Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-21
Lublin: Dostawa materiałów biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 202807 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie , ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, tel. (081) 46 42 310, 46 42 327, faks (081) 46 42 312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pus.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych w ilości i asortymencie opisanym w SIWZ Zestawienie A: 1. Blok biurowy A5 - format: A5, ilość kartek: 100, w kratkę, bez dziurek do segregatora, klejony - 20 szt. 2. Cienkopis czerwony - cienkopis typu Stabilo Point 88, kolor pisania: czerwony - 50 szt. 3. Długopis żelowy niebieski - długopis typu: PILOT G2, UNI UMN 152, RYSTOR BOY-GEL EKO - z wymiennym wkładem żelowym, gumowy uchwyt w kolorze tuszu, grubość linii pisania 0,3mm, kolor pisania: niebieski - 200 szt. 4. Flamaster czarny - nieblaknący, nietoksyczny, kolor pisania: czarny - 100 szt. 5. Flamaster czerwony - nieblaknący, nietoksyczny, kolor pisania: czerwony - 100 szt. 6. Gumka do ścierania - wykonana z tworzywa sztucznego, do ścierania ołówka, wymiary: co najmniej 30x16x9 mm - 50 szt. 7. Klej biurowy - klej w sztyfcie, do klejenia papieru, niskotoksyczny, bez rozpuszczalników, zmywalny wodą, opakowanie 8 g. - 20 szt. 8. Klipy do dokumentów 25 mm - metalowe, do spinania dokumentów, rozmiar 25 mm, opakowanie 12 szt.- 25 op. 9. Koperty C5 HK białe bez okna - format C5 - 162x229mm, samoklejąca z paskiem, opakowanie 500 sztuk, klejone na długim lub krótkim boku, białe, bez okna - 6 op. 10. Korektor w piórze - korektor w piórze z metalową końcówką, pojemność min. 8 ml - 24 szt. 11. Koszulki A4 - format A4, otwierane od góry, wykonane z folii PP - 15 000 szt. 12. Notesy samoprzylepne - bloczek 100 kartkowy, rozmiar ok. 50x38mm, kartki w żółtym kolorze - 300 bloczków 13. Okładki do bindowania kartonowe - okładki do bindowania kartonowe, format A4, opakowanie 100 szt. - 1 op. 14. Okładki do bindowania PCV - okładki do bindowania PCV, przeźroczyste, bezbarwne, format A4, opakowanie 100 szt. - 1 op. 15. Papier A4 - format A4, gramatura 80g/m2, białość: CIE 161, opakowanie: ryza 500 arkuszy - 800 ryz 16. Papier kolorowy - format A4, gramatura 160 g/m2, kolor: kanarkowy - 500 arkuszy 17. Rozszywacz - metalowy rozszywacz, z plastikową obudową przeznaczony do wszystkich typów zszywek - 20 szt. 18. Segregator 75/A4 - format: A4, szerokość grzbietu: 75mm, na dolnych krawędziach metalowe okucia, wymienna etykieta opisowa, okleina zewnętrzna: folia, wzmocniony otwór na palec, kolor: mix kolorów - 1200 szt. 19. Skoroszyt plastikowy A4 - format: A4, przeźroczysta przednia okładka, kolorowa tylna okładka, wymienny pasek opisowy wykonany z papieru, kolor: mix kolorów - 200 szt. 20. Skoroszyt plastikowy zawieszany A4 - format: A4, przeźroczysta przednia okładka, kolorowa tylna okładka, wymienny pasek opisowy wykonany z papieru, boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora, kolor: mix kolorów - 200 szt. 21. Skoroszyty oczkowe pełne - format: A4, wykonany z kartonu min. 250g/m2, kolor: biały - 1000 szt. 22. Skoroszyty zawieszane pełne - format: A4, wykonany z kartonu min. 250g/m2, kolor: biały - 500 szt. 23. Taśma klejona bezbarwna - przeźroczysta, rozmiar 18 mm x 30 m - 100 szt. 24. Teczka kartonowa wiązana - wykonana z kartonu o grubości 250 g/m2, kolor: biały, na dokumenty formatu A4 - 250 szt. 25. Teczka z gumką - wykonana z kartonu o grubości 250 g/m2, kolor: biały, na dokumenty formatu A4, z gumką i 3 zakładkami chroniącymi przed wypadaniem - 100 szt. 26. Teczka