Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2013-05-24
Warszawa: Zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji serwerowni
Numer ogłoszenia: 202972 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Informatyki , ul. Suwak 3, 90-330 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 250 28 83, faks 22 250 29 87.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji serwerowni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja serwerowni o powierzchni 150 m2 mającej na celu dostosowanie obiektu do standardu Klasy III normy TIA-942 mieszczącej się w budynku MSW przy ul. Pawińskiego w Warszawie. Modernizacja obejmuje pomieszczenie Sali Komputerów oraz wszystkie inne pomieszczenia i instalacje związane z pracą tego pomieszczenia jako Serwerowni. Zamówienie realizowane będzie w trybie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a. sporządzenie projektów budowlanych oraz wykonawczych w branży budowlano-architektonicznej, elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, b. uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę (jeśli będzie wymagane), c. wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych zgodnie z uprzednio wykonaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową,. d. wykonanie prób pomontażowych, przeprowadzenie rozruchu wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, e. dokonanie szkolenia wytypowanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, f. sprawowanie w okresie obowiązywania gwarancji stałej konserwacji oraz dokonywanie przeglądów instalacji i urządzeń zgodnie z wymogami producentów. Szczegółowe zasady realizacji niniejszego zamówienia określone zostały w cz. II oraz cz. III SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 35.11.33.00 - Instalacje bezpieczeństwa 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) Zasady wnoszenia wadium określone są w pkt. 10 SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu modernizacji serwerowni, o wartości min. 2 500 000,00 PLN brutto (dwa miliony pięćset tysięcy złotych brutto) każda. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż zakres każdej z w/w robót budowlanych obejmował łącznie co najmniej n/w elementy : a.) przygotowanie dokumentacji projektowej, w tym projektu budowalnego oraz dokumentacji powykonawczej, b.) roboty ogólnobudowlane, c.) roboty wykończeniowe, d.) instalacje techniczne: HVAC, wod-kan, instalacje elektryczne (M&E services), e.) instalacje teletechniczne, niskoprądowe w tym BMS (Building Management System), CCTV (Closed-Circuit Television), KD (Kontrola Dostępu), SSWiN (System Sygnalizacji Włamania i Napadu).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje/będzie dysponował osobą/ osobami zdolną/ymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: a.) co najmniej jedną osobą posadającą uprawnienia do projektowania w branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń jednocześnie będącą członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego w kraju gdzie prowadzi działalność zawodową, o ile taka rejestracja jest wymagana odpowiednimi przepisami prawa, b.) co najmniej jedną osobą posadającą uprawnienia do projektowania w branży sanitanej bez ograniczeń obejmującej jednocześnie instalacje wodno-kanalizacyjne, ppoż oraz HVAC będącą członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego w kraju gdzie prowadzi działalność zawodową, o ile taka rejestracja jest wymagana odpowiednimi przepisami prawa, c.) co najmniej jedną osobą posadającą uprawnienia do projektowania w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej bez ograniczeń, będącą członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego w kraju gdzie prowadzi działalność zawodową, o ile taka rejestracja jest wymagana odpowiednimi przepisami prawa, d.) co najmniej jedną osobą posadającą uprawnienia do projektowania w specjalności teletechnicznej bez ograniczeń, będącą członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego w kraju gdzie prowadzi działalność zawodową, o ile taka rejestracja jest wymagana odpowiednimi przepisami prawa, e.) co najmniej jedną osobą dedykowaną na stanowisko Kierownik Budowy spełniającą łącznie poniższe wymagania: 1) posiadającą wyższe wykształcenie techniczne, 2) legitymującą się co najmniej 15 - letnim doświadczeniem w budownictwie, w tym co najmniej 5 lat na stanowisku kierownika budowy 3) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń jednocześnie będącą członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego w kraju gdzie prowadzi działalność zawodową, o ile taka rejestracja jest wymagana odpowiednimi przepisami prawa. f.) co najmniej jedną osobą dedykowaną