To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-10
Białystok: Wynajem sklepiku szkolnego w budynku Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 1 w Białymstoku, ul. Łagodna 10
Numer ogłoszenia: 203078 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149762 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II, ul. Łagodna 10, 15-757 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6644680, faks 085 6540049.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sklepiku szkolnego w budynku Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 1 w Białymstoku, ul. Łagodna 10.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot najmu jest przeznaczony na ściśle określoną działalność gospodarczą związaną z prowadzeniem sklepiku szkolnego 2. Pomieszczenie mieści się na parterze szkoły i jest przeznaczone na prowadzenie sprzedaży gotowych produktów spożywczych, małej gastronomii oraz sprzedaży art. szkolnych. 3. Lokal składa się z : a) powierzchni do prowadzenia działalności 17 m2. b) pomieszczenie wyposażone jest w instalację : elektryczną, wodno - kanalizacyjną. 4. W sklepiku preferowana jest bezpieczna żywność zgodnie z nowelizacją Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 23 października 2014r. 5. Po wynajęciu od szkoły w/w pomieszczenia oferent zobowiązany będzie do prowadzenia sklepiku na następujących zasadach: - godziny otwarcia sklepiku w godzinach pracy Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 1. - prowadzenie działalności gospodarczej zgodnie z przepisami bhp, ppoż. oraz Sanepidu. - utrzymanie czystości i porządku na terenie sklepiku oraz bezpośrednim jego sąsiedztwie. 6. Przedmiotem przetargu jest cena netto czynszu za najem powierzchni lokalu użytkowego. 7. Zastrzega się, że dotychczasowy posiadacz nieruchomości, którego łączny okres najmu wynosi co najmniej 3 lata posiada pierwszeństwo przed przedmiotem wyłonionym w trybie przetargu, o ile nie posiada zaległości czynszowych wobec wynajmującego, wpłaci wadium w przetargu oraz złoży w terminie 5 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o wartości najwyższej stawki czynszu oświadczenie o przyjęciu wysokości stawki czynszu jako własnej. 8. Cena wywoławcza czynszu za jeden miesiąc wynosi 500 zł netto..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.51.10.00 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU MS Sławomir Muszyński, ul. Malinowa 31, 16-002 Nowe Aleksandrowo, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12932,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 500,00
Oferta z najniższą ceną: 500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- ZK-DZP.262.40.2025 Dostawa stanowisk dydaktycznych do badania pojazdów samochodowych na potrzeby Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0"
- Dostawa diet do żywienia dojelitowego pacjentów w warunkach domowych oraz doustnych preparatów żywienia medycznego
- Zakup specjalistycznego oprogramowania informatyki śledczej w ramach programu INTERREG VI-A Litwa - Polska 2021 - 2027 -"The strengthening of security at the territory of Lithuanian - Polish border "
- Serwis i konserwacja urządzeń myjni samochodowej na terenie JW w Białymstoku.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczestników OHP i młodzieży ze środowiska lokalnego oraz usługa przeprowadzenia kursu prawo jazdy kat. B dla uczestników OHP.
- Wykonanie, dostawa i montaż 18 tablic inf-pamiątkowych oraz 2 tablic edukacyjnych dot. realizacji projektu pn. "Rozbudowa zrównoważonego systemu gospodarowania wodami opadowymi w Białymstoku"
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.