eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaModernizacja (remont) odcinka drogi gminnej, działka nr 691 na terenie miejscowości Stara Wieś w technologii płyt prefabrykowanych typu YOMB w zakresie od drogi powiatowej nr 1014 L do łącznika (działka 552).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Łęczna: Modernizacja (remont) odcinka drogi gminnej, działka nr 691 na terenie miejscowości Stara Wieś w technologii płyt prefabrykowanych typu YOMB w zakresie od drogi powiatowej nr 1014 L do łącznika (działka 552).
Numer ogłoszenia: 202826 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęczna , Plac Kościuszki 5, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7521150, 7520397, faks 081 7520242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja (remont) odcinka drogi gminnej, działka nr 691 na terenie miejscowości Stara Wieś w technologii płyt prefabrykowanych typu YOMB w zakresie od drogi powiatowej nr 1014 L do łącznika (działka 552)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja (remont) odcinka drogi gminnej, działka nr 691 na terenie miejscowości Stara Wieś w technologii płyt prefabrykowanych typu YOMB w zakresie od drogi powiatowej nr 1014 L do łącznika (działka 552). 2. Szczegółowy zakres robót określają: a) dokumentacja projektowa, b) przedmiar robót zawierający między innymi: - Roboty pomiarowe - 0,34 km, - Podsypka piaskowa o gr 5cm (krotność x 2) - 1451,10 m2, - Nawierzchnia z płyt drogowych typu YOMB o gr 12,5 cm - 1451,10 m2, - Wykonanie studzienek ściekowych o średnicy 500 mm - 4 szt., - Ułożenie ścieków z prefabrykatów, grubości 15 cm - 462,40 m., - Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5,00 cm - 991,04 m2. c) oferta. Szczegółowy zakres robót jakie należy wykonać wynika z projektu budowlanego-wykonawczego dołączonego jako integralny załącznik. Uwagi: a)Wykonawca jest obowiązany wykonać na własny koszt i we własnym zakresie projekt czasowej organizacji ruchu na czas przebudowy drogi. b)Wykonawca jest obowiązany sporządzić powykonawczą inwentaryzację geodezyjną oraz zarejestrować ją w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii. 3. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). 4. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 47.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 2) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN ; 3) Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 200.000,00 PLN; 4) Dysponują osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. 5) Posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadań o podobnym charakterze i złożoności, o wartości brutto nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale XI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tzn. przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności; do wykazu należy dołączyć uprawnienia zawodowe oraz aktualny dokument poświadczający wpis do Izby Inżynierów Budownictwa, d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, e)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, f)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, g)informacja Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, h)polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.Dokumenty, o których mowa w pkt 1 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w punkcie 1 lit. a i b przedstawia każdy z wykonawców oddzielnie, dokument wymieniony w punkcie 1 lit. c wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą składać łącznie. 4.W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lecznagw-e.bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 22 21-010 Łęczna pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21-010 Łęczna pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.