Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-24
Trzebnica: Sukcesywne dostawy bielizny szpitalnej jednorazowego i wielorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 202814 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej , ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3120920, faks 71 3121498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzebnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy bielizny szpitalnej jednorazowego i wielorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny szpitalnej jednorazowego i wielorazowego użytku wg potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe. 2.Termin ważności dostarczanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. 3.Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Pakiet nr 12 - 11 miesięcy od 01.08.2013r. Pozostałe pakiety - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.20.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 1) ustawy PZP, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP). Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 2), jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy PZP) oraz przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej trzy dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż razem wartość brutto oferty (wg załącznika nr 4 do SIWZ), Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymagalnej wartości porównywalnej (np. jeżeli razem wartość brutto oferty wynosi 30 000 zł, należy przedstawić co najmniej 3 dostawy o wartości min. 30 000 zł każda). Dowodami o których mowa powyżej są: 1)poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Na podstawie § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Zamawiający dopuszcza przedłożenie innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw, określonych w § 1 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 31.12.2009 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r., Nr 226, poz. 1817).Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 3) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy PZP) .Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 3) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy PZP) .Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 4) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt.4 ustawy PZP) . Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z ustawa z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz.679) i posiadać stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez polskie prawo i dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego - wg załącznika nr 5 do SIWZ ( dotyczy pakietów 1-14).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Składana oferta musi zawierać:1) Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2)Formularze asortymentowo-cenowe - wg załącznika nr 2 do SIWZ,3) Dokumenty wymienione w Rozdz. IX pkt. B i C SIWZ,4)listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy PZP). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 PZP). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy oraz żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym:a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdz. IX pkt. B ppkt. 6 SIWZ składa osobno każdy z Wykonawców,b) oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdz. IX pkt B ppkt. 1-4 SIWZ składają Wykonawcy wspólnie 3.Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) zmiany danych firmy Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby aneks do niniejszej umowy może dotyczyć zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego;b)zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT ;c)zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku obniżenia cen producenta;d)zmiana w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową lub wygaśnięcia rejestracji, przy czym zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym. Zmiana może dotyczyć nadto wielkości opakowania, bądź nazwy produktu.e) zmiany cen urzędowych wprowadzonych decyzjami właściwych organów państwowych;f)stronom przysługuje prawo ograniczenia asortymentu objętego przedmiotem umowy o pozycje, które wyłączone zostały z produkcji i nie ma dla nich równoważnika, lub cena równoważnika jest wyższa od ceny w umowie a Zamawiający nie wyraził zgody na jej podwyższenie,g)w przypadku nie zrealizowania zamówienia w okresie określonym w § 7 niniejszej umowy, Zamawiający może przedłużyć okres realizacji umowy do czasu wyczerpania zamawianego asortymentu określonego w formularzu cenowym, h)gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,i)gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-trzebnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im.Św.Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy, ul.Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy przesłać lub złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie Dyrektora. Oferty będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach:7.30 - 14.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.Komplety chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1.Komplety chirurgiczne. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2. Komplety jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2. Komplety jednorazowe.Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.Zestawy chirurgiczne, fartuchy chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3.Zestawy chirurgiczne, fartuchy chirurgiczne.Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.Zestawy do operacji kręgosłupa/dłoni/stopy/laparoskopii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4.Zestawy do operacji kręgosłupa/dłoni/stopy/laparoskopii.Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5. Serwety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5. Serwety. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6. Serwety i osłony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6. Serwety i osłony.Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7. Osłony, pokrowce i serwety..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7. Osłony, pokrowce i serwety.Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8. Podkłady higieniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8. Podkłady higieniczne.Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9. Zestawy porodowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9. Zestawy porodowe. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10. Koszule przedoperacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10. Koszule przedoperacyjne.Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.Pieluchomajtki, pieluszki jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11.Pieluchomajtki, pieluszki jednorazowe.Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.Serwety z włókniny foliowanej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12.Serwety z włókniny foliowanej.Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13. Ubrania operacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 13. Ubrania operacyjne.Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14. Ochraniacze, czepki, fartuchy, bielizna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 14. Ochraniacze, czepki, fartuchy, bielizna. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.Pościel szpitalna wielorazowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 15.Pościel szpitalna wielorazowa. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.Pozostała bielizna wielorazowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 16.Pozostała bielizna wielorazowa. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo-cenowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- "Sukcesywne dostawy testów i sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku oraz dzierżawa aparatu medycznego do laboratorium".
- ,,Poprawa bezpieczeństwa - budowa chodnika w miejscowości Czeszów 50/50"
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
- Zakup minikoparki w formie leasingu operacyjnego
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy bielizny operacyjnej jednorazowej
- Dostawa bielizny jednorazowej dla ZZOZ w Wadowicach
- Bielizna szpitalna wielokrotnego użytku
- ZP/CZD/008/25 Dostawa zestawów do pobrań narządów
- Dostawa pościeli, poduszek, kołder i koców do wszystkich obiektów Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: Bielizna pościelowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.