eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoPrzebudowa Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Borek Mielęcki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-16

Kępno: Przebudowa Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Borek Mielęcki
Numer ogłoszenia: 202838 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163318 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępno, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Borek Mielęcki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. Przebudowa Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Borek Mielęcki w ramach projektu Przebudowa Świetlic Wiejskich w miejscowościach Myjomice i Borek Mielęcki. Przedmiotowy obiekt jest budynkiem parterowym; obiekt wykonany metoda tradycyjną; stropy drewniane; stolarka drewniana; pokrycie płytami cementowymi; budynek wyposażony w instalację wod.-kan. I elektryczną, w zakres robót wchodzi m. in.: 1) Sufit z płyt gips.-karton wodoodpornych i ognioodpornych na ruszcie stalowym 2) zamurowanie otworów i uzupełnienie tynków, 3) Wykonanie nowych tynków kat. Iii - gipsowanie ścian 4) Wykonanie ścianek działowych pustaków ceramicznych grub. 11,5cm, 5) Rozbiórka ścianek działowych, 6) Wykonanie ścianki z płyt gips.-karton. - malowanie farbami akrylowymi po wcześniejszym gruntowaniu, 7) Wykonanie lamperii z tynku akrylowego w kuchni i sanitariatach płytki na wysokości 2,2m, 8) Rozebranie podłogi na legarach i podłóg betonowych, wykonanie podsypki piaskowej, chudego betonu, założenie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej, - wykonanie posadzki betonowej zbrojonej siatką fi 4,5mm 10x10cm, 9) Wykonanie posadzki z płytek gres wraz z cokolikiem, 10) montaż stolarki drzwiowej drewnianej z ościeżnicami, 11) wykonanie utwardzenia wokół budynku z kostki betonowej zamkniętej po obwodzie krawężnikami, 12) przemurowanie kominów, 13) Wykonanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej nad stropem; nawiewy podokienne; w kanałach wentylacyjnych wentylatory mechaniczne uruchamiane włącznikami światła, 14) Wykonanie instalacji elektryczne oświetleniowej, gniazd i łączników, 15) Montaż lamp oświetleniowych typu świetlówkowego z rastrem mocowanych w stropie, 16) Wykonanie instalacji wodociągowej z rur miedzianych z przyłączem z pe; rury w ścianach w otulinie poliuretanowej i rury pe, umywalki i miski ustępowe w sanitariatach; zlewozmywaki w kuchni 17) Ciepła woda z pojemnościowego podgrzewacza wody wiszącego o pojemności 2x100 l w kuchni, 18) w sanitariatach montaż przepływowych podgrzewaczy wody, 19) Kanalizacja sanitarna z rur PCV podposadzkowa z podłączeniem do kanalizacji sanitarnej, 20) Montaż kurtyny powietrznej, 21) Materiał rozbiórkowy do zagospodarowania przez wykonawcę, 22) Wykonanie zbiornika bezodpływowego, 23) Rozbiórka i wykonanie nowego pieca kaflowego w kuchni, 24) Montaż kominka z dolnym rozprowadzeniem ciepłego powietrza 25) Rozebranie pokrycia dachowego wykonanego z płyt azbestowo cementowych. Utylizacja materiału azbestowego (przedstawienie dokumentu z utylizacji) 26) Wzmocnienie wiązarów deskowych 27) Założenie wiatroizolacji, łat, kontrłat i pokrycia z blachy powlekanej trapezowej, 28) Obróbki blacharskie z blachy powlekanej, 29) Wykonanie instalacji odgromowej wraz z pilonami 30) Wykonanie orynnowania z PCV 31) Izolacja termiczna stropu z wełny mineralnej gr. 21 i paroizolacji 32) Montaż drzwi PCV 33) Wymiana stolarki okiennej PCV 34) Wykonanie okapu z boazerii z PCV 35) Wykonanie daszków z płyt poliwęglanowych nad wejściami 36) Wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych 37) Wykonanie elewacji z tynku akrylowego oraz okładziny z płytek ceramicznych, Wykonawca robót zobowiązany jest zakupić dziennik budowy i przekaże Kierownikow budowy w celu dokonywania stosowych wpisów potwierdzających wykoananie istotnych robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w umowie, przedmiarach a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. Zamówieniem objęte są również: - wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót, - pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza (3 egzemplarze), - wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, - przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp. - zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, - inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. Wykonawca zamówienia powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku gdy w SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać oferty równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w SIWZ i załącznikach. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 5-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. Wykonawca zamówienia powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.32.20.00 - 45.32.20.00 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane KAWALER Edward Kawaler, ul. Przemysłowa 15, 63-500 Ostrzeszów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 293567,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 317167,92

  • Oferta z najniższą ceną: 317167,92 / Oferta z najwyższą ceną: 370626,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.