczeń Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Ełku wchodzących w skład powierzchni wewnętrznej oraz zakres obowiązków związanych z wykonywaniem usługi utrzymania czystości zawiera załącznik do projektu umowy - załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) szczegółowy wykaz rodzajów powierzchni i pomieszczeń Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Olsztynie wchodzących w skład powierzchni wewnętrznej oraz zakres obowiązków związanych z wykonywaniem usługi utrzymania czystości zawiera załącznik do projektu umowy - załącznika nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) w odniesieniu do CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie w dni robocze po godzinach pracy pracowników Delegatur, przy czym w przypadku Delegatury w Elblągu, jeden pracownik wykonawcy będzie do dyspozycji zamawiającego w godzinach pracy Delegatury, 6) w odniesieniu do CZĘŚCI III zamówienia sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie w dni robocze od godziny 11:00, 7) do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca użyje własnych maszyn, narzędzi, środków myjących i konserwujących, właściwych do danego rodzaju czyszczonych powierzchni, 8) przedmiot umowy nie obejmuje wyposażenia sprzątanych pomieszczeń sanitarnych w środki higieniczne takie jak: papier toaletowy, mydło w płynie oraz ręczniki papierowe, 9) zamawiający zobowiązuje się udostępnić wykonawcy niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia ciepłą i zimną wodę oraz energię elektryczną na swój koszt, 10) zamawiający zapewni w trakcie trwania umowy zamykane pomieszczenie do przechowywania sprzętu, materiałów i odzieży roboczej, 11) przedmiot zamówienia w zakresie każdej CZĘŚCI realizowany będzie z podziałem na trzy etapy: a) etap I - obejmujący utrzymanie czystości w budynku i na terenie posesji obiektów Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu, w pomieszczeniach Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Ełku oraz w pomieszczeniach Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Olsztynie w roku 2012, b) etap II - obejmujący utrzymanie czystości w budynku i na terenie posesji obiektów Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu, w pomieszczeniach Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Ełku oraz w pomieszczeniach Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Olsztynie w roku 2013, c) etap III - obejmujący utrzymanie czystości w budynku i na terenie posesji obiektów Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu, w pomieszczeniach Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Ełku oraz w pomieszczeniach Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Olsztynie w roku 2014, 12) w przypadku braku środków finansowych na realizację etapu II i etapu III, zamawiający odstąpi od realizacji tego etapu, a wykonawcy w takim przypadku będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenia należne z tytułu wykonania etapu I.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówien publicznych, tj. udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, wykonawcy usług, zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu usług tego samego rodzaju

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.91.92.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia - co najmniej jednej usługi utrzymania czystości realizowaną nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż rok w budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3000 m2, której wartość była nie mniejsza niż 50.000,00 złotych brutto, b) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia - co najmniej jednej usługi utrzymania czystości realizowaną nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż rok w pomieszczeniach o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 200 m2, której wartość była nie mniejsza niż 5.000,00 złotych brutto, c) w przypadku CZĘŚCI III zamówienia - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwa są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, c) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na każdą z CZĘŚCI zamówienia w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiana przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, b) zwiększenia bądź zmniejszenia - na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy - stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego. W powyższych sytuacjach wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszące znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, d) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego - uprawniającego Strony do zmiany umowy w zakresie, którego dotyczą, 2) podstawą do dokonania zmian jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez druga Stronę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10-575 Olsztyn, Al. Piłsudskiego 7/9, pokój nr 349.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2012 godzina 10:00, miejsce: 10-575 Olsztyn, Al. Piłsudskiego 7/9, pokój nr 354.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: utrzymanie czystości w budynku i na terenie posesji obiektów Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) usługa utrzymania czystości w budynku Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1 o łącznej powierzchni wewnętrznej wynoszącej 2510 m2, b) usługa utrzymania czystości na terenie posesji Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1 o łącznej powierzchni zewnętrznej wynoszącej 2923 m2, c) usługa utrzymania czystości na terenie posesji przy ul. Lotniczej 30 A w Elblągu o łącznej powierzchni zewnętrznej wynoszącej 2900 m2 i 40 mb żywopłotu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: utrzymanie czystości w pomieszczeniach Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Ełku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Ełku przy ul. Mickiewicza 15 o łącznej powierzchni wewnętrznej 222 m2, w tym: a) pokoje biurowe - 169 m2, b) korytarz - 39 m2, c) toalety - 14 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: utrzymanie czystości w pomieszczeniach Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Olsztynie przy ul. Niepodległości 16 o łącznej powierzchni wewnętrznej 163,01 m2, w tym: a) pokoje biurowe - 42 m2, b) klatka schodowa - 9 m2, c) sala operatorska - 82,75 m2, d) powierzchnia komunikacyjna - 8,42 m2, e) pomieszczenie socjalne - 12,94 m2, f) szatnia - 3 m2, g) łazienki - 4,90 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.