Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-28
Bydgoszcz: dostawy wyposażenia w sprzęt medyczny (stoliki, stojaki itp.) Bloku Operacyjnego
Numer ogłoszenia: 202800 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, fax 052 3786110, 3787449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy wyposażenia w sprzęt medyczny (stoliki, stojaki itp.) Bloku Operacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stolik hydrauliczny na instrumenty - 1 szt. 2. Stolik hydrauliczny na instrumenty - 9 szt. Wg Specyfikacji technicznej - zadania 1. 1. Stolik opatrunkowy mobilny z szufladą - 8 szt. 2. Fotel operacyjny- 6 szt. 3. Taboret medyczny - 24 szt. 4. Stolik mobilny lekki - 8 szt. 5. Stół jezdny jednoblatowy - 8 szt. 6. Stół jezdny lekki - 1 szt. 7. Stopień ze stali nierdzewnej - 8 szt. 8. Wózek jezdny na odpady medyczne pojedynczy - 10 szt. 9. Wózek jezdny na odpady medyczne podwójny - 10 szt. Wg Specyfikacji technicznej - zadania 2. 1. Stolik na instrumenty transportowy - 2 szt. 2. Stojak jezdny koszowy jednostronny - 6 szt. 3. Kosze do stojaka jezdnego - 18 szt. 4. Stojak na kroplówki - 8 szt. 5. Regał ażurowy jezdny - 6 szt. Wg Specyfikacji technicznej - zadania 3. 1.Wózek opatrunkowo-zabiegowy - 8szt wg Specyfikacji technicznej - zadania 4.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena na zasadzie spełnia - nie spełnia, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena na podstawie Wykazu zrealizowanych dostaw i referencji dla poszczególnych zadań na zasadzie spełnia - nie spełnia zasadzie spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Ocena wg załaczonego zaświadczenia z KRS lub ewidencji działaności gosspodarczej na zasadzie spełnia - nie spełnia., Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Ocena wg załaczonego zaświadczenia z KRK na zasadzie spełnia - nie spełnia., Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Ocena wg załaczonego zaświadczenia z KRK na zasadzie spełnia - nie spełnia., Wykaz wykonanych dostaw, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Przedstawienie conajmniej 2 wykonanych zamówień i referencji dla kazdego zadania oddzielnie o wartości odpowiednio dla zadania 1 - 35 000 PLN, Zadania 2 - 80 000 PLN, Zadania 3 - 26 000 PLN, Zadania 4 - 35 000 PLN Ocena wg załaczonego Wykazu zrealizowanych dostaw lub usług wraz z referencjami na zasadzie spełnia - nie spełnia., Oświadczenie z art. 22 i 24, Złożenie Oświadczenia z art.22 i 24, Ocena wg złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia -nie spełnia. Wzór Oferty elektronicznej, Wzór Oferty elektronicznej, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Ocena wg załączonego zaświadczenia z ZUS lub KRUS na zasadzie spełnia - nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/135 Kierownik sekcji zamówień.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/133 Kancelaria Jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Stoliki hydrauliczny na instrumenty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stolik hydrauliczny na instrumenty - 1 szt. 2. Stolik hydrauliczny na instrumenty - 9 szt. Wg Specyfikacji technicznej - zadania 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie sal operacyjnych w stoły, stoliki, wózki fotele ze stali kwasoosdpornej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stolik opatrunkowy mobilny z szufladą - 8 szt. 2. Fotel operacyjny- 6 szt. 3. Taboret medyczny - 24 szt. 4. Stolik mobilny lekki - 8 szt. 5. Stół jezdny jednoblatowy - 8 szt. 6. Stół jezdny lekki - 1 szt. 7. Stopień ze stali nierdzewnej - 8 szt. 8. Wózek jezdny na odpady medyczne pojedynczy - 10 szt. 9. Wózek jezdny na odpady medyczne podwójny - 10 szt. Wg Specyfikacji technicznej - zadania 2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stojakii regały ze stali kwasoodpornej i chromowanej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stolik na instrumenty transportowy - 2 szt. 2. Stojak jezdny koszowy jednostronny - 6 szt. 3. Kosze do stojaka jezdnego - 18 szt. 4. Stojak na kroplówki - 8 szt. 5. Regał ażurowy jezdny - 6 szt. Wg Specyfikacji technicznej - zadania 3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wózki opatrunkowo-zabiegowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wózek opatrunkowo-zabiegowy - 8szt wg Specyfikacji technicznej - zadania 4..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.40-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.