eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągWykonanie termomodernizacji oraz remontu budynku Gimnazjum Nr 5 przy ul. Agrykola 6 w Elblągu w ramach Projektu Termomodernizacja oświatowych obiektów użyteczności publicznej w Elblągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-21

Elbląg: Wykonanie termomodernizacji oraz remontu budynku Gimnazjum Nr 5 przy ul. Agrykola 6 w Elblągu w ramach Projektu Termomodernizacja oświatowych obiektów użyteczności publicznej w Elblągu
Numer ogłoszenia: 203235 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji oraz remontu budynku Gimnazjum Nr 5 przy ul. Agrykola 6 w Elblągu w ramach Projektu Termomodernizacja oświatowych obiektów użyteczności publicznej w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie termomodernizacji oraz remontu budynku Gimnazjum Nr 5 przy ul. Agrykola 6 w Elblągu w ramach Projektu Termomodernizacja oświatowych obiektów użyteczności publicznej w Elblągu Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Wykonaniu termomodernizacji oraz remontu budynku Gimnazjum Nr 5 przy ul. Agrykola 6 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja oświatowych obiektów użyteczności publicznej w Elblągu. Zamawiający informuje, że projekt jest dofinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna, Działanie: 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowana przez PROJECT- SYSTEM biuro usług architektonicznych Piotr Pałdyna, oddział Elbląg (82-300), ul. Kumieli 1-2: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT INSTALACJI KANALIZACJI DESZCZOWEJ OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG obręb 18, działka nr 74 b) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT PRZYŁĄCZE KANALIZACJI DESZCZOWEJ OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG obręb 18, działka nr 74 c) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT REMONTOWYCH OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: BUDOWLANA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG obręb 18, działka nr 74 d) PRZEDMIAR ROBÓT DO PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZYEGO TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU - część sanitarna: wentylacja mechaniczna sal sportowych RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT REMONTU OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 e) PRZEDMIAR ROBÓT - Wykonanie iglicy na dachu gimnazjum nr 5 NAZWA INWESTYCJI: Gimnazjum Nr 5 ADRES INWESTYCJI: 82-300 Elbląg, ul. Agrikola 6 INWESTOR: Gmina Misato Elbląg BRANŻA: budowlana f) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT INSTALACJI ZIMNEJ WODY I KANALIZACJI SANITARNEJ OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG obręb 18, działka nr 74 g) NAZWA INWESTYCJI: Trmomodernizacja i remont budynku Gimnazjum nr 5 - instalacje elektryczne, sygnalizacji pożaru i CCTV ADRES INWESTYCJI: 82-300 Elbląg, ul. Agrykola 6 INWESTOR: Gmina Miasto Elbląg BRANŻA: Elektryczna h) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT TERMOMODERNIZACJI OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: BUDOWLANA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG obręb 18, działka nr 74 i) PRZEDMIAR ROBÓT DO PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZYEGO TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU - część sanitarna: instalacja ogrzewcza RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT TERMOMODERNIZACJI OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 j) PRZEDMIAR ROBÓT DO PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZYEGO TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU - część sanitarna: węzeł cieplny RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT TERMOMODERNIZACJI OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 k) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT INSTALACJI C.W.U. OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG obręb 18, działka Nr 74 l) NAZWA INWESTYCJI: Trmomodernizacja i remont budynku Gimnazjum nr 5 - instalacja odgromowa ADRES INWESTYCJI: 82-300 Elbląg, ul. Agrykola 6 INWESTOR: Gmina Miasto Elbląg BRANŻA: Elektryczna Zamawiający informuje, że przedmiary robót wymienione w pkt 1) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2) PROJEKTY: a) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY REMONTU OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: ARCHITEKTURA I KONSTRUKCJA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 b) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU - część sanitarna: instalacja z.w. i kanalizacji sanitarnej RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY REMONTU OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 c) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU - część sanitarna: instalacja kanalizacji deszczowej RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY REMONTU OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 d) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU - część sanitarna: przyłącze kanalizacji deszczowej RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY REMONTU OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 e) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU - część sanitarna: wentylacja mechaniczna sal sportowych RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY REMONTU OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 f) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY REMONTU OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: ELEKTRYCZNA Instalacja Systemu Automatycznej Sygnalizacji Pożaru (SASP) ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 g) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY REMONTU OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: ELEKTRYCZNA Instalacja telewizji przemysłowej CCTV ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 h) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY REMONTU OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: ELEKTRYCZNA Instalacja słaboprądowa i silnoprądowa ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 i) Rodzaj opracowania: Projekt budowlano - wykonawczy Branża: Konstrukcja Nazwa inwestycji: Stalowa konstrukcja iglicy budynku Gimnazjum nr 5 w Elblągu. Adres inwestycji: Gimnazjum nr 5 82-300 Elbląg ul. Agrykola 6 j) Rodzaj opracowania: INWENTARYZACJA