eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągWykonanie robót budowlanychCZĘŚĆ I zamówieniaCmentarz Dębica II etap CZĘŚĆ II zamówieniaRemont alejki na terenie cmentarza komunalnego Dębica w Elblągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Elbląg: Wykonanie robót budowlanych: CZĘŚĆ I zamówienia: Cmentarz Dębica II etap CZĘŚĆ II zamówienia: Remont alejki na terenie cmentarza komunalnego Dębica w Elblągu
Numer ogłoszenia: 203026 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44616 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych: CZĘŚĆ I zamówienia: Cmentarz Dębica II etap CZĘŚĆ II zamówienia: Remont alejki na terenie cmentarza komunalnego Dębica w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych: CZĘŚĆ I zamówienia: Cmentarz Dębica II etap CZĘŚĆ II zamówienia: Remont alejki na terenie cmentarza komunalnego Dębica w Elblągu Przedmiot CZĘŚCI I zamówienia: Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy Przedmiot dodatkowy: Nazewnictwo wg CPV: Drogi podrzędne Przedmiot CZĘŚCI II zamówienia: Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych Zamówienie składa się z dwóch niżej wymienionych części: CZĘŚĆ I zamówienia - Cmentarz Dębica II etap CZĘŚĆ II zamówienia - Remont alejki na terenie cmentarza komunalnego Dębica w Elblągu Wykonawca może złożyć ofertę na CZĘŚĆ I zamówienia lub na CZĘŚĆ II zamówienia lub na obydwie części zamówienia. Oferty należy przygotować oddzielnie dla każdej części zamówienia. 1.1. CZĘŚĆ I zamówienia - Cmentarz Dębica II etap Przedmiotem CZĘŚCI I zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu 2 segmentów podwójnych Kolumbarium, alejek cmentarnych wraz z siecią wodociągową i siecią odwadniającą, ogrodzenia i zieleni na Cmentarzu Komunalnym Dębica w Elblągu. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA: 1) PRZEDMIAR ROBÓT: Nazwa inwestycji: Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Elblągu Adres inwestycji: CMENTARZ KOMUNALNY DĘBICA; ul. Łęczycka; 82-300 Elbląg Branża: Roboty budowlane - kolumbaria; alejki; ogrodzenie; wodociąg letni; kanalizacja deszczowa; zieleń 2) PROJEKT BUDOWLANY: Projekt budowlany zamienny Kolumbaria Elbląg, Cmentarz Komunalny Dębica 3) Rys. od Nr 1 do Nr 9 Cmentarz Dębica II etap B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT: Kolumbaria Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Elbląg, Cmentarz Komunalny Dębica Zamawiający informuje, że przedmiar robót wymieniony w pkt A.1) stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 5 CZĘŚĆ I zamówienia do SIWZ, a dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A.2) i A.3) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK Nr 6 CZĘŚĆ I zamówienia do SIWZ. 1.1.1. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia w formie gwarancji Zamawiający wymaga, aby były one zgodne z wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 CZĘŚĆ I zamówienia do SIWZ. 1.1.2. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 39 miesięcy gwarancji z tytułu gwarancji jakości i rękojmi, licząc od daty odbioru robót. 1.1.3. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. 1.1.4. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego. 1.1.5. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 1.1.6. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie osób trzecich. 1.1.7. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a. konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - z przyczyn zależnych od Zamawiającego. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). b. Zmiana finansowania robót związana ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz, c. Ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, d. Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., e. Konieczność wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, f. Zmiana przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia, g. Likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy, h. Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych, np. Nadzoru budowlanego itp., i. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikające z rzeczywistych obmiarów, j. Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierowników robót, k. Zmiana Podwykonawców robót, l. Zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, 3) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Zamawiającego, zostanie przeprowadzona następująca procedura: - Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, - Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 4) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 1.1.8. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 1.1.9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 1.1.10. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - Kolumbarium podwójne - 2 segmenty - demontaż i montaż komory wodomierzowej - 1 kpl. - ogrodzenia z kształtowników stalowych ok. 204,00mb - alejek cmentarnych z kostki brukowej gr.8cm ok. 1415,00m2 - wodociągu letniego z rur fi 40/90PE ok. 199,00mb - sieci odwadniającej z rur PVC fi 200 ok. 202,00mb - sadzenie drzew i krzewów - 100 szt. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem oraz technologię wykonania robót określa projekt budowlany zamienny Kolumbaria i rysunki, zawarte w ZAŁĄCZNIKU Nr 6 CZĘŚĆ I zamówienia do SIWZ, a ilość robót do wykonania określa przedmiar robót stanowiący ZAŁĄCZNIK Nr 5 CZĘŚĆ I zamówienia do SIWZ. 1.2. CZĘŚĆ II zamówienia - Remont alejki na terenie cmentarza komunalnego Dębica w Elblągu Przedmiotem CZĘŚCI II zamówienia jest remont alejki na terenie cmentarza komunalnego Dębica w Elblągu. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa: 1) PRZEDMIAR ROBÓT Remont alejki na terenie cmentarza komunalnego Dębica w Elblągu. Przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 8 CZĘŚĆ II zamówienia do SIWZ. 2) Mapka z lokalizacją alejki do remontu. Mapka stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 7 CZĘŚĆ II zamówienia do SIWZ i przedstawia lokalizację alejki na cmentarzu i wymiary alejki. 1.2.1. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne z wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 CZĘŚĆ II zamówienia do SIWZ. 1.2.2. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 36 miesięcy gwarancji. 1.2.3. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego. 1.2.4. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 1.2.5. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: 1) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy: a) konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - z przyczyn zależnych od Zamawiającego. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne powodujące katastrofy czy klęski żywiołowe). b) likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy, c) zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego, d) zmiana podwykonawców robót, e) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, f) w przypadku urzędowej zmiany stawek VAT kwota wynagrodzenia brutto zostanie zmieniona. 2) W przypadku żądania zmian umowy, o których mowa w ppkt 1) ustala się następujący sposób postępowania: - Strona wnioskująca o zmianę jest zobowiązana przesłać projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, - druga ze Stron jest zobowiązana do udzielenia pisemnej odpowiedzi lub odesłania podpisanego aneksu do umowy przed terminem wykonania umowy. 3) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie. 4) Okoliczności zaistnienia siły wyższej muszą zostać udowodnione przez stronę, która się na nie powołuje. 1.2.6. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 1.2.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 1.2.8. Zakres zamówienia obejmuje: - rozebranie istniejącej nawierzchni alejki z asfaltu lanego wraz z podbudową i obrzeżami betonowymi - wykonanie nowej podbudowy wraz z warstwą odsączającą - ułożenie nowych obrzeży betonowych - regulacja kratki ściekowej - wykonanie nowej nawierzchni alejki z szarej kostki betonowej - uzupełnieniu brakującego asfaltu w miejscach połączenia nawierzchni asfaltowej z nawierzchnią z kostki betonowej. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót stanowiący ZAŁĄCZNIK Nr 8 CZĘŚĆ II zamówienia do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.14-3, 45.23.31.23-7.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 566806.51 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CMENTARZ DĘBICA II ETAP

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i Usług STANBUD, ul. Kościuszki 36E, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 507707.87
  • Oferta z najniższą ceną: 507707.87 oferta z najwyższą ceną: 697743.96
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: REMONT ALEJKI NA TERENIE CMENTARZA KOMUNALNEGO DĘBICA W ELBLĄGU

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów Spółka z o.o., ul.Zagonowa 12, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 59098.64
  • Oferta z najniższą ceną: 59098.64 oferta z najwyższą ceną: 64032.38
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.