eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleREMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 418 NA ODCINKU OD KM 1+025 DO 1 + 406,5 WRAZ Z NAPRAWĄ MURKU OPOROWEGO PRZEPUSTU, REMONTEM MOSTU W KM 1+ 417 W ODCINKU DROGI NR 418 ( m. REŃSKA WIEŚ ) ZNISZCZONEJ W WYNIKU POWODZI W MAJU I CZERWCU 2010 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-09

Opole: REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 418 NA ODCINKU OD KM 1+025 DO 1 + 406,5 WRAZ Z NAPRAWĄ MURKU OPOROWEGO PRZEPUSTU, REMONTEM MOSTU W KM 1+ 417 W ODCINKU DROGI NR 418 ( m. REŃSKA WIEŚ ) ZNISZCZONEJ W WYNIKU POWODZI W MAJU I CZERWCU 2010 r
Numer ogłoszenia: 203128 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, faks 077 4581352.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 418 NA ODCINKU OD KM 1+025 DO 1 + 406,5 WRAZ Z NAPRAWĄ MURKU OPOROWEGO PRZEPUSTU, REMONTEM MOSTU W KM 1+ 417 W ODCINKU DROGI NR 418 ( m. REŃSKA WIEŚ ) ZNISZCZONEJ W WYNIKU POWODZI W MAJU I CZERWCU 2010 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi wojewódzkiej nr 418 na odcinku od km 1+025 do 1+406,5 wraz z naprawą murku oporowego przepustu, remontem mostu w km 1+417 w odcinku drogi nr 418 ( m. Reńska Wieś) zniszczonej w wyniku powodzi w maju i czerwcu 2010r zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.32.20-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45-22-11-19-9 - roboty budowlane w zakresie renowacji mostów. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty związane z remontem drogi i mostu : a) droga: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie korytowania, - wykonanie podbudowy na wjazdach i chodnikach, - ułożenie krawężników i obrzeży, - ułożenie chodników i nawierzchni zjazdów, - regulacja studzienek telefonicznych, - frezowanie nawierzchni oraz miejscowa wymiana podbudowy, - wykonanie warstwy wyrównawczej, - wykonanie warstwy ścieralnej, b) przepust: - roboty rozbiórkowe, - odtworzenie skarpy, - wykonanie ścianki zabezpieczającej skarpę c) most: - rozbiórka balustrady, - rozbiórka nawierzchni na obiekcie i dojeździe od strony Reńskiej Wsi, - rozbiórka krawężnika i chodnika z kostki polbruk, - rozbiórka umocnienia stożków skarpowych, - odtworzenie nasypu od strony Reńskiej Wsi, - ułożenie krawężnika i odtworzenie chodnika, - montaż barieroporęczy sztywnej (zdemontowanej), - wykonanie umocnienia na wlocie z kostki granitowej na betonie, - odtworzenie umocnień brzegów cieku z płyt betonowych Jomb, - wykonanie nawierzchni bitumicznej w obrębie mostu i dojazdów, - profilowanie skarp i poboczy, - wykonanie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu, - prace porządkowe. 3. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do opracowania: a. planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b. zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, c. programu zapewnienia jakości (PZJ), d. innych prac wymienionych w specyfikacji technicznej, e. wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót, f. geodezyjnego operatu powykonawczego, Koszt powyższych opracowań obciąży Wykonawcę robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert minimum: a) trzy zadania, które dotyczyły budowy lub przebudowy przepustów. b) dwa zadania w zakresie robót drogowych na drogach co najmniej klasy Z Zamawiający poprzez roboty drogowe będzie rozumiał (remont ,budowę , przebudowę, rozbudowę , modernizację , odnowę dróg z lub bez kanalizacji deszczowej na drogach co najmniej klasy Z z wyłączeniem kanalizacji sanitarnej oraz remontów cząstkowych dróg. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej: a) wytwórnia mieszanek mineralno - bitumicznych o wydajności min. 100 t/h ze sterowaniem w pełni automatycznym - minimum 1 szt., b) rozkładarka mieszanek mineralno - bitumicznych ze sterowaniem automatycznym- minimum 1 szt., c) koparka lub koparko-ładowarka - minimum 1 szt., d) walec statyczny samojezdny min. 9t - minimum 2 szt., e) walec wibracyjny samojezdny min. 9t - minimum 2 szt., f) zagęszczarka płytowa - minimum 3 szt., g) frezarka do nawierzchni bitumicznych o szerokości bębna skrawającego minimum 1,0 m -- minimum 1 szt., Co najmniej jeden z walców musi posiadać zestaw do obcinania krawędzi układanej masy bitumicznej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje osobą, której zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowisku: a)kierownik budowy dróg - posiadający uprawnienia budowlane i doświadczenie minimum 5 lat - minimum 1 osoba. Zamawiający zaliczy do okresu doświadczenia okresy przepracowane na stanowiskach kierownika budowy dróg. Kierownik budowy dróg powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych. b) kierownik budowy mostów- posiadający uprawnienia budowlane i doświadczenie minimum 5 lat - minimum 1 osoba. Zamawiający zaliczy do okresu doświadczenia okresy przepracowane na stanowiskach kierownika budowy mostów, zastępcy kierownika budowy mostów lub kierownika robót mostowych z wyjątkiem okresów pełnienia w/w funkcji na zadaniach obejmujących bieżące utrzymania obiektów mostowych. Kierownik budowy mostów powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót mostowych. Przez wymagania minimalne doświadczenia zawodowego dla powyższych stanowisk rozumie się lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. Wykonawca przedstawi doświadczenie w miesiącach i latach wraz z podaniem stanowisk danej osoby. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, które zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, sekretariat....

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 11:00, miejsce: sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.