To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-14
Radomin: przeprowadzenie szkoleń, w zakresie Zadania 2 Wdrażanie systemu zarządzania strategicznego- szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Radomin - Blok: A, B, C, D oraz szkolenie z zakresu Zadania 6 Uruchomienie usługi świadczonej przez JST za pomocą platformy ePUAP z przygotowaniem i dostarczeniem materiałów szkoleniowych oraz usługą cateringową.
Numer ogłoszenia: 203260 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150008 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie szkoleń, w zakresie Zadania 2 Wdrażanie systemu zarządzania strategicznego- szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Radomin - Blok: A, B, C, D oraz szkolenie z zakresu Zadania 6 Uruchomienie usługi świadczonej przez JST za pomocą platformy ePUAP z przygotowaniem i dostarczeniem materiałów szkoleniowych oraz usługą cateringową..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa z dostawą, polegająca na przeprowadzeniu szkoleń mieszczących się w zakresie Zadania 2 Wdrażanie systemu zarządzania strategicznego- szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Radomin - Blok: A, B, C, D, oraz szkolenie z zakresu Zadania 6 Uruchomienie usługi świadczonej przez JST za pomocą platformy ePUAP włącznie z uprzednim przygotowaniem i dostarczeniem materiałów szkoleniowych oraz usługą cateringu dla uczestników szkoleń i osób prowadzących. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia zajęć szkoleniowych z wykorzystaniem form wykładowych oraz ćwiczeń praktycznych, z użyciem odpowiednich materiałów zgodnych z tematyką szkolenia; b) przygotowania po 1 egzemplarzu materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika danego szkolenia i dostarczenie biorącym udział, co najmniej na 7 dni przed terminem każdego szkolenia. c) Zapewnienia kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń; d) Zapewnienia ciągłości prowadzenia szkoleń w terminach wskazanych przez Zamawiającego; e) Zapewnienia zastępstwa w przypadkach kiedy wybrany trener/szkoleniowiec nie może z przyczyn obiektywnych poprowadzić szkolenia; f) Wyznaczenia osoby do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialnej za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnionej do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi szkoleniami; g) Przygotowania i prowadzenia dokumentacji ze szkoleń, w tym list obecności, dzienników szkoleń, ankiet audytoryjnych po zakończeniu szkolenia ( w każdym dniu ), sprawozdań z przeprowadzonych szkoleń; h) Szkolenia będą odbywały się zgodnie z Harmonogramem szkoleń ustalonym przez Zamawiającego; i) wydania zaświadczeń o ukończeniu szkoleń wszystkim uczestnikom, na druku z umieszczonymi oznaczeniami: logo Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnych z Wytycznymi dotyczącym oznaczania projektów, wraz z zamieszczeniem herbu Gminy Radomin. k) Zapewnienia zakwaterowania dla osób prowadzących dwudniowe szkolenia według harmonogramu szkoleń - pokój jednoosobowy z łazienką, w hotelu lub gospodarstwie agroturystycznym o porównywalnym standardzie oraz zapewnienie usług gastronomicznych- kolacji i śniadania. 3.Wykonawca szkoleń obowiązany jest do zapewnienia usługi cateringowej dla uczestników każdego szkolenia i prowadzących osób, w postaci podawanych w przerwach w trakcie trwania zajęć: kawy, herbaty, mleka do kawy, cukru, wody mineralnej, ciastek oraz obiadu składającego się z jednego dania (drugie danie). 4. Liczba osób do przeszkolenia i ilość godzin, metody, tematyka- program i zakres szkolenia, termin przeprowadzenia, wymagania uzupełniające, catering dla uczestników szkolenia: 4.1) Szkolenie w ramach Bloku A: Planowanie strategiczne w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego a) liczba osób do przeszkolenia - 5 osób - 1 grupa; b) ilość godzin - szkolenie jednodniowe 8 godzin lekcyjnych ( 45 min.) z zastosowaniem przerw. c) metody - wykład, ćwiczenia, dyskusja po uprzednim zapewnieniu materiałów szkoleniowych osobom objętym szkoleniem; d) tematyka- program i zakres szkolenia : d.1) wprowadzenie do planowania strategicznego: - główne pojęcia, - system planowania w organizacji, - cele i zasady planowania strategicznego, - metody i etapy planowania strategicznego, - rola zespołu pracowników w planowaniu strategicznym. d.2) proces planowania strategicznego: - przebieg procesu planowania, - powiązania planowania strategicznego z funkcjami organizacji, - planowanie strategiczne a działalność operacyjna, - błędy procesu planowania strategicznego. e) termin przeprowadzenia szkolenia - 14 czerwiec 2012r. 4.2) Szkolenie w ramach Bloku B: Stosowanie przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego a) liczba osób do przeszkolenia - 17 osób - podzielone na 2 grupy na 2 dni: I grupa - 9 osób, II grupa - 8 osób b) ilość godzin - szkolenie dwudniowe 2 x 8 godzin lekcyjnych ( 45 min.) dla każdej grupy oddzielnie, z zastosowaniem przerw. c) metody - wykład, ćwiczenia, dyskusja po uprzednim zapewnieniu materiałów szkoleniowych osobom objętym szkoleniem; d) tematyka- program i zakres szkolenia: d.1) omówienie zakresu stosowania przepisów KPA, d.2) omówienie głównych założeń procedury administracyjnej, d.3) zasady postępowania administracyjnego, d.4) terminy w postępowaniu administracyjnym, d.5) omówienie regulacji dotyczących prowadzenia metryki akt sprawy. e) termin przeprowadzenia szkolenia - 26 i 27 wrzesień 2012r.. 4.3) Szkolenie w ramach Bloku B: Stosowanie przepisów Instrukcji Kancelaryjnej a) liczba osób do przeszkolenia - 17 osób - podzielone na 2 grupy na 2 dni: I grupa - 9 osób, II grupa - 8 osób; b) ilość godzin - szkolenie dwudniowe 2 x 8 godzin lekcyjnych dla każdej grupy z zastosowaniem przerw. c) metody - wykład, ćwiczenia, dyskusja po uprzednim zapewnieniu materiałów szkoleniowych osobom objętym szkoleniem; d) tematyka- program i zakres szkolenia d.1) podstawowe definicje i zagadnienia z zakresu instrukcji kancelaryjnej. d.2) podstawowe czynności kancelaryjne, d.3) redagowanie pism urzędowych, struktura i status pisma urzędowego, cechy stylu urzędowego, d.4) tworzenie dokumentacji na stanowiskach. d.5) jednolity rzeczowy wykaz akt - teoria i praktyka e) termin przeprowadzenia szkolenia - 11 i 12 październik 2012r.. 4.4) Szkolenie w ramach Bloku C: Przygotowanie budżