Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-10
Warszawa: Sprawa - 72/2015 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu rocznego - serwisowego zestawów ratownictwa technicznego Holmatro, Lukas, kombinezonów gazoszczelnych oraz sprężarki do ładowania butli powietrznych z silnikiem elektrycznym dla Wojskowych Straży Pożarnych podległych Stołecznemu Zarządowi Infrastruktury.
Numer ogłoszenia: 203130 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Zarząd Infrastruktury , Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840328, faks 022 8250803, 6846704.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawa - 72/2015 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu rocznego - serwisowego zestawów ratownictwa technicznego Holmatro, Lukas, kombinezonów gazoszczelnych oraz sprężarki do ładowania butli powietrznych z silnikiem elektrycznym dla Wojskowych Straży Pożarnych podległych Stołecznemu Zarządowi Infrastruktury..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis czynności serwisowych sprzętu pożarniczego Pakiet 1. Ubranie gazoszczelne Drager szt. 8 Pakiet 2. Ubranie gazoszczelne Trelche szt. 4 Pakiet 3. Ubranie gazoszczelne VAUTEX ELITE MSA szt. 4 Sprężarka do ładowania butli napęd elektryczny MSA szt. 2 Pakiet 4. Zestaw ratownictwa technicznego Holmatro szt. 8 Aparaty powietrzne Sabre Centurion szt. 10 Pakiet 5. Zestaw ratownictwa technicznego Lukas szt. 2 Pakiet 6. Sprężarka MCH 13/16/ET Coltri do ładowania butli napęd elektryczny szt. 7.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Część I - 180,00 zł (sto osiemdziesiąt złotych i 0/100) Część II - 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych i 0/100) Część III - 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych i 0/100) Część IV - 720,00 zł (siedemset dwadzieścia złotych i 0/100) Część V - 180,00 zł (sto osiemdziesiąt złotych i 0/100) Część VI - 270,00 zł (dwieście siedemdziesiąt złotych i 0/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Wzór - załącznik nr 9 do SIWZ) W celu potwierdzenia, że wykonawca ma prawo wykonywać usługę musi załączyć do oferty, poniższe dokumenty: Część I, Pakiet I: uprawnienia nadane przez producenta kombinezonów gazoszczelnych do ich obsługi i naprawy; Część II, Pakiet II: uprawnienia nadane przez producenta kombinezonów gazoszczelnych do ich obsługi i naprawy; Część III, Pakiet III: uprawnienia nadane przez producenta kombinezonów gazoszczelnych do ich obsługi i naprawy; uprawnienia nadane przez producenta nadane przez producenta sprężarek do ładowania butli powietrznych do ich obsługi i naprawy; Część IV, Pakiet IV: uprawnienia nadane przez producenta zestawów hydraulicznych HOLMATRO do ich obsługi i naprawy; uprawnienia nadane przez producenta aparatów powietrznych Sabre Centurion (Scot) do ich obsługi i naprawy; Część V, Pakiet V: uprawnienia nadane przez producenta zestawów hydraulicznych LUKAS do ich obsługi i naprawy Część VI, Pakiet VI: uprawnienia nadane przez producenta sprężarki do ładowania butli do ich obsługi i naprawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Wzór - załącznik nr 9 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Wzór - załącznik nr 9 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Wzór - załącznik nr 9 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Wzór - załącznik nr 9 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp. w zakresie: azmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS; osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy; zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: - wstrzymania prac serwisowych przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania prac -wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, któremu nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód, -konieczności skoordynowania prac z innymi pracami serwisowymi realizowanymi na terenie zmiany inne w przypadku zmian w prawie, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia a niezależnych od stron. Zmiany w wyżej opisanym zakresie mogą być dokonane w zawartej umowie wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szi.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Al. Jerozolimskie 97
00-909 Warszawa pok. 147.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Stołeczny Zarząd Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97 00-909 Warszawa pok. 118 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd serwisowy kombinezonów gazoszczelnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd serwisowy kombinezonów gazoszczelnych - ubranie Drager.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd serwisowy kombinezonów gazoszczelnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd serwisowy kombinezonów gazoszczelnych - ubranie Trell Chem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przegląd serwisowy sprężarki do ładowania butli powietrznych i kombinezonów gazoszczelnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd serwisowy sprężarki do ładowania butli powietrznych i kombinezonów gazoszczelnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przegląd serwisowy zestawów ratownictwa technicznego HOLMATRO i aparaty SABRE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd serwisowy zestawów ratownictwa technicznego HOLMATRO i aparaty SABRE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przegląd serwisowy zestawu ratownictwa technicznego LUKAS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd serwisowy zestawu ratownictwa technicznego LUKAS.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przegląd serwisowy sprężarki do ładowania butli powietrznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd serwisowy sprężarki do ładowania butli powietrznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.60.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.