z klipem A4 - wyposażona w sprężysty mechanizm zaciskowy służący do utrzymywania kartek papieru nieruchomo na klipie, dwie sztywne okładki, wewnątrz kieszeń i uchwyt na długopis - 3 szt. 27. Temperówka metalowa - wykonana ze stopu magnezu, pojedyncza, z ostrzem metalowym mocowanym wkrętem - 40 szt. 28. Toner do kserokopiarki Ricoh Afico 1027 - fabrycznie nowy, nie regenerowany - 10 szt. 29. Toner do kserokopiarki Ricoh Priport JP3000 - fabrycznie nowy, nie regenerowany - 6 szt. 30. Wkłady do długopisów typu ZENITH - wkłady do długopisów typu ZENITH, zabezpieczone przed wysychaniem, kolor pisania: niebieski - 100 szt. 31. Wkłady do długopisów żelowych niebieskie - wkłady żelowe do długopisów z pozycji 3, zabezpieczone przed wysychaniem, kolor pisania: niebieski - 200 szt. 32. Zakreślacz pomarańczowy - do znaczenia tekstu na każdym rodzaju papieru, ze skuwką, tusz nietoksyczny, nie rozmazujący tekstu, grubość linii pisania 1-5mm, kolor pisania: pomarańczowy - 24 szt. 33. Zakreślacz żółty - do znaczenia tekstu na każdym rodzaju papieru, ze skuwką, tusz nietoksyczny, nie rozmazujący tekstu, grubość linii pisania 1-5mm, kolor pisania: żółty - 48 szt. 34. Zszywacz - do zszywania minimum 30 kartek o gramaturze 80g/m2, na zszywki 24/6 i 26/6, system ładowania zszywek od góry, głębokość zszywania 67 mm, możliwość zginania zszywek do wewnątrz i na zewnątrz - 30 szt. 35. Zszywki 24/6 - zszywki stalowe, rozmiar 24/6, opakowanie 1000 szt. - 200 op. Zestawienie B: 1. Korektor w piórze - korektor w piórze z metalową końcówką, pojemność min. 8 ml - 50 szt. 2. Papier A4 - format A4, gramatura 80g/m2, białość: CIE 161, opakowanie: ryza 500 arkuszy - 400 ryz 3. Plastelina - opakowanie: 12 kawałków plasteliny, każdy w innym kolorze - 2 op. 4. Segregator 75/A4 - format: A4, szerokość grzbietu: 75mm, na dolnych krawędziach metalowe okucia, wymienna etykieta opisowa, okleina zewnętrzna: folia, wzmocniony otwór na palec, kolor: mix kolorów - 144 szt. 5. Taśma klejona bezbarwna - przeźroczysta, rozmiar 18 mm x 30 m - 100 szt. 6. Wkłady do długopisów żelowych czarne - wkłady żelowe do długopisów Boy-Gel R-120, zabezpieczone przed wysychaniem, kolor pisania: czarny - 100 szt. 7. Wkłady do długopisów żelowych niebieskie - wkłady żelowe do długopisów Boy-Gel R-120, zabezpieczone przed wysychaniem, kolor pisania: niebieski - 100 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 44.42.42.00 - Taśma przylepna 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.73.20 - Zszywacze 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.93.21 - 30.19.93.21 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 24.91.00.00 - Kleje 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.21.00 - Gumki 30.19.29.30 - Korektory w piórze 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 24.95.20.00 - Pasty modelarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualny dokument lub dokumenty pozwalające ustalić osobę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki itp. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile ofertę składa pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pus.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie
ul. Sądowa 5
20-027 Lublin
pokój 214.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie, ul. Sądowa 5, pok. 200 (II piętro). Sekretariat pracuje od poniedziałku do piątku w godz. od 07.15 do 15.15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Wykonanie i dostarczenie dla Urzędu Statystycznego materiałów promocyjnych, na potrzeby promocji badań ankietowych
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.