Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-29
Bydgoszcz: wymiana tablic rozdzielczych, oświetlenia ciągów komunikacyjnych oraz remont instalacji odgromowej w budynku Inspektoratu ZUS w Żninie przy ul. 700-Lecia 37. Wymiana 6 tablic rozdzielczych w budynkach A i B Inspektoratu ZUS w Inowrocławiu przy ul. Solankowej 15
Numer ogłoszenia: 203223 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy , ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3418308.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana tablic rozdzielczych, oświetlenia ciągów komunikacyjnych oraz remont instalacji odgromowej w budynku Inspektoratu ZUS w Żninie przy ul. 700-Lecia 37. Wymiana 6 tablic rozdzielczych w budynkach A i B Inspektoratu ZUS w Inowrocławiu przy ul. Solankowej 15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przetarg nieograniczony poniżej 4.845.000 EURO p.n.: wymiana tablic rozdzielczych, oświetlenia ciągów komunikacyjnych oraz remont instalacji odgromowej w budynku Inspektoratu ZUS w Żninie przy ul. 700-Lecia 37. Wymiana 6 tablic rozdzielczych w budynkach A i B Inspektoratu ZUS w Inowrocławiu przy ul. Solankowej 15. Przedmiot zamówienia obejmuje: A. w budynku Inspektoratu ZUS w Żninie należy dokonać: -wymiany tablic rozdzielczych wnękowych T-2, T-3, T-5, T-6 (1x12) zlokalizowanych na korytarzach na tablice rozdzielcze wnękowe typu RWN 3x12, - montażu rozdzielnicy RWN 1x12 (wykorzystać rozdzielnicę z demontażu) przy tablicy T-4, -wymiany tablicy rozdzielczej natynkowej 1x12 zlokalizowanej w korytarzu piwnicy na rozdzielnie RNN 3x12. -wymiany opraw oświetleniowych na klatkach schodowych i korytarzach bez modułu awaryjnego i z modułami awaryjnymi na oprawy rastrowe o pełnej paraboli rastrów 2x36 W i 2x18 W oraz w piwnicy na oprawy hermetyczne 2x18 W, montażu opraw oświetleniowych ewakuacyjnych na klatkach schodowych i korytarzach o czasie działania min. 2 godz. 9 W. Istniejącą instalacje oświetleniowa 2 żyłową w całości wymienić, nową wykonać przewodami YDYp 2,3 i 4 x2,5 mm2. -demontażu istniejącej instalacji odgromowej i wykonanie jej jako nowej. W związku z nowym usytuowaniem opraw oświetleniowych i nową instalacją oświetleniową podtynkową przewiduje się wykonanie robót: -wykuwanie i zaprawianie bruzd, uzupełnianie tynków i gładzi gipsowych na sufitach i ścianach (miejsca po demontażach opraw i wyłączników, bruzdy po starej i nowej trasie przewodów), -malowanie farbą emulsyjną pomieszczeń po pracach instalacyjnych. B. w budynku A Inspektoratu ZUS w Inowrocławiu należy dokonać wymiany: -tablicy rozdzielczej TR-1(3x12) na tablicę rozdzielczą wnękową typu RWN 4x12, -tablic rozdzielczych TR-2, TR-3, TR-4(1x12) na tablice rozdzielcze wnękowe typu RWN 3x12, -rozdzielnicy R-CO na rozdzielnicę szafkową z pełnymi drzwiczkami. w budynku B Inspektoratu ZUS w Inowrocławiu dokonać wymiany: -tablicy rozdzielczej TR-10(1x12) na tablicę rozdzielczą wnękową typu RWN 3x12..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie: -oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie: -oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -potwierdzenia wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nowej bądź wymianie lub remoncie instalacji elektrycznej zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie: -oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie: -oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -potwierdzenia dysponowania co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi. Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych. Osoba ta musi być wpisana na listę właściwej izby samorządu zawodowego, b) osobą posiadającą uprawnienia elektryczne do 1 kV w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym - świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (E), c) osobą posiadającą uprawnienia elektryczne do 1 kV w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym - świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie: -oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -potwierdzenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
oświadczenie Wykonawcy dotyczące zastosowanych materiałów (załącznik nr 8a i 8b do cz. I SIWZ),
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty (dotyczy części A i B zamówienia): 1.formularz oferty z ceną z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT (załącznik nr 1 do cz. I SIWZ), 2.kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonych przedmiarów robót (ma charakter pomocniczo-informacyjny) 3.pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku podpisania oferty przez osobę(y) inną(e) niż upoważniona w dokumencie rejestracyjnym, 4.aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy podmiotów podlegających wpisowi), 9.oświadczenie Wykonawcy, że osoba, która będzie kierowała robotą budowlaną posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych oraz że jest wpisana na listę właściwej izby samorządu zawodowego (załącznik nr 5 do cz. I SIWZ) 10.oświadczenie Wykonawcy, że jedna osoba posiada uprawnienia elektryczne do 1 kV w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym - świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (E) (załącznik nr 6 do cz. I SIWZ), 11.oświadczenie