eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LędzinyZaprojektowanie i wykonanie podłączeń budynków do zbiorczego systemu kanalizacyjnego na terenie gminy Lędziny.



Ogłoszenie z dnia 2015-08-10

Lędziny: Zaprojektowanie i wykonanie podłączeń budynków do zbiorczego systemu kanalizacyjnego na terenie gminy Lędziny.
Numer ogłoszenia: 203166 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "PARTNER" Sp. z o.o. , ul. Lędzińska 47, 43-143 Lędziny, woj. śląskie, tel. 0-32 216 61 23, faks 0-32 326 70 56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk-partner.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie podłączeń budynków do zbiorczego systemu kanalizacyjnego na terenie gminy Lędziny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest zadanie pn.: Zaprojektowanie i wykonanie podłączeń budynków do zbiorczego systemu kanalizacyjnego na terenie gminy Lędziny, obejmujące swym zakresem zaprojektowanie i wykonanie przyłączy kanalizacyjnych do budynku (budowa przyłącza kanalizacyjnego ma polegać na podłączeniu do istniejącej albo projektowanej instalacji wewnętrznej - do ściany budynku) w ilości ok. 238 kpl o łącznej długości ok. 4.500,00 m, w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie współfinansowane ze środków: - Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska, - Urzędu Miasta Lędziny, - Mieszkańców Gminy Lędziny, uczestniczących w programie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ (OPZ i PFU)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca składający ofertę winien zabezpieczyć ją wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie zł: dwadzieściatysięcy 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunków szczególnych w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie): wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej: jednej roboty obejmującej zaprojektowanie i budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej o średnicach fi 160 ÷ 200 mm PVC o łącznej długości co najmniej 4.000 m w jednym kontrakcie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunków szczególnych w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy): Wykonawca winien wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: a) Kierownik Budowy - Kierownik Robót Sanitarnych, mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym w kierowaniu co najmniej dwoma zadaniami inwestycyjnymi obejmującymi budowę sieci kanalizacyjnej, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz uprawniony do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres zatrudnienia/wykonywania zleceń od daty uzyskania uprawnień do daty składania ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. b) Główny Projektant - mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu, w tym wykonał jako projektant co najmniej dwa projekty budowlane sieci kanalizacyjnej, posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz uprawniony do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres zatrudnienia/wykonywania zleceń od daty uzyskania uprawnień do daty składania ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy wykazywać będą spełnienie tego warunku): a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 600 000 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany i nie może naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust.1 ustawy PZP. 2.Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy, może nastąpić wyłącznie z przyczyn i w sposób określony w niniejszym punkcie: 2.1. Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w razie: 1)Wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego. 2)Potrzeby prowadzenia wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót z przyczyn, za które nie odpowiada Wykonawca. 3)Szczególnie niesprzyjających i jednocześnie nietypowych warunków atmosferycznych. 4)Zmian dokumentacji projektowej dokonywanej na wniosek Zamawiającego. 5)Siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót. 6)Innych zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację robót. 2.2. W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień, na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy, Strony mogą ustalić nowy termin wykonania- jeżeli będzie to możliwe - z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu równy będzie okresowi opóźnienia lub przestoju. 2.3.Jeżeli wskutek okoliczności spowodowanych siłą wyższą, Strona umowy nie będzie mogła wykonywać swoich obowiązków umownych w całości lub w części, niezwłocznie powiadomi o tym drugą Stronę umowy; w takim przypadku może być uzgodniony sposób i zasady dalszego wykonywania umowy lub umowa zostanie rozwiązana. 2.4.Dokonanie zmiany umowy jest korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności: 1)Może obniżyć koszt realizacji przedmiotu umowy. 2)Może przyczynić się do podniesienia bezpieczeństwa wykonania przedmiotu umowy. 3)Może przyczynić się do podniesienia jakości wykonania przedmiotu umowy. 4)Może przyczynić się do usprawnienia, podniesienia efektywności, korzystnego dla Zamawiającego skrócenia terminu realizacji wykonania przedmiotu umowy. 2.5.Gdy zmiany umowy dotyczą poprawiania błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy, numeracji jednostek redakcyjnych, śródtytułów lub uzupełnienia treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy. 2.6.W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa krajowego i wspólnotowego oraz wytycznych, zaleceń po dniu zawarcia umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzania zmian umowy, w szczególności zmian ustawowej stawki VAT. 2.7.Podczas wykonywania przedmiotu umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczegolnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy. 2.8.W przypadku zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości, na zasadach określonych w ustawie PZP. 2.9.Zmiana parametrów materiałów i urządzeń, które mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1)Obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego eksploatacji, konserwacji i innych. 2)Poprawienia sprawności, wydajności. 3)Poprawienia parametrów technicznych, właściwości funkcjonalno-użytkowych. 4)Aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 5)Zmiany producenta. 2.10. Zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt. 1 ustawy - Prawo budowlane, zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy. 2.11. Zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy - Prawo budowlane, tj. uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez Kierownika budowy lub Inspektora Nadzoru, pod warunkiem, że zmiana ta spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie można było wcześniej przewidzieć. 2.12. Zmiana dokonana podczas wykonywania robót budowlanych i nie powodująca odstępstwa w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy - Prawo budowlane i dokonana zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy - Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy - Prawo budowlane. 2.13. Zmiana specjalistów (Kierowników: budowy, robót sanitarnych, robót drogowych i robót elektrycznych) przedstawionych w ofercie: 1)Wykonawca z własnej inicjatywy może zaproponować zmianę specjalistów w następujących przypadkach: a)Śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych specjalisty. b)Niewywiązywania się specjalisty z obowiązków wynikających z umowy. c)Jeśli zmiana specjalisty jest konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja). 2)Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. 2.14. W przypadku zmiany specjalisty - nowy specjalista spełniać będzie wymagania określone w SIWZ. 2.15. Wykonawca zobowiązany jest zmienić specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego; zmiana specjalisty nie skutkuje przedłużeniem terminu wykonania przedmiotu zamówienia, nie skutkuje też wzrostem kwoty wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy. 2.16. Zmiana specjalistów przedstawionych w ofercie, z przyczyn o których mowa w punkcie 2, ppkt. 2.13. - 2.15. niniejszego paragrafu, nie wymaga zmiany nin. umowy w formie aneksu i jest skuteczna od chwili pisemnego uzgodnienia osoby specjalisty między Stronami. 2.17. W przypadku Obiektywnej konieczności wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 3571 Kodeksu Cywilnego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk-partner.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGK Partner Sp. z o.o. ul. Lędzińska 47 43-143 Lędziny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Partner Sp. z o.o. ul. Lędzińska 47, 43-143 Lędziny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków NFOŚiGW..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.