eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr. E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Lubliniec: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr. E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Numer ogłoszenia: 203164 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego , ul. Cyrana 10, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3564004, faks 034 3564192.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpskombatant.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr. E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu ul. dr. Emila Cyrana 10. Zakres zamówienia podano w załączniku nr 2 do SIWZ. ZADANIE NR 1 Cukier kg 1 kg 2 500 Cukier puder 500g 1 szt 40 Cukier waniliowy 32g 1 szt 150 Kasza kukurydziana gat. I kg 1 kg 120 Kasza gryczana gat. I kg 1 kg 100 Kasza jęczmienna gat. I kg 1 kg 300 Kasza manna gat. I kg 1 kg 220 Mąka pszenna typu 450 lub 500 kg 1 kg 900 Mąka ziemniaczana kg 1 kg 300 Mak kg 1 kg 10 Makaron typu Czaniec 4-jajeczny (krajanka rosołowa) 250g 1 szt 700 lub równoważny* Płatki jęczmienne kg 1 kg 80 Płatki ryżowe kg 1 kg 90 Płatki owsiane górskie kg 1 kg 80 Ryż długoziarnisty gat. I kg 1 kg 500 Sól spożywcza kg 1 kg 600 ZADANIE NR 2 Aromat do ciast 10ml 1 szt 30 Bazylia 10g 1 szt 10 Czosnek granulowany 20g 1 szt 400 Cynamon 20g 1 szt 50 Fix do potraw meksykańskich 25g 1 szt 20 Gałka muszkat. miel. 10g 1 szt 20 Herbata 100g 1 szt 1 100 Imbir mielony 15g 1 szt 20 Kakao naturalne ciemne 100g 1 szt 70 Kawa zbożowa kg 1 kg 130 Kminek 20g 1 szt 50 Kwasek cytrynowy 50g 1 szt 120 Liść laurowy 8g 1 szt 80 Majeranek 10g 1 szt 150 Miód w pudełkach (nie w saszetkach) 25g 1 szt 2 500 Oregano 10g 1 szt 10 Papryka słodka 20g 1 szt 300 Pieprz czarny mielony 50g 1 szt 200 Pieczywo chrupkie wielozbożowe 180-220g 1 szt 120 Posypka do ciast szt 1 szt 10 Przyprawa CURRY 200g 1 szt 20 Przyprawa warzywna uniwersalna do zup i potraw, kg 1 szt 100 zawartość suszonych warzyw min. 15% Przyprawa do piernika szt 1 szt 20 Przyprawa ziarenka smaku kg 1 kg 50 Rodzynki kg 1 kg 6 Suchary (bez cukru) 285g 1 szt 60 Tymianek 10g 1 szt 10 Ziele angielskie op 15g 1 szt 90 Zioła prowansalskie 10g 1 szt 10 Żelatyna 50g 1 szt 200 ZADANIE NR 3 Jaja L szt 1 szt 25 000 ZADANIE NR 4 Brzoskwinie (puszki) 850g 1 szt 6 Chrzan tarty 180-200g 1 szt 100 Dżem owoce min. 30g w 100g produktu 260-300g 1 szt 500 Fasola szparagowa konserwowa 500g 1 szt 400 Fasola czerwona konserwowa 400g 1 szt 100 Groszek konserwowy zielony (nie suszony) 400g 1 szt 700 Kompot wiśnia (masa owoców po odcieku min. 400g) 0,9l 1 szt 200 Kompot czarna porzeczka (masa owoców po odcieku min. 400g) 0,9l 1 szt 200 Koncentrat barszczu 300-350 ml 1 szt 100 Koncentrat pomidorowy, pasta pomidorowa 200g 1 szt 150 (bez dodatku wody) typu KOTLIN lub PUDLISZKI 30% lub równoważny* Koncentrat pomidorowy pasta pomidorowa 0,9l 1 szt 150 (bez dodatku wody) typu KOTLIN lub PUDLISZKI 30% lub równoważny* Ketchup 500g 1 szt 40 Kukurydza konserwowa 400g 1 szt 50 Majonez dekoracyjny 400ml 1 szt 150 Mandarynki (puszki) 312g 1 szt 6 Marmolada wieloowocowa 400g 1 szt 150 Musztarda 350g 1 szt 280 Ogórek konserwowy 900 ml 1 szt 60 Ocet 0,5l 1 szt 90 Olej 3l 1 szt 50 Olej 1l 1 szt 200 Olej 0,5l 1 szt 60 Pasztet drobiowy typu PROFI Wielkopolski 131g 1 szt 1 200 lub równoważny* Przyprawa w płynie do zup, sosów, potraw