Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-28
Wrocław: Remont ścieżek i alejek parkowych na terenie zieleni - sektor VIII Parku Szczytnickiego we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 202983 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, fax 071 3286611/12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ścieżek i alejek parkowych na terenie zieleni - sektor VIII Parku Szczytnickiego we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje: 1) naprawę nawierzchni ścieżek i alejek parkowych; 2) ustawienie 16 sztuk ławek i 17 sztuk koszy na śmieci; 3) zakładanie trawników w miejscach likwidacji ścieżek lub ich części; 4) przesadzenie 15 sztuk krzewów i wycinka 6 sztuk drzew. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia określają dołączone do SIWZ: 1)załącznik nr 9 - dokumentacja projektowa, 2)załącznik nr 10 - przedmiar robót, 3)załącznik nr 11 - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 15.04.2009 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - 20 000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie): a)w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej jedno zadanie o wartości minimum 500 000 zł brutto; wartość, rodzaj, należyta staranność i terminy realizacji ww. robót winny być potwierdzone dokumentem (np. referencje, protokoły odbioru itp.); b)wskazać do wykonania niniejszego zamówienia kierownika robót, posiadającego wymagane prawem uprawnienia oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdza zaświadczenie wydane przez tę izbę, zgodnie z art.12 ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118) i art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). Kierownik robót budowlanych musi posiadać co najmniej 2 lata doświadczenia w kierowaniu podobnymi robotami budowlanymi, przez które należy rozumieć roboty konstrukcyjno-budowlane. 4)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne spełnienie niniejszego warunku): a)posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 20% oferowanej ceny brutto; b)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200 000 zł; 2.Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale IX specyfikacji. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzającego wykonanie co najmniej jednego zadania o wartości minimum 500 000 zł brutto, 7)dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, 8)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9)dla Kierownika budowy: a)uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b)zaświadczenia (aktualnego na dzień składania ofert) o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego, 10)informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 20% oferowanej ceny brutto, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zawodowej zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł 12)oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 13)oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław (pok. nr 10)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.09.2008 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trzebnickiej 33 we Wrocławiu (pok. nr 3).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa placu zabaw przy zbiorniku w Morawicy
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy XLVII Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Łodzi, ul. Czernika nr 1/3.
- Opracowanie projektu i budowa chodnika na ul. Bukietowej w miejscowości Stok Lacki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.