Wykonawcy, że jedna osoba posiada uprawnienia elektryczne do 1 kV w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym - świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D) (załącznik nr 7 do cz. I SIWZ), 12.w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszczania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem następujących sytuacji (dotyczy cz. A i B zamówienia): a)urzędowa zmiana stawki podatku VAT, b)zmiana osobowe Wykonawcy lub Zamawiającego (przy czym zmiana osoby wykonującej umowę możliwa jest przy zachowaniu wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ), c)w przypadku zaniechania produkcji poszczególnych elementów przedmiotu umowy skutkujących niemożliwością świadczenia, d)w przypadku dokonania robót zamiennych - roboty budowlane mieszczące się w opisie przedmiotu zamówienia, polegające na wykonaniu robót budowlanych dotyczących obiektów budowlanych objętych zakresem umowy, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano, możliwe do rozliczenia w ramach zawartej umowy e)w przypadku wystąpienia innych okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można było przewidzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminie określonym w umowie okazało się niemożliwe lub znacznie utrudnione,/nie dotyczy zmiany wysokości wynagrodzenia/ f)zmiany podwykonawców 3. Warunkiem dokonania zmian jest zachowanie następujących warunków: -zainicjowanie zmiany warunków przez Zamawiającego bądź Wykonawcę poprzez złożenie pisemnego wniosku w sprawie proponowanej zmiany -przedstawienie opisu proponowanej zmiany, -akceptacji zmiany przez obie strony umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie Oddziału ZUS w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 526 (V piętro) w godz. od 8.00 do 15.00 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój 409 (IVp.)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.08.2010 r. o godz. 10.30 w siedzibie ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 505 (V p.). Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, nie później niż 31.12.2010r. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A zamówienia - wymiana tablic rozdzielczych, oświetlenia ciągów komunikacyjnych oraz remont instalacji odgromowej w budynku Inspektoratu ZUS w Żninie przy ul. 700-Lecia 37,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: A. w budynku Inspektoratu ZUS w Żninie należy dokonać: -wymiany tablic rozdzielczych wnękowych T-2, T-3, T-5, T-6 (1x12) zlokalizowanych na korytarzach na tablice rozdzielcze wnękowe typu RWN 3x12, -montażu rozdzielnicy RWN 1x12 (wykorzystać rozdzielnicę z demontażu) przy tablicy T-4, -wymiany tablicy rozdzielczej natynkowej 1x12 zlokalizowanej w korytarzu piwnicy na rozdzielnie RNN 3x12. -wymiany opraw oświetleniowych na klatkach schodowych i korytarzach bez modułu awaryjnego i z modułami awaryjnymi na oprawy rastrowe o pełnej paraboli rastrów 2x36 W i 2x18 W oraz w piwnicy na oprawy hermetyczne 2x18 W, montażu opraw oświetleniowych ewakuacyjnych na klatkach schodowych i korytarzach o czasie działania min. 2 godz. 9 W. Istniejącą instalacje oświetleniowa 2 żyłową w całości wymienić, nową wykonać przewodami YDYp 2,3 i 4 x2,5 mm2. -demontażu istniejącej instalacji odgromowej i wykonanie jej jako nowej. W związku z nowym usytuowaniem opraw oświetleniowych i nową instalacją oświetleniową podtynkową przewiduje się wykonanie robót: -wykuwanie i zaprawianie bruzd, uzupełnianie tynków i gładzi gipsowych na sufitach i ścianach (miejsca po demontażach opraw i wyłączników, bruzdy po starej i nowej trasie przewodów), -malowanie farbą emulsyjną pomieszczeń po pracach instalacyjnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B zamówienia - wymiana 6 tablic rozdzielczych w budynkach A i B Inspektoratu ZUS w Inowrocławiu przy ul. Solankowej 15..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: B. w budynku A Inspektoratu ZUS w Inowrocławiu należy dokonać wymiany: -tablicy rozdzielczej TR-1(3x12) na tablicę rozdzielczą wnękową typu RWN 4x12, -tablic rozdzielczych TR-2, TR-3, TR-4(1x12) na tablice rozdzielcze wnękowe typu RWN 3x12, -rozdzielnicy R-CO na rozdzielnicę szafkową z pełnymi drzwiczkami. w budynku B Inspektoratu ZUS w Inowrocławiu dokonać wymiany: - tablicy rozdzielczej TR-10(1x12) na tablicę rozdzielczą wnękową typu RWN 3x12..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa sosów, zup, przypraw i miodu na rok 2025.
- Badanie ścieków surowych,oczyszczonych,wód opadowych , badanie wody ze studni głębinowych, pomiar statyczny, dynamiczny zwierciadła wody,sporządzenie sprawozdania zawierającego analizę.
- Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH
- Dostawa aparatury i osprzętu światłowodowego dla Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki PBŚ
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 478 w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku przy ul. Z. Modzelewskiego 46/50 w Warszawie.
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
- Rozbudowa żłobka i przedszkola w gminie Garwolin
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż: MONTAŻ OŚWIETLENIA AWARYJNEGO I EWAKUACYJNEGO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.