mięsnych i 0,96l 1 szt 180 warzywnych. Składniki: woda, sól, wzmacniacze smaku (glutaminian monosodowy, E635), ocet, glukoza, ekstrakt drożdżowy, aromat. Szklana ciemna butelka Powidła śliwkowe 400g 1 szt 200 Papryka konserwowa 900 ml 1 szt 40 Szczaw konserwowy 350g 1 szt 150 Sos Tatarski 250 ml 1 szt 30 Sok owocowy bez cukru 200 ml 1 szt 100 Sok przecierowy marchwiowo-owocowy 300-330 ml 1 szt 100 bez cukru, typu Kubuś ZADANIE NR 5 Makaron świderki 4-jajeczny kg 1 kg 350 Makaron muszelki 4-jajeczny kg 1 kg 100 Makaron gwiazdki 4-jajeczny kg 1 kg 50..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3, 15.32.00.00-7, 15.33.14.00-1, 15.32.17.00-1, 15.33.14.27-6, 15.33.24.00-8, 15.33.14.62-3, 15.43.10.00-8, 15.41.12.00-4, 15.61.21.00-2, 15.61.41.00-6, 15.83.10.00-2, 15.86.41.00-3, 15.87.12.30-5, 15.87.12.73-8, 15.85.11.00-9, 15.87.12.50-1, 15.87.11.10-8, 15.87.24.00-5, 15.86.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w szczególności, chodzi o działalność, która jest zgodna z przedmiotem zamówienia), przy czym ubezpieczenie musi spełniać następujące warunki minimalne: a) okres ubezpieczenia: aktualne na chwilę składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum, spółka cywilna), na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; Wypełniona i podpisana przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy 3. kalkulacja ofertowa - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 4. W przypadku gdy Wykonawca upoważnia do reprezentowania w postępowaniu inną osobę stosowne pełnomocnictwo z wyszczególnieniem zakresu upoważnienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić jedynie w zakresie określonym w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia zmian w umowie w przypadku: a). zmiany ustawowej stawki VAT strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia o wysokość podaną w obowiązujących przepisach prawa. b) zmiany terminu realizacji umowy. c) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: - wprowadzone nowe warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenie zamówienia uniemożliwiłoby dopuszczenie innych ofert niż ta która została pierwotnie dopuszczona, - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskombatant.pl/strona-glowna, www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=335&r=o
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego siedziba w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10, pok. nr 27, w godz. od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 10:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego siedziba w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10, sekretariat pok. nr 35..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cukier kg 1 kg 2 500 Cukier puder 500g 1 szt 40 Cukier waniliowy 32g 1 szt 150 Kasza kukurydziana gat. I kg 1 kg 120 Kasza gryczana gat. I kg 1 kg 100 Kasza jęczmienna gat. I kg 1 kg 300 Kasza manna gat. I kg 1 kg 220 Mąka pszenna typu 450 lub 500 kg 1 kg 900 Mąka ziemniaczana kg 1 kg 300 Mak kg 1 kg 10 Makaron typu Czaniec 4-jajeczny (krajanka rosołowa) 250g 1 szt 700 lub równoważny* Płatki jęczmienne kg 1 kg 80 Płatki ryżowe kg 1 kg 90 Płatki owsiane górskie kg 1 kg 80 Ryż długoziarnisty gat. I kg 1 kg 500 Sól spożywcza kg 1 kg 600..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.83.00.00-2, 15.61.20.00-1, 15.85.11.00-9, 15.61.40.00-5, 15.61.33.80-5, 15.61.