eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Przebudowa drogi w ul. 1 Maja III etap w Myszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-28

Myszków: Przebudowa drogi w ul. 1 Maja III etap w Myszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej
Numer ogłoszenia: 203050 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (034) 313 26 82, fax (034) 313 50 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: miastomyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi w ul. 1 Maja III etap w Myszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, związane z przebudową drogi w ul. 1 Maja III etap w Myszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej, których ogólny zakres prac przewiduje wykonanie: 1) Roboty ziemne - 1 407,00 m3 - CPV 45112730-1 Kształtowanie terenów pod drogi i autostrady: 2) Przebudowa drogi gminnej w ul. 1 Maja - CPV 45233123-7 Drogi podrzędne: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - 201,44 m, b) Nawierzchnia jezdni z masy mineralno - asfaltowej - 1204,4 m2, c) Nawierzchnia chodników z kostki betonowej grub. 8 cm - 610,5 m2, d) Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej grub. 8 cm - 245,0 m2, 3) Budowa kanalizacji deszczowej w jezdni drogi - CPV 45232130-2 Rurociągi do odprowadzania wody burzowej: a) Kanał z rur betonowych wipro Ø 400 mm - 176,0 m, b) Przykanaliki z rur PVC Ø 200 mm - 85,0 m, c) Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych Ø 1200 mm - 7,0 szt., d) Studnie ściekowe betonowe Ø 500 mm - 6 szt., e) Komora zbiorcza żelbetowa wykonana na mokro 1 szt., 4) Budowa kanalizacji deszczowej poza jezdnią drogi - CPV 45232130-2 Rurociągi do odprowadzania wody burzowej: a) Kanał z rur żelbetowych wipro Ø 800 mm - 174,44 m, b) Przykanaliki z rur PVC Ø 200 mm - 2,5 m, c) Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych Ø 1500 mm - 5,0 szt., d) Drenaż zbierający z tłuczni- 5,05 m3, e) Zespół urządzeń podczyszczających (osadnik i separator scieków) - 1 kpl., f) Wylot kanału Ø 800 mm do istniejącego cieku - 1 szt., 5) Droga dojazdowa do urządzeń podczyszczających - CPV 45233123-7 Drogi podrzędne: a) Murek oporowy żelbetowy wykonany na mokro - 140,8 m3, b) Droga technologiczna z placem manewrowym z płyt żelbetowych - 597,6 m2, c) Ogrodzenie drogi z siatki na słupkach z rur stalowych - 292,8 m. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączonych dokumentach: 1) projekt budowlany i wykonawczy, jak również projekty stałej i czasowej organizacji ruchu drogowego, 2) dokumentacja geotechniczna, 3) dokumentacja dendrologiczna, 4) operat wodno - prawny zrzutu ścieków, 5) przedmiary robót, 6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, po wykonaniu zamówienia podstawowego, w sytuacji, gdy zajdzie potrzeba wykonania prac uzupełniających stanowiących przedmiot zamówienia. Wartość zamówień uzupełniających wynosi 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek będzie spełniony jeżeli: a) W przypadku wykonawców zamierzających wykonać zamówienie samodzielnie tj. nie występując wspólnie z innymi wykonawcami lub nie zatrudniając podwykonawców, z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia w całości. Natomiast w przypadku, gdy wykonawca będzie występował wspólnie z innymi wykonawcami lub z podwykonawcami, w przedmiocie działalności tych firm, winien być uwzględniony przedmiot zamówienia w całości. b) Do oferty będą załączone dokumenty uprawniające kierownika budowy i kierowników robót do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będą załączone zaświadczenia, że są oni aktualnymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek będzie spełniony jeżeli: a) w wykazie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, będzie pokazane przynajmniej po jednym zadaniu: z zakresu budowy lub przebudowy dróg ( definicja budowy i przebudowy - wg słownika w Prawie budowlanym), o wartości z podatkiem VAT nie mniejszej niż 500 000,00 zł. z zakresu budowy kanalizacji deszczowych lub sanitarnych, o wartości z podatkiem VAT nie mniejszej niż 500 000,00 zł. z podaniem wartości zadań oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; wykonawca lub lider podmiotów występujących wspólnie winien wykazać przynajmniej zadanie z zakresu budowy lub przebudowy dróg, natomiast inny podmiot występujący wspólnie lub podwykonawca winien wykazać zadanie z zakresu budowy kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, b) w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, który należy załączyć do oferty, wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wylizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się aby wykonawca dysponował minimum: rozkładarką mas bitumicznych o szerokości rozkładania nie mniejszej niż 6,0 m, walcem gładkim samojezdnym, najlepiej wibracyjnym, walcem ogumionym, zagęszczarką mechaniczną płytową, koparką, samochodem samowyładowczym, wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; c) w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załączonym do oferty, wykonawca poda imiona i nazwiska: kierownika budowy i kierowników robót branżowych oraz przynajmniej 10 pracowników, przewidzianych do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz posiadanych uprawnień, przydatnych przy wykonywaniu zamówienia - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; d) w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załączonym do oferty, wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidywane są do wykonania zamówienia (wykonawcę również), jako podmioty występujące wspólnie lub podwykonawcy, określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek będzie spełniony jeżeli: a) z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikało, że wykonawca posiada środki finansowe w kwocie min. 500 000,00 zł. lub zdolność kredytową - minimum do wielkości tej kwoty, b) wykonawca załączy do oferty aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, warunek będzie spełniony jeżeli: a) z aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikało, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) z aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikało, że w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, c) z aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikało, że w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wykonawca jako podmiot zbiorowy, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, d) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz z załączonych do oferty dokumentów, będzie wynikało, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z tego postępowania. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty uprawniające kierownika budowy i kierowników robót do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będą załączone zaświadczenia, że są oni aktualnymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 9) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 10) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z podaniem nazwy i adresu firm, które przewidywane są do wykonania zamówienia (wykonawcę również), określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 11) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności, 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ust. 2, 4 i 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) zamiast dokumentu określonego w pkt 1 ust.5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ust. 1 lit. a i c oraz w ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 ust. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 1. ust. 1, 7, 8, 9, 10, i w pkt 4, są składane w oryginale. 7. Pozostałe dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez przedstawicieli wykonawcy, wskazanych w dokumencie rejestrowym firmy lub w udzielonym pełnomocnictwie. 8. Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz datę i czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną. 9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: myszkow.bip.jur.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pokój nr 204.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego przy ul. Kościuszki nr 26 w Myszkowie w pokoju 109 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.