eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MilanówekPrzebudowa ulicy Rzecznej w Milanówku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Milanówek: Przebudowa ulicy Rzecznej w Milanówku
Numer ogłoszenia: 202975 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 341690 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Milanówku, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Rzecznej w Milanówku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Rzecznej w Milanówku. Prace polegają na przebudowie nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, krawężników, zieleńców i odwodnienia. Zakres robót obejmuje: - wytyczenie geodezyjne opracowanych rozwiązań drogowych przez uprawnionego Geodetę, - korytowanie, - wykonanie ław z betonu B-15 z oporem pod projektowany opornik betonowy, -ustawienie oporników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, - wykonanie oporników przy zjazdach, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego, -wykonanie konstrukcji nawierzchni podbudowa tłuczniowa 23cm, warstwa odsączająca z pospółki gr.15cm, -wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej, - wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm koloru szarego lub grafitowego, - wykonanie poboczy z płyt ażurowych betonowych na podbudowie jak przy nawierzchni, - ułożenie geowłókniny, - wykonanie odwodnienia - studni chłonnych i osadnikowych, wpustów ulicznych i drenażu rozsączającego, - regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury tj.: kanalizacyjne, wodne, gazowe, telekomunikacyjne. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania powykonawczej dokumentacji. Dokumentacja powykonawcza będzie zawierała: - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - atesty i certyfikaty oraz świadectwa zgodności lub aprobaty techniczne użytych materiałów. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób ciągły. Pełen zakres prac oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót przedstawiony jest w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 oraz w projekcie drogowym - załącznik nr 2 i projekcie odwodnienia -załącznik nr 3 W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania właścicieli nieruchomości przyległych do odcinka ulicy, na której prowadzone będą roboty o utrudnieniach w ruchu związanych z prowadzonymi robotami na minimum 3 dni przed ich wystąpieniem. Wykonawca dokona oznakowania terenu robót zgodnie z opracowanym przez siebie projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną, z projektami, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń, odpowiedzialny będzie Kierownik budowy. Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem wszystkie drzewa. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane oraz odpowiadać jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWiOR. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały równoważne). Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia pierwotnego stanu (odtworzyć) powierzchnie biologiczne i inne powierzchnie w przypadku zniszczenia. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje całość kosztów robót i wydatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku wystąpienia w czasie realizacji zamówienia okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie robót objętych zamówieniem Zamawiający przewiduje możliwość wstrzymania prac na pisemny wniosek Wykonawcy do czasu usunięcia lub wyjaśnienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót. Wykonawca otrzyma część wynagrodzenia za wykonane prace po podpisaniu przez obie strony protokołu częściowego odbioru robót potwierdzającego wykonanie prac, z uwzględnieniem możliwości zmiany terminu wykonania umowy. W przypadku wystąpienia w czasie realizacji zamówienia nie sprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminowe wykonanie robót budowlanych objętych zamówieniem Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia o czas w którym realizacja zamówienia jest uniemożliwiona. Wykonawca otrzyma część wynagrodzenia za wykonane prace po podpisaniu przez obie strony protokołu częściowego odbioru robót potwierdzającego wykonanie prac..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków 45.23.24.50 - Roboty budowlane w zakresie budowy upustów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 264405.42 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowo-Usługowe PACHOLCZYK Piotr Pacholczyk, ul. Królewska 21, 05-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 264405.42
  • Oferta z najniższą ceną: 264405.42 oferta z najwyższą ceną: 264405.42
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.