Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-29
Barczewo: Remont chodników przy ul. Wojska Polskiego w Barczewie - etap I
Numer ogłoszenia: 202999 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barczewo , Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, tel. 089 5148664.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników przy ul. Wojska Polskiego w Barczewie - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu chodników przy ulicy Wojska Polskiego w Barczewie (etap I). Etap I obejmuje wykonanie remontu chodników od wysokości działki 100/6 obręb 1 Barczewo do wysokości działki 87/5 obręb 1 Barczewo. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórkę istniejących chodników z płyt betonowych, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem oraz ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm. Kolorystyka kostki do uzgodnienia z Zamawiającym, przewiduje się ułożenie kostki kolorowej (nie szarej). Od strony krawężnika należy ułożyć także specjalną kostkę dla osób niepełnosprawnych. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać także remont istniejących zjazdów, polegający na wymianie nawierzchni. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania, zgodnie z art. 31 ust. 1 uPzp opisuje dokumentacja projektowa - stanowiąca integralną część niniejszej siwz, na którą składa się: 1) projekt budowlany wraz z informacją dotyczącą planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia [załącznik Nr 7 do siwz], 2) szczegółowe specyfikacje techniczne [załącznik Nr 8 do siwz], 3) przedmiar robót [załącznik Nr 9 do siwz] - który należy odczytywać łącznie ze wszystkimi częściami dokumentacji projektowej, stanowi on materiał pomocniczy dla Wykonawcy do kalkulacji ceny. W myśl § 4 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, z uwagi na to, iż Zamawiający przyjmuje formę wynagrodzenia ryczałtowego dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia, może nie obejmować przedmiaru robót. W związku z powyższym przedmiar robót nie ma charakteru obowiązkowego dokumentu opisującego przedmiot zamówienia. Powyższa dokumentacja projektowa wraz z siwz opisuje przedmiot zamówienia. Na jej podstawie należy wykonać wszelkie roboty budowlane, także roboty nieujęte w dokumentacji opisanej w pkt. III ppk. 2 niniejszej siwz, a których wykonanie jest konieczne do prawidłowej realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Wobec powyższego Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z cytowanym wyżej rozporządzeniem, w celu prawidłowej kalkulacji wynagrodzenia, Wykonawca nie może jako podstawy przyjąć danych zawartych w przedmiarze robót 2.1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z zakupionych i dostarczonych na własny koszt, fabrycznie nowych (wyprodukowanych po 1.01.2009r.), nie regenerowanych materiałów i urządzeń, odpowiadających co do jakości wymogom określonym dla wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie (art.10 Ustawy Prawo Budowlane). 2.2. Wykonawca zobowiązany jest oddać Zamawiającemu kompletny technicznie i technologicznie przedmiot zamówienia - obiekt budowlany (zgodny z definicją art.1 ust.2b Dyrektywy 2004/18/WE), który może samoistnie spełniać funkcję gospodarczą i techniczną, i jest wynikiem całości robót budowlanych opisanych przez specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych [ST], projekt budowlany [PB] oraz pomocniczo przedmiar robót. 2.4. Zamawiający zapewni objęcie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na inwestycji. 2.5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty. Przed złożeniem oferty, w razie powstania jakichkolwiek wątpliwości lub uwidocznienia braków w dokumentacji, przysługuje złożenie pisemnego zapytania w trybie art. 38 ust.1, 1a i 1b uPzp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). Kasa Urzędu Miasta nie przyjmuje wpłat. 2. Wadium można wnieść w następujących formach: a. w pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 61 9343 1028 0000 0606 2000 0040 z dopiskiem Wadium na przetarg - Remont chodników przy ul. Wojska Polskiego w Barczewie (etap I) b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie należy dołączyć następujące dokumenty: a) Wykonawca musi wykazać [załącznik Nr 5 do siwz], że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie remontu chodników o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 400,00 m2. Na potwierdzenie, iż wskazane w załączniku Nr 5 do siwz roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Wykonawca składa referencje, opinie lub opłacone faktury. b) oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp [załącznik Nr 3 do siwz], c) - Wykonawca może polegać także na wiedzy i doświadczeniu do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, - Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu pisemne zobowiązanie takiego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych wraz z ofertą. Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbędzie się według zasady: spełnia -nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają potencjał techniczny oraz osoby zdolne do realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy dołączyć następujące dokumenty: a) - Wykonawca wskaże, że do wykonania niniejszego zamówienia dysponuje [tabela Nr 1], bądź przedstawi pisemne zobowiązanie innej osoby [tabela Nr 2],, która będzie realizowała wspólnie z nim zamówienie, osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze: kierownik budowy - w specjalności drogowej [załącznik Nr 4 do siwz], - w przypadku osoby fizycznej działającej na rzecz Wykonawcy, a nie będącej jego pracownikiem, wraz z ofertą należy złożyć także oświadczenie, iż osoba ta zobowiązuje się do współdziałania z Wykonawcą w celu wykonania przedmiotu zamówienia [załącznik Nr 4 do siwz, tabela Nr 2], b) oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp [załącznik Nr 3 do siwz]; c) oświadczenie, iż osoba wymieniona w załączniku Nr 4 do siwz, skierowana do wykonania zamówienia posiada wymagane kwalifikacje zawodowe (uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej), d) Dot. podwykonawców: - Wykonawca może polegać także na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków [załącznik Nr 4 do siwz tabela Nr 2], - Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu pisemne zobowiązanie takiego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych wraz z ofertą. Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbędzie się według zasady: spełnia -nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają potencjał techniczny oraz osoby zdolne do realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy dołączyć następujące dokumenty: a) - Wykonawca wskaże, że do wykonania niniejszego zamówienia dysponuje [tabela Nr 1], bądź przedstawi pisemne zobowiązanie innej osoby [tabela Nr 2],, która będzie realizowała wspólnie z nim zamówienie, osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze: kierownik budowy - w specjalności drogowej [załącznik Nr 4 do siwz], - w przypadku osoby fizycznej działającej na rzecz Wykonawcy, a nie będącej jego pracownikiem, wraz z ofertą należy złożyć także oświadczenie, iż osoba ta zobowiązuje się do współdziałania z Wykonawcą w celu wykonania przedmiotu zamówienia [załącznik Nr 4 do siwz, tabela Nr 2], b) oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp [załącznik Nr 3 do siwz]; c) oświadczenie, iż osoba wymieniona w załączniku Nr 4 do siwz, skierowana do wykonania zamówienia posiada wymagane kwalifikacje zawodowe (uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej), d) Dot. podwykonawców: - Wykonawca może polegać także na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków [załącznik Nr 4 do siwz tabela Nr 2], - Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu pisemne zobowiązanie takiego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych wraz z ofertą. Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbędzie się według zasady: spełnia -nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. W celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na realizację zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp [załącznik Nr 3 do siwz], Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych wraz z ofertą. Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbędzie się według zasady: spełnia -nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wraz z ofertą należy obowiązkowo złożyć także następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowo - cenowy [załącznik Nr 2 do siwz], 2) Parafowany projekt umowy [załącznik Nr 1 do siwz], 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie. 4) Dowód wniesienia wadium (załączony do oferty) zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegającą na zmianie terminu wykonania umowy na skutek: 1) konieczności wykonania dodatkowych robót, nieprzewidzianych a koniecznych do realizacji zadania i wynikłych w czasie trwania robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.barczewo.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Barczewie, Plac ratuszowy 1, 11 - 010 Barczewo, pok. Nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Barczewie, Plac ratuszowy 1, 11 - 010 Barczewo, pok. Nr 1 - Biuro obsługi interesanta..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, iż na stronie BIP zamawiającego znajdują się specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, na których należy złożyć ofertę..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BARCZEWO
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- Dostawa oleju napędowego i preparatów smarowych
- ZAKUP HOLTERÓW CIŚNIENIOWYCH
więcej: przetargi BARCZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majków Folwark, Twardosławice, Majków Średni w Gminie Grabica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.