eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyWykonanie wycen nieruchomości dla Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy w II półroczu 2009 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Tychy: Wykonanie wycen nieruchomości dla Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy w II półroczu 2009 roku
Numer ogłoszenia: 202944 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wycen nieruchomości dla Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy w II półroczu 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie nr 1 - wycena nieruchomości gruntowych: a. Wycena nieruchomości niezabudowanej lub jej części - w ilości nie większej niż 141 wycen b. Wycena nieruchomości gruntowej wraz z wyceną składnika roślinnego i budowlanego w celu ustalenia wysokości odszkodowania - w ilości nie większej niż 36 wycen c. Wycena nieruchomości gruntowej wraz z wyceną składnika budowlanego: budynkami, budowlami lub urządzeniami - w ilości nie większej niż 35 wycen d. Wycena nieruchomości zabudowanej z pominięciem składnika budowlanego, w tym wycena dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - w ilości nie większej niż 15 wycen e. Wycena nieruchomości gruntowej w celu określenia wysokości odszkodowania za niemożność rolniczego użytkowania - w ilości nie większej niż 19 wycen 2. Zadanie nr 2 - wycena lokali: a. Wycena lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz udziałem w nieruchomości wspólnej - w ilości nie większej niż 80 wycen b. Wycena lokalu użytkowego wraz z pomieszczeniem przynależnym oraz udziałem w nieruchomości wspólnej - w ilości nie większej niż 12 wycen c. Wycena garażu wraz z wartością gruntu, na którym jest posadowiony - w ilości nie większej niż 2 wycen d. inwentaryzacja budowlana budynku o powierzchni użytkowej do 1000 m2 w tym kompleksów garaży dla celów sprzedaży - w ilości nie większej niż 3 inwentaryzacje e. inwentaryzacja budowlana budynku o powierzchni użytkowej powyżej 1000 m2 w tym kompleksów garaży dla celów sprzedaży - w ilości nie większej niż 2 inwentaryzacje.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie 1 osobą z uprawnieniami rzeczoznawcy majątkowego, potwierdzone kserokopią świadectwa nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.).- wykaz oraz wzór pisemnego zobowiązania - załączniki nr 5 i/lub 5a do SIWZ. c. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej -polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wartość polisy min. 80 000,00 zł. b. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 720 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 720 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz cenowy, b) Załączniki nr 2a i 2b do SIWZ - wypełniony formularz cenowy,, c) pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena nieruchomości gruntowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Wycena nieruchomości niezabudowanej lub jej części - w ilości nie większej niż 141 wycen b. Wycena nieruchomości gruntowej wraz z wyceną składnika roślinnego i budowlanego w celu ustalenia wysokości odszkodowania - w ilości nie większej niż 36 wycen c. Wycena nieruchomości gruntowej wraz z wyceną składnika budowlanego: budynkami, budowlami lub urządzeniami - w ilości nie większej niż 35 wycen d. Wycena nieruchomości zabudowanej z pominięciem składnika budowlanego, w tym wycena dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - w ilości nie większej niż 15 wycen e. Wycena nieruchomości gruntowej w celu określenia wysokości odszkodowania za niemożność rolniczego użytkowania - w ilości nie większej niż 19 wycen Termin realizacji od 01.08.2009 do 18.12.2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena lokali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Wycena lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz udziałem w nieruchomości wspólnej - w ilości nie większej niż 80 wycen b. Wycena lokalu użytkowego wraz z pomieszczeniem przynależnym oraz udziałem w nieruchomości wspólnej - w ilości nie większej niż 12 wycen c. Wycena garażu wraz z wartością gruntu, na którym jest posadowiony - w ilości nie większej niż 2 wycen d. inwentaryzacja budowlana budynku o powierzchni użytkowej do 1000 m2 w tym kompleksów garaży dla celów sprzedaży - w ilości nie większej niż 3 inwentaryzacje e. inwentaryzacja budowlana budynku o powierzchni użytkowej powyżej 1000 m2 w tym kompleksów garaży dla celów sprzedaży - w ilości nie większej niż 2 inwentaryzacje. Termin realizacji od 01.08.2009 do 18.12.2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.