na stanowisko Kierownik robót wykończeniowych spełniającą łącznie poniższe wymagania: 1) posiadająca co najmniej 10-letnie doświadczenie w budownictwie, w tym co najmniej 5 lat na stanowisku kierowniczym lub nadzorczym, przy realizacji robót budowlanych, w zakres których wchodziły roboty wykończeniowe, 2) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej jednocześnie będącą członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego w kraju gdzie prowadzi działalność zawodową, o ile taka rejestracja jest wymagana odpowiednimi przepisami prawa. g.) co najmniej jedną osobą dedykowaną na stanowisko Kierownik robót sanitarnych spełniającą łącznie poniższe wymagania: 1) posiadająca co najmniej 10-letnie doświadczenie w budownictwie, w tym co najmniej 5 lat na stanowisku kierowniczym lub nadzorczym, przy realizacji robót budowlanych, w zakres których wchodziły roboty sanitarne, 2) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń obejmującej jednocześnie instalacje wodno-kanalizacyjne, ppoż oraz HVAC będącą członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego w kraju gdzie prowadzi działalność zawodową, o ile taka rejestracja jest wymagana odpowiednimi przepisami prawa, h.) co najmniej jedną osobą dedykowaną na stanowisko Kierownik robót elektrycznych spełniającą łącznie poniższe wymagania: 1) posiadająca co najmniej 10-letnie doświadczenie w budownictwie, w tym co najmniej 5 lat na stanowisku kierowniczym lub nadzorczym, przy realizacji robót budowlanych, w zakres których wchodziły roboty elektryczne, 2) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej bez ograniczeń będącą członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego w kraju gdzie prowadzi działalność zawodową, o ile taka rejestracja jest wymagana odpowiednimi przepisami prawa. i.) co najmniej jedną osobą dedykowaną na stanowisko Kierownik robót teletechnicznych spełniającą łącznie poniższe wymagania: 1) posiadająca co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym lub nadzorczym, 2) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności teletechnicznej bez ograniczeń, będącą członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego w kraju gdzie prowadzi działalność zawodową, o ile taka rejestracja jest wymagana odpowiednimi przepisami prawa. Jeżeli dana osoba posiada więcej niż jedno z wymaganych uprawnień Zamawiający dopuszcza by wskazać taką osobę jako potwierdzającą spełnienie warunków udziału w postępowaniu w więcej niż jednym z warunków opisanych w lit. a.) - i.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien potwierdzić swoją kondycję finansową, gwarantującą realizację zamówienia, poprzez wykazanie się posiadaniem środków finansowych na rachunku bankowym lub zdolnością kredytową w kwocie co najmniej 5 000 000,00 zł (pięć milionów złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu modernizacji serwerowni, o wartości min. 2 500 000,00 PLN brutto (dwa miliony pięćset tysięcy złotych brutto) każda. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż zakres każdej z w/w robót budowlanych obejmował łącznie co najmniej n/w elementy : a.) przygotowanie dokumentacji projektowej, w tym projektu budowalnego oraz dokumentacji powykonawczej, b.) roboty ogólnobudowlane, c.) roboty wykończeniowe, d.) instalacje techniczne: HVAC, wod-kan, instalacje elektryczne (M&E services), e.) instalacje teletechniczne, niskoprądowe w tym BMS (Building Management System), CCTV (Closed-Circuit Television), KD (Kontrola Dostępu), SSWiN (System Sygnalizacji Włamania i Napadu). Zamawiający nie wymaga zawarcia przez Wykonawcę w wykazie robót informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- W przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt III.3.2. - III.3.5. będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień Umowy, w stosunku do treści Oferty, w przypadku: 1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, 3) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, 4) zmiany zakresu, terminów oraz sposobu wykonania Przedmiotu Umowy na skutek obiektywnych okoliczności zewnętrznych pozostających poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 2. Wszelkie zmiany w Umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://coi.ssdip.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Informatyki, ul. Suwak 3, 02 - 676 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 09:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Centralnego Ośrodka Informatyki, ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa (recepcja).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
więcej: Instalacje bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.