To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-24
Biała: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Biała
Numer ogłoszenia: 203020 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173248 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała, Biała Druga 4b, 98-350 Biała, woj. łódzkie, tel. 043 8419090, faks 043 8419018.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Biała.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować następujące frakcje odpadów: papier i tektura, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe, odpady komunalne ulegające biodegradacji, odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony, odpady zielone, niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 1) sprzed zamieszkałych posesji: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - jeden raz w miesiącu, b) papier i tektura, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe (odpady suche) - jeden raz w miesiącu, c) szkło - jeden raz na kwartał. 2) przeterminowane leki z jednego miejsca gromadzenia: Apteka - Biała-Parcela 11, 3) zużyte baterie i akumulatory z czterech miejsc gromadzenia: a) Publiczna Szkoła Podstawowa w Białej, Biała-Parcela 12, b) Publiczna Szkoła Podstawowa w Naramicach, Naramice 125, c) Publiczna Szkoła Podstawowa w Młynisku, Młynisko 39, d) Urząd Gminy Biała, Biała Druga 4b. 4) z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) pozostałe frakcje odpadów dostarczanych bezpośrednio do PSZOK przez mieszkańców Zużyte baterie i akumulatory będą również zbierane przez mieszkańców w indywidualnych pojemnikach. Wykonawca dwa razy w okresie trwania umowy przeprowadzi zbiórkę odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, oraz zużytych baterii i akumulatorów również gromadzonych indywidualnie przez mieszkańców. Termin odbioru odpadów zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na jeden miesiąc przed planowaną zbiórką. Wykonawca przedłoży harmonogram odbioru tych odpadów w terminie 30 dni przed rozpoczęciem zbiórki. Zamawiający poinformuje mieszkańców o terminach ww. zbiórek. Zorganizowanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). Zamawiający zorganizuje PSZOK na terenie istniejącego wysypiska śmieci w miejscowości Maręże, gm. Skomlin. PSZOK zostanie wyposażony przez Zamawiającego w odpowiednie pojemniki tak aby zapewnić prawidłową segregację odpadów zgodnie z uchwałą Rady Gminy Biała w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w szczególności ilość odpadów komunalnych odbieranych od właściciela nieruchomości, częstotliwość odbierania odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości i sposobu świadczenia usług przez punty selektywnego zbierania odpadów komunalnych. PSZOK zostanie wyposażony przez Wykonawcę w pojemniki na przeterminowane chemikalia i odpady budowlano- rozbiórkowe. Zamawiający zabezpieczy pracownika odpowiadającego za obsługę PSZOK. PSZOK będzie odbierał odpady od mieszkańców od poniedziałku do piątku w godzinach 730 - 1530 za wyjątkiem pierwszego i ostatniego poniedziałku miesiąca oraz w pierwszą i ostatnią sobotę miesiąca w godzinach 800 - 1400. Do PSZOK mieszkańcy mogą oddawać odpady zgodnie z uchwalą Rady Gminy Biała w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz uchwałą Rady Gminy Biała w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Biała. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadówz miejsc wyznaczonych w pkt 1.3. SIWZ. Zbiórka powinna polegać na : - załadunku na środek transportu wymienionych frakcji odpadów, - zagospodarowaniu odebranych odpadów, - posprzątaniu miejsc, z których odbierane są odpady. Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności przez podmioty gospodarcze. Wykonawca na własny koszt wyposaży nieruchomości zamieszkałe w zestaw pojemników do gromadzenia odpadów (przystosowanych do opróżniania mechanicznego) o pojemnościach określonych w: - uchwale Rady Gminy Biała w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów - załącznik Nr 7 do SIWZ, - uchwale Rady Gminy Biała w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Biała załącznik Nr 8 do SIWZ. Przekazywane pojemniki powinny być nowe lub używane, czyste i estetyczne oraz oznakowane odpowiednimi kolorami i opisem asortymentu odpadów. Pojemniki będą przekazywane przez Wykonawcę mieszkańcom na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy Biała, w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów (...). Ilości i objętości pojemników dla nieruchomości winny być dopasowane do ilości osób zamieszkałych na niej. Wykaz posesji i i ilości osób będzie na bieżąco aktualizowany przez Zamawiającego. Wykonawca w terminie 1 m-ca od daty przekazania mu aktualizacji wykazu zobowiązany będzie do dokonania wymiany pojemników na posesjach lub dostarczenia dodatkowych pojemników stosownie do wprowadzonych zmian. Pojemniki będą przez Wykonawcę dostarczane mieszkańcom na posesje w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 15.06.2013 r. W terminie do 28.06.2013 r. wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu raport o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach na dzień 15.06.2013 r. wraz z informacją o posesjach, do których pojemników nie dostarczono (z podaniem przyczyny niedostarczenia). Wykonawca wyposaży PSZOK w pojemniki do zbiórki przeterminowanych chemikaliów i odpadów remontowo- budowlanych. Wykonawca wyposaży punkt, w którym odbywać się będzie zbiórka przeterminowanych leków oraz punkty, w których odbywać się będzie zbiórka zużytych baterii i akumulatorów w odpowiednie pojemniki z uwzględnieniem potrzeb występujących w danych punktach. Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy wykonawcy, wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego pojemnika na własny koszt. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych wykonawca będzie realizował z częstotliwością i na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy Biała w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w szczególności ilość odpadów komunalnych odbieranych od właściciela nieruchomości, częstotliwość odbierania odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości i sposobu świadczenia usług przez punty selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych wykonawca będzie realizował w poszczególnych miejscowościach zawsze w ten sam dzień roboczy tygodnia. W sytuacji, gdy dzień wywozu jest ustawowo dniem wolnym od pracy (święto), wywóz odpadów nastąpi w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym, lub przesunie się o jeden dzień. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i dostarczenia do wszystkich nieruchomości zamieszkałych harmonogram wywozu odpadów do dnia 15.06.2013 r. Podczas realizacji umowy niedopuszczalne jest mieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z odpadami niesegregowanymi. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego wywozu odpadów z PSZOK tak aby zapewnić możliwość ciągłego dostarczania odpadów przez mieszkańców. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników na przeterminowane lekarstwa, zużyte baterie oraz akumulatory małogabarytowe i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie dopuścić do przepełnienia tych pojemników. Odbiór odpadów będzie następował z pojemników wystawionych przez właściciela nieruchomości na zewnątrz posesji, w miejsce umożliwiające swobodny dojazd. W zakresie odbioru odpadów z nieruchomości o utrudnionym dojeździe (brak utwardzonej drogi) Wykonawca może ustalić odrębne terminy wywozu niż dla pozostałych nieruchomości w danej miejscowości oraz poinformować o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania ciążącego na właścicielu nieruchomości obowiązku segregowania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. W takim przypadku wykonawca umieszcza na pokrywie pojemnika znacznik (np. samoprzylepna kartka) informujący właściciela nieruchomości o otrzymaniu ostrzeżenia za nie przestrzeganie obowiązku segregowania odpadów. O zaistniałej sytuacji wykonawca zawiadamia Zamawiającego drogą elektroniczną, faxem lub pisemnie, w terminie do 3 dni roboczych. Do zawiadomienia wykonawca dołącza protokół określający: dzień wywozu, miejscowość, numer posesji oraz krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości. Do protokołu zobowiązany jest dołączyć również dokumentację fotograficzną. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia: 1) Raportów kwartalnych zawierających określenie ilości i rodzajów przekazywanych pojemników w danym kwartale wraz z uaktualnionym raportem o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach (załącznik do faktury). 2) Sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 3) Innych informacji na temat odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający nałoży taki obowiązek. Obowiązek ten dotyczyć może jedynie informacji, w posiadaniu których będzie wykonawca. 4) Jako załączniki do faktury wykonawca załączy karty przekazania odpadów uwzględniające datę, kod, rodzaj, wagę przekazanych odpadów komunalnych do RIPOK. Karty przekazania odpadów, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą jednoznacznie stwierdzać, że odpady pochodzą z terenu gminy Biała. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu odbieranych odpadów komunalnych zgodnie z art. 3b i 3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz rozporządzeniami wykonawczymi. Prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Przekazywanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania zmieszanych odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do właściwej Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub, w szczególnych przypadkach, do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu. zgodnie z uchwałą w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Łódzkiego. Przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi) gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru - taki sposób spełnienia świadczenia wynikającego z umowy może być wykonywany jedynie po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego. Szczegółowe dane dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Uchwale Nr XXVIII/181/12 Rady Gminy Biała z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w szczególności ilość odpadów komunalnych odbieranych od właściciela nieruchomości, częstotliwość odbierania odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości i sposobu świadczenia usług przez punty selektywnego zbierania odpadów komunalnych. stanowiącej załącznik Nr 7 i w Uchwale Nr XXVIII/177/12 Rady Gminy Biała z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Biała stanowiącej załącznik Nr 8 niniejszej SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKO-REGION Sp. z o.o., ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 519324,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 524844,80
Oferta z najniższą ceną: 524844,80 / Oferta z najwyższą ceną: 524844,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI BIAŁA
- Dostawa świeżych warzyw i owoców dla ZSP w Łączniku.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Łączniku - etap III
- Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Wycinki) w miejscowości Maszewo Duże
więcej: przetargi BIAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sochaczewie
- Usługa w zakresie gospodarowania odpadami wytwarzanymi na terenie nieruchomości zarządzanych przez Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/4/2025
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99ex popiół pochodzący z palenisk domowych
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.