Nazwa inwestycji: Termomodernizacja budynku Gimnazjum Nr 5 w Elblągu Adres inwestycji: Gimnazjum nr 5 82-300 Elbląg ul. Agrikoli 6 k) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI WRAZ Z KOLORYSTYKĄ ELEWACJI OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: ARCHITEKTURA I KONSTRUKCJA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 l) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU - część sanitarna: instalacja ogrzewcza RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 m) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU - część sanitarna: instalacja c.w.u. RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 n) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU - część sanitarna: węzeł cieplny RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 o) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI WRAZ Z KOLORYSTYKĄ ELEWACJI OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: ELEKTRYCZNA Instalacja urządzeń odgromowych ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH a) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJE TECHNICZNE REMONTU OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: BUDOWLANA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG obręb 18, działka Nr 74 b) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: ELEKTRYCZNA Instalacja Systemu Automatycznej Sygnalizacji Pożaru (SASP) ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 c) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: ELEKTRYCZNA Instalacja telewizji przemysłowej CCTV ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 d) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: ELEKTRYCZNA Instalacja słaboprądowa i silnoprądowa ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 e) Rodzaj opracowania: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Przedmiot opracowania: Stalowa konstrukcja iglicy budynku Gimnazjum nr 5 w Elblągu. Adres inwestycji: Gimnazjum nr 5 82-300 Elbląg, ul. Agrykola 6 f) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJE TECHNICZNE TERMOMODERNIZACJI OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: BUDOWLANA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG obręb 18, działka Nr 74 g) PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY TERMOMODERNIZACJI I REMONTU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 5 PRZY UL. AGRYKOLA 6 W ELBLĄGU RODZAJ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY BRANŻA: ELEKTRYCZNA Instalacja urządzeń odgromowych ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. ppkt 2) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: a) związanych z termomodernizacją budynku Gimnazjum Nr 5: - ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji, - ocieplenie stropodachów, - wymianę stolarki okiennej, - wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej, - modernizację instalacji c.w.u., - modernizację instalacji c.o., - modernizację węzła c.o. i c.w.u., - montaż urządzeń wentylacji mechanicznej w starej sali gimnastycznej, - montaż urządzeń wentylacji mechanicznej w tzw. sali tartanowej, b) pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej, w tym miedzy innymi: - wykonanie remontu części pomieszczeń w budynku gimnazjum, - wykonanie iglicy na dachu budynku gimnazjum, - wykonanie instalacji odgromowej, - remont instalacji kanalizacji deszczowej, - remont części przyłącza kanalizacji deszczowej, - wykonanie instalacji elektrycznych słaboprądowych i silnoprądowych, - wykonanie instalacji elektrycznej SASP, - wykonanie instalacji słaboprądowej CCTV c) wykonanie tablic: informacyjnej i pamiątkowej, d) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 39 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru robót. 5. Budynek Gimnazjum Nr 5 przy ul. Agrykola 6 w Elblągu jest obiektem zabytkowym, objętym ochroną konserwatorską, wpisanym do rejestru zabytków decyzją nr 23/08 z dnia 06.05.2008 r. pod nr A - 4508. 6. Roboty będą prowadzone pod nadzorem konserwatorskim. 7. Prace konserwatorskie mogą prowadzić tylko osoby spełniające wymagania określone w §22 ust.1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz.U.2011.165.987) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych. 8. Robotami budowlanymi może kierować tylko osoba, która spełnia wymagania określone w § 24 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. 9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 10. Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji, jak również nieujęte w dokumentacji projektowej, a niezbędne do wykonania zadania, tj. między innymi; doprowadzenie energii elektrycznej, wody dla potrzeb budowy, montaż liczników ich poboru, obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza i placu budowy (wodę, ciepło technologiczne, energię elektryczną, telefon, dozorowanie), niezbędne rusztowania, zajęcie terenu i pasa drogowego, dopuszczenie do czynnych urządzeń oraz wyposażenie obiektów w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem oraz wszelkie opłaty związane z dopuszczeniem inwestycji do użytkowania. Koszty związane z realizacją zadania obejmują również sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku szkoły. 11. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 12. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 13. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 14. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie wobec osób trzecich. 15. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. 16. W związku z tym, że zamówienie jest dofinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Wykonawca zobowiązany jest realizować wytyczne dotyczące promocji i informacji zgodnie z: przepisami art. 8 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006, Wytycznymi w zakresie informacji i promocji Ministra Rozwoju Regionalnego oraz zapisami Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce w ramach NSS na lata 2007-2013. W szczególności dotyczy to obowiązku wykonania i umieszczenia przez Wykonawcę stosownych tablic: informacyjnej i pamiątkowej informujących o zakresie realizowanego projektu i wsparcia ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 17. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 18. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 81 1160 2202 0000 0000 6191 3379 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, polegających na termomodernizacji, budowie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej lub obiektu mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego w tym: - co najmniej 1 roboty budowlanej dotyczącej obiektu wpisanego do rejestru zabytków o kubaturze minimum 1 000 m3, - co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości minimum 4 000 000,00 zł bez VAT. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. liczba wykonanych robót, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Sumowaniu nie podlega kubatura i wartość robót podana w warunku. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości robót budowlanych należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych robót, podając datę i kurs. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia. Osoby wyznaczone do kierowania robotami w poszczególnych branżach muszą posiadać wymagane uprawnienia i doświadczenie w kierowaniu robotami w swojej branży, tj.: a) Kierownik budowy musi posiadać: - minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik budowy - wymagane uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) Kierownik robót budowlanych musi posiadać: - minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik robót budowlanych - wymagane uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej 3-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych Zamawiający informuje, że funkcje kierownika budowy i kierownika robót budowlanych może pełnić ta sama osoba. c) Kierownik robót sanitarnych musi posiadać: - minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik robót sanitarnych - wymagane uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych d) Kierownik robót elektrycznych musi posiadać: - minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik robót elektrycznych - wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008 o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2008, nr 63, poz. 394). Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. i 1.4. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu, podając datę i kurs. - Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy, w szczególności w przypadku: a) konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności (np. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę. - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, tj. z powodu nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. b) ograniczenia zakresu robót wynikającego z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. c) konieczność zmiany terminu umownego i harmonogramu realizacji robót z powodu: - konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz, itp. - konieczności wykonania robót zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, - zmiany przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia, - konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych, np. Nadzoru budowlanego, itp. d) zmiany podwykonawców robót w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego, e) zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikających z rzeczywistych obmiarów, które powodują zmianę wartości umownej wraz ze zmianą tej wartości, f) ustawowej zmiany stawki VAT. 3) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: a) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, b) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 4) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Departament Organizacji i Nadzoru Referat Zamówień Publicznych pokój 403 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Departament Organizacji i Nadzoru Referat Zamówień Publicznych pokój 403 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający informuje, że projekt jest dofinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna, Działanie: 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej. 2. Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia data zakończenia: 12.08.2013 r. 3. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie). 4. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ: a) W rodzaju zamówienia należy podać informację o wielkości kubatury, rodzaju obiektu i wpisaniu do rejestru zabytków lub lokalizacji na terenie objętym ochroną konserwatorską. b) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. c) Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości robót budowlanych należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych robót, podając datę i kurs. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.3.2) ogłoszenia o zamówieniu. e) Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ: a) W wykazie osób dla kierownika budowy należy podać liczbę lat doświadczenia jako kierownik budowy. b) Dla kierownika robót budowlanych należy podać liczbę lat doświadczenia jako kierownik robót budowlanych oraz podać liczbę lat praktyki zawodowej odbytej na budowie przy zabytkach nieruchomych. c) W wykazie osób dla kierowników robót branżowych podać liczbę lat doświadczenia w kierowaniu robotami w swojej branży. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. e) Wykonawca, który polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie Wykonawcy składają wspólnie. 7. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.3.5) ogłoszenia o zamówieniu. b) Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu, podając datę i kurs. c) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. d) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku określonego w Sekcji III.3.5) ogłoszenia o zamówieniu, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga przedłożenia informacji, o której mowa w pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ, dotyczącej tych podmiotów. e) Wykonawca, który polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 8. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 9. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanego przez osoby fizyczne Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2c do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty zawierajace oświadczenia, że: - nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument zawierający oświadczenie, że: - Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. 12. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.