Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-02
Gdańsk: Realizacja usługi szkoleniowej z zakresu księgowości korporacyjnej.
Numer ogłoszenia: 202843 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku , ul. 3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7325282, faks 058 7325282.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.gda.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pup.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usługi szkoleniowej z zakresu księgowości korporacyjnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST REALIZACJA USŁUGI SZKOLENIOWEJ W ZAKRESIE KSIĘGOWOŚCI KORPORACYJNEJ W A Ż N E! Niniejsze zamówienie publiczne, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, może być realizowane tylko przez:- instytucję szkoleniową wpisaną do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 1. PROGRAM SZKOLENIA a)Szkoleniem będzie objętych 40 osób bezrobotnych - skierowanych przez Zamawiającego, b)Usługa szkoleniowa przeprowadzona zostanie w jednej grupie liczącej 40 osób w następującym terminie:- rozpoczęcie: nie wcześniej niż druga połowa października 2013 roku,-zakończenie - nie później niż do 15 kwietnia 2014 roku. c) Szkolenie musi obejmować nie mniej niż 550 godzin zegarowych i nie więcej niż 575 godzin zegarowych zajęć szkoleniowych, z czego 320 godzin programu szkolenia muszą stanowić zajęcia praktyczne. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować zajęcia praktyczne w zewnętrznych firmach w działach zajmujących się księgowością. Praktyki mają polegać na wszechstronnym zapoznaniu osób bezrobotnych uczestniczących w szkoleniu z zakresem zadań i obowiązków oraz standardami prac na stanowisku młodszego księgowego w następujących działach oraz w wymiarze czasowym dla każdego uczestnika szkolenia: - dział środków trwałych - 56 godzin, - dział zarządzania gotówką - 32 godziny, - dział zarządzania należnościami - 56 godzin, - dział zarządzania zobowiązaniami - 48 godzin, - dział księgi głównej - 80 godzin, - dział inwentaryzacji - 24 godziny, - dział rachunkowości zarządczej i controllingu - 24 godziny. Wykonawca musi przedstawić miejsca wykonania zamówienia części teoretycznej i praktycznej w pozycji Miejsce szkolenia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. d) Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do soboty z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od godziny 8.00 do 19.00 z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia wynosić będzie minimum 5 godzin zegarowych, a tygodniowo obejmować będzie minimum 25 godzin zegarowych zajęć szkoleniowych. e) Program szkolenia musi zawierać zagadnienia z zakresu: - przepisów bhp - 2 godziny, - rachunkowości korporacyjnej (ogólne zasady rachunkowości, zasoby majątkowe, kapitały i zobowiązania jednostek gospodarczych, wyniki jednostki i jego podstawowe elementy, dokumentacja operacji gospodarczych, system rejestracji, operacji gospodarczych, dowody źródłowe, sprawozdawczość finansowa jednostki gospodarczej) - minimum 57 godzin - maksimum 65 godzin, - programu MS Excel - minimum 38 godzin - maksimum 41 godzin, - organizacji pracy (procedury i działania w poszczególnych działach określonych w pkt. 1c) zajęcia teoretyczne - minimum 58 godzin - maksimum 64 godziny; zajęcia praktyczne - 320 godzin, - systemów finansowo - księgowych: Symfonia - minimum 14 godzin - maksimum 18 godzin, - systemów finansowo - księgowych klasy ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa): SAP - minimum 30 godzin - maksimum 32 godziny, - kultury korporacyjnej - minimum 31 godzin - maksimum 33 godziny. 2. WARUNKI TECHNICZNE NIEZBĘDNE DO REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. Wymagania od Wykonawcy:- co najmniej jedna duża sala wykładowa do prowadzenia zajęć grupowych dla grupy 40 osób wyposażona w sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia, oraz co najmniej dwie sale wyposażone łącznie w 40 stanowisk komputerowych oraz w sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia. Pomieszczenia nie mogą znajdować się poniżej poziomu parteru ani na poddaszu (strychu), - dostęp do Internetu, - zaplecze socjalne ( kawa, herbata oraz woda mineralna, w ilości zaspokajającej potrzeby uczestników), - co najmniej dwie toalety z umywalką. II. Wykonawca zapewnia: - materiały dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zamówienia - zgodne z tematyką szkolenia, w skład których wchodzą w szczególności: podręcznik lub inne materiały szkoleniowe oraz notatnik i przybory do pisania, przekazywane każdemu uczestnikowi na własność, Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia wraz z rozpoczęciem szkolenia, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. - odpowiednie oprogramowanie niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych przedmiotu zamówienia [MS Office - edytor tekstu Word, arkusz kalkulacyjny Excel; Systemy księgowe FK: Symfonia oraz system FK klasy ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa): SAP]. Oprogramowanie musi być zainstalowane na każdym komputerze, - kadrę dydaktyczną przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą wykształcenie wyższe (w rozumieniu przepisów o systemie oświaty) - minimum 10 osób, w skład której musi wchodzić minimum 3 osoby z tytułem doktora nauk ekonomicznych. Powyższe informacje należy zamieścić w pozycji kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie odpowiadającej tematyce szkolenia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, - osoby pełniące nadzór nad zajęciami praktycznymi. W przypadku uzasadnionej i usprawiedliwionej nieobecności wykładowcy Wykonawca musi zapewnić zastępstwo do prowadzenia zajęć przez osobę o kwalifikacjach takich samych, jakie posiada zastępowany wykładowca. Powyższe może nastąpić jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania na dzień składania oferty pisemnych porozumień z minimum 3 firmami nie więcej niż z 8 firmami, w których będą odbywały się zajęcia praktyczne dla 40 osób bezrobotnych. UWAGA! Dopuszczalne lokalizacje realizacji szkolenia : 1. Gdańsk i Powiat Gdański, 2. Sopot, 3. Gdynia. Osoba bezrobotna skierowana na szkolenie przez Zamawiającego będzie posiadała skierowanie zgodne z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym jego zakończeniu: - zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. nr 177 poz. 1193, z późn. zm.)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. 3 Maja 9, 80-802 Gdańsk pok. 111.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. 3 Maja 9, 80-802 Gdańsk pok. 214.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia nauczycieli Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Szkolenia pracowników samorządowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.