eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynAwaryjna naprawa oraz ustawienie barier ochronnych na drogach krajowych nr S7, 7, 54, 22 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Elblągu - roboty uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2014-01-03

Olsztyn: Awaryjna naprawa oraz ustawienie barier ochronnych na drogach krajowych nr S7, 7, 54, 22 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Elblągu - roboty uzupełniające
Numer ogłoszenia: 2028 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (89) 52128 01, faks (89) 527 35 36, 5272307.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Awaryjna naprawa oraz ustawienie barier ochronnych na drogach krajowych nr S7, 7, 54, 22 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Elblągu - roboty uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Awaryjna naprawa oraz ustawienie barier ochronnych na drogach krajowych nr S7, 7, 54, 22 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Elblągu - roboty uzupełniające.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRAKT W. Szyszka Sp. Jawna, ul. Boh. Westerplatte 45, 14-400 Pasłęk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93327,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114792,21

  • Oferta z najniższą ceną: 114792,21 / Oferta z najwyższą ceną: 114792,21

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zgodnie z którym tryb z wolnej ręki można zastosować w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zasłało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający szacując wartość zamówienia podstawowego uwzględnił wartość ewentualnych zamówień uzupełniających. Wykazując spełnienie przesłanek zastosowania trybu z wolnej ręki wskazuję, że: 1 udzielenie zamówienia podstawowego miało miejsce 05.03.2013r.; 2) zamówienie jest wykonywane przez wykonawcę robót podstawowych tj.: TRAKT W. Szyszka Sp. Jawna, 14-400 Pasłęk, ul. Westerplatte 45 3) zamówienie stanowi 49,91 % wartości zamówienia podstawowego; suma udzielonych zamówień uzupełniających nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego (kwoty 186 963,00 zł netto); 4) zamówienie dotyczy tego samego rodzaju zamówień; 5) w trakcie prowadzenie zamówienia podstawowego w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający zastrzegł w ogłoszeniu o zamówieniu (opublikowanym w BZP nr 27618-2013 z dnia 19.01.2013 r.) możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego; 6) zamówienie uzupełniające jest zgodne z zamówieniem podstawowym - polega na powtórzeniu tych samych robót, co w zamówieniu podstawowym. W zamówieniu podstawowym Awaryjna naprawa oraz ustawienie barier ochronnych na drogach krajowych nr S7, 7, 54, 22 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Elblągu jest objęte zapisami CPV:- 45.23.32.80-5 7) oraz pozycjami Kosztorysu ofertowego: dotyczącymi awaryjnej naprawy barier ochronnych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.