Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-30
Lublin: Zakup znaków drogowych i rur stalowych ocynkowanych o średnicy 2 cali
z dostawą na Bazy Materiałowe
Numer ogłoszenia: 20308 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie drogami krajowymi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup znaków drogowych i rur stalowych ocynkowanych o średnicy 2 cali z dostawą na Bazy Materiałowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup znaków drogowych i rur stalowych ocynkowanych o średnicy 2 cali z dostawą na Bazy Materiałowe z podziałem na 2 części: Część 1. Zakup i dostawa znaków drogowych w ilości: Znaki trójkątne o boku 90 cm - 162 szt. Znaki trójkątne o boku 105 cm - 10 szt. Znaki okrągłe o boku 80 cm - 40 szt. Znaki typu D o wym. 60x60 i 60x75 cm - 10 szt. Tabliczki o powierzchni do 0,3 m2 - 33 szt. Tablice D42, D43 i typu E o powierzchni powyżej 0,3 m2 - 45 m2. Część 2. Zakup i dostawa rur ocynkowanych o średnicy 2 cali (grubość ścianki 3,2 mm) w ilości 350 m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.20 - Znaki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.22.00 - Znaki drogowe Oryginalny kod CPV: 27.22.00.00 - Rury i osprzęt stalowy Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.43.10 - Rurki i osprzęt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 7.1. Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7.2. Warunki szczegółowe. Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione zgodnie z formularzami załączonymi do niniejszego Rozdziału. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 7.2.1. Doświadczenie (tylko dla części 1) Wykonawca musi udowodnić, że w okresie ostatnich 3 lat, liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert, wykonał przynajmniej 1 usługę o podobnym zakresie oraz o wartości nie mniejszej niż 75% wartości złożonej oferty. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie np. referencje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt.7.2.1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW: 8.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 7.1. niniejszej Instrukcji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty, oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza Załącznik nr 1. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego i oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub odroczenie - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt. 7.2. niniejszej Instrukcji Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 8.2.1 Informację o wykonanych zamówieniach na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 2: Doświadczenie Wykonawcy, z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych dostaw. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie np. referencje. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Dz. U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006r. Dokumenty, o których mowa wyżej winny być przetłumaczone na język polski zgodnie z art. 9 Ustawy - Prawo zamówień publicznych 8.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych dokumenty wymienione w pkt. 8.1., za wyjątkiem oświadczenia wymienionego w pkt. 8.1.1., które może być złożone w imieniu wszystkich jedynie przez lidera konsorcjum - pełnomocnika, winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 8.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ul. Ogrodowa 21, adres do korespondencji Rejon w Chełmie ul. Podgórze 2, 22-100 Chełm.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Chełmie ul. Podgórze 2, 22-100 Chełm, pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa znaków drogowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Znaki drogowe z blachy stalowej ocynkowanej - foli II generacji wraz z uchwytami i śrubami potrzebnymi do ich zamocowania na słupkach z rur o średnicy 2 cale w ilościach: Znaki trójkątne o boku 90 cm - 162 szt. Znaki trójkątne o boku 105 cm - 10 szt. Znaki okrągłe o boku 80 cm - 40 szt. Znaki typu D o wym. 60x60 i 60x75 cm - 10 szt. Tabliczki o powierzchni do 0,3 m2 - 33 szt. Tablice D42, D43 i typu E o powierzchni powyżej 0,3 m2 - 45 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.74.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa rur ocynkowanych o średnicy 2 cale (grubość ścianki 3,2 mm) w ilości 350 m.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa na Bazy Materiałowe w Cycowie, Piaskach i Rudce, rur ocynkowanych o średnicy 2 cale (grubość ścianki 3,2 mm) w ilości 350 m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.22.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Organizacja szkoleń z zakresu BHP dla członków - wolontariuszy Grup Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa rękawic medycznych
- Usługi ochrony osób i mienia
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Zakup z dostawą materiałów do oznakowania pionowego i poziomego dróg, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla potrzeb MPGKiM ZB
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń BRD w 2025 roku do Obwodów Drogowych
- Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
- Budowa ul. Orzechowej w Królewcu
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.