Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-22
Kwidzyn: Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich przy malowidłach ściennych w obrębie pierwszego przęsła nawy kościoła oraz prac konserwatorskich na fragmencie elewacji południowej kościoła, obejmującym jej część zachodnią: dwa przęsła wraz z kruchtą w kościele p.w. Opatrzności Bożej i Św. Jerzego w Tychnowach, powiat kwidzyński, woj. pomorskie
Numer ogłoszenia: 203030 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Opatrzności Bożej i Św. Jerzego w Tychnowach , Tychnowy 30, 82-500 Kwidzyn, tel. 055 6200265.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymsko-Katolicka w Tychnowach.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich przy malowidłach ściennych w obrębie pierwszego przęsła nawy kościoła oraz prac konserwatorskich na fragmencie elewacji południowej kościoła, obejmującym jej część zachodnią: dwa przęsła wraz z kruchtą w kościele p.w. Opatrzności Bożej i Św. Jerzego w Tychnowach, powiat kwidzyński, woj. pomorskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 Prace konserwatorskich restauratorskie przy malowidłach ściennych w obrębie pierwszego przęsła nawy kościoła (usuwanie pobiał, uzupełnienie ubytków tynku i pobiał, prace restauratorskie przy polichromii (125,8m2) wraz z dokumentacją konserwatorską Zad. 2 Prace konserwatorskie przy fragmencie elewacji południowej kościoła, obejmującą jej część zachodnią: dwa przęsła wraz z kruchtą,(dezynfekcja powierzchni muru, usunięcie wtórnych uzupełnień, naprawa pęknięć, uzupełnienie ubytków cegieł i głazów, doczyszczenie powierzchni murów -133 m2) oraz dokumentacja konserwatorska.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zad. 1 - 4500,00 zł, Zad. 2 - 2400,00 zlIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 20.11.2007 r. - Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) zwanej dalej Pzp, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1-3 ustawy Pzp, c) złożą pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, e) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł (na zadanie 1) i 3 usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł (na zadanie 2) w zakresie obejmującym zamówienia tożsame, f) dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia tj.: min. 1 osobę posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki ze specjalizacją konserwacja i restauracja malarstwa zgodnie z §7 Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150 poz. 1579 z późn. zm.) mającą co najmniej dziesięcioletnią praktykę w dziedzinie konserwacji zabytków (na zadanie 1) oraz 1 osobę posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki ze specjalizacją konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i detalu architektonicznego zgodnie z §7 Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150 poz. 1579 z późn. zm.) mającą co najmniej ośmioletnią praktykę w dziedzinie konserwacji zabytków (na zadanie 2) g) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych wraz z wnioskiem. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. W przypadku gdy więcej niż 5 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy punktów odnoszących się do liczby wykonanych prac konserwatorskich i restauratorskich w obiektach sakralnych (kościołach), które były wykonane przez Wykonawcę. Wykonawca, który wykonał w ostatnich 3 latach usługi tożsame o największej liczbie otrzyma 10 pkt. a pozostali wykonawcy proporcjonalnie mniej. W przypadku zakwalifikowania Wykonawców z taką samą ilością wykonanych usług o miejscu na liście kwalifikacyjnej decydować będzie łączna wartość tych kontraktów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: a) wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na załączonym druku (druk udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego: www.tychnowy.pl); b) oświadczenie wynikające z art. art. 22 ust 1-3 Pzp w formie zgodnej z Załącznikiem nr 1 do wniosku c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót) przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 2 do wniosku; dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie przynajmniej 3 usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł (na zadania 1) i 3 usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł (na zadania 2) w zakresie obejmującym zamówienia tożsame, d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności na Załączniku nr 3 do wniosku potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami - dokument poświadczający o posiadaniu tytułu zawodowego magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki ze specjalizacją konserwacja i restauracja malarstwa zgodnie z §7 Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150 poz. 1579 z późn. zm.) mającą co najmniej dziesięcioletnią praktykę w dziedzinie konserwacji zabytków a także oświadczenie (lub inny dokument) o co najmniej dziesięcioletniej praktyce w dziedzinie konserwacji zabytków (na zadanie 1) oraz dokument poświadczający o posiadaniu tytułu zawodowego magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i detalu architektonicznego zgodnie z §7 Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150 poz. 1579 z późn. zm.) mającą co najmniej dziesięcioletnią praktykę w dziedzinie konserwacji zabytków a także oświadczenie (lub inny dokument) o co najmniej ośmioletniej praktyce w dziedzinie konserwacji zabytków (na zadanie 2). e) wykaz prac których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 4 do wniosku f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt d), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, g) oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 4 Pzp (złożone na Załączniku nr 5 do formularza ofertowego), h) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 200.000 PLN (na zad. 1) i 300.000 PLN (na zad. 2) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000 PLN (na zad. 1) i 300.000 PLN (na zad. 2) ważną na dzień składania ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ będzie przesłana do wykonawców zakwalifikowanych w postępowaniu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 16:00, miejsce: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Opatrzności Bożej i Św. Jerzego w Tychnowach, Tychnowy 30, 82-500 Kwidzyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Budowa budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Kwidzyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Powiatu Kwidzyńskiego.
- Budowa potrójnej samodzielnej kancelarii w Ryjewie.
- "Modernizacja obiektów szkolnych - rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku CKZiU wraz z wyposażeniem" 82-500 Kwidzyn, ul. Staszica 25.
- "Przystosowanie budynku przedszkola przy ulicy Willowej 15 do przepisów ppoż."
- Przystosowanie budynku przedszkola przy ulicy Kochanowskiego 34 do przepisów ppoż.
więcej: przetargi w Kwidzynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.