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aromat do ciast 10ml 1 szt 30 Bazylia 10g 1 szt 10 Czosnek granulowany 20g 1 szt 400 Cynamon 20g 1 szt 50 Fix do potraw meksykańskich 25g 1 szt 20 Gałka muszkat. miel. 10g 1 szt 20 Herbata 100g 1 szt 1 100 Imbir mielony 15g 1 szt 20 Kakao naturalne ciemne 100g 1 szt 70 Kawa zbożowa kg 1 kg 130 Kminek 20g 1 szt 50 Kwasek cytrynowy 50g 1 szt 120 Liść laurowy 8g 1 szt 80 Majeranek 10g 1 szt 150 Miód w pudełkach (nie w saszetkach) 25g 1 szt 2 500 Oregano 10g 1 szt 10 Papryka słodka 20g 1 szt 300 Pieprz czarny mielony 50g 1 szt 200 Pieczywo chrupkie wielozbożowe 180-220g 1 szt 120 Posypka do ciast szt 1 szt 10 Przyprawa CURRY 200g 1 szt 20 Przyprawa warzywna uniwersalna do zup i potraw, kg 1 szt 100 zawartość suszonych warzyw min. 15% Przyprawa do piernika szt 1 szt 20 Przyprawa ziarenka smaku kg 1 kg 50 Rodzynki kg 1 kg 6 Suchary (bez cukru) 285g 1 szt 60 Tymianek 10g 1 szt 10 Ziele angielskie op 15g 1 szt 90 Zioła prowansalskie 10g 1 szt 10 Żelatyna 50g 1 szt 200..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.87.20.00-1, 15.89.40.00-1, 15.86.00.00-4, 15.84.00.00-8, 15.87.12.50-1, 15.87.11.00-5, 15.41.12.00-4, 15.83.16.00-8, 15.81.00.00-9, 15.87.12.00-6, 15.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja L szt 1 szt 25 000..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Brzoskwinie (puszki) 850g 1 szt 6 Chrzan tarty 180-200g 1 szt 100 Dżem owoce min. 30g w 100g produktu 260-300g 1 szt 500 Fasola szparagowa konserwowa 500g 1 szt 400 Fasola czerwona konserwowa 400g 1 szt 100 Groszek konserwowy zielony (nie suszony) 400g 1 szt 700 Kompot wiśnia (masa owoców po odcieku min. 400g) 0,9l 1 szt 200 Kompot czarna porzeczka (masa owoców po odcieku min. 400g) 0,9l 1 szt 200 Koncentrat barszczu 300-350 ml 1 szt 100 Koncentrat pomidorowy, pasta pomidorowa 200g 1 szt 150 (bez dodatku wody) typu KOTLIN lub PUDLISZKI 30% lub równoważny* Koncentrat pomidorowy pasta pomidorowa 0,9l 1 szt 150 (bez dodatku wody) typu KOTLIN lub PUDLISZKI 30% lub równoważny* Ketchup 500g 1 szt 40 Kukurydza konserwowa 400g 1 szt 50 Majonez dekoracyjny 400ml 1 szt 150 Mandarynki (puszki) 312g 1 szt 6 Marmolada wieloowocowa 400g 1 szt 150 Musztarda 350g 1 szt 280 Ogórek konserwowy 900 ml 1 szt 60 Ocet 0,5l 1 szt 90 Olej 3l 1 szt 50 Olej 1l 1 szt 200 Olej 0,5l 1 szt 60 Pasztet drobiowy typu PROFI Wielkopolski 131g 1 szt 1 200 lub równoważny* Przyprawa w płynie do zup, sosów, potraw mięsnych i 0,96l 1 szt 180 warzywnych. Składniki: woda, sól, wzmacniacze smaku (glutaminian monosodowy, E635), ocet, glukoza, ekstrakt drożdżowy, aromat. Szklana ciemna butelka Powidła śliwkowe 400g 1 szt 200 Papryka konserwowa 900 ml 1 szt 40 Szczaw konserwowy 350g 1 szt 150 Sos Tatarski 250 ml 1 szt 30 Sok owocowy bez cukru 200 ml 1 szt 100 Sok przecierowy marchwiowo-owocowy 300-330 ml 1 szt 100 bez cukru, typu Kubuś..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.33.00.00-0, 15.33.22.00-6, 15.33.14.25-2, 15.87.12.30-5, 03.22.21.15-2, 15.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Makaron świderki 4-jajeczny kg 1 kg 350 Makaron muszelki 4-jajeczny kg 1 kg 100 Makaron gwiazdki 4-jajeczny kg 1 kg 50..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.85.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.