eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZP-2401-13/12 Remont d¼wigu towarowo osobowego.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-09-21

Warszawa: ZP-2401-13/12 Remont d¼wigu towarowo osobowego.
Numer og³oszenia: 202927 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Do¶wiadczalnej i Klinicznej im. M. Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk , ul. A. Pawiñskiego 5, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6685250, faks 022 6685532.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.imdik.pan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Instytut PAN.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ZP-2401-13/12 Remont d¼wigu towarowo osobowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wymiana, pod³±czenie i uruchomienie fabrycznie nowej kabiny windy oraz zwi±zane z tym prace remontowe.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów 42.41.61.00 - Windy .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie okre¶la specjalnych wymagañ.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Za spe³nienie tego warunku zamawiaj±cy uzna wykonanie co najmniej dwóch remontów wind lub instalacji nowych wind po³±czonych z ich dostaw± polegaj±cych na wymianie kabiny lub monta¿u nowej w budynku wysokim w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czenie dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie okre¶la specjalnych wymagañ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie okre¶la specjalnych wymagañ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie okre¶la specjalnych wymagañ.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

  • III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wype³niony druk - Za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2. wype³niony druk - Formularz ofertowy - Za³±cznik nr 2 do SIWZ;

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania umowy, 2) zmiany ceny umowy wynikaj±cej ze zmiany stawek podatku, w szczególno¶ci zmiany wysoko¶ci podatku VAT, 3) zmiany osób i podwykonawców, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, 4) zmiany warunków p³atno¶ci.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imdik.pan.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Instytut Medycyny Do¶wiadczalnej i Klinicznej im. M. Mossakowskiego PAN, ul. A. Pawiñskiego 5, 02-106 Warszawa Sekretariat pok. D 105.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Medycyny Do¶wiadczalnej i Klinicznej im. M. Mossakowskiego PAN, ul. A. Pawiñskiego 5, 02-106 Warszawa Sekretariat pok. D 105.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Informacje o formalno¶ciach, jakie powinny zostaæ dope³nione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: oferta oraz wszystkie za³±czniki wymagaj± podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. W przypadku prowadzenia dzia³alno¶ci w oparciu o wpis do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej nale¿y przedstawiæ przed podpisaniem umowy aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej potwierdzony za zgodno¶æ podpisem przedsiêbiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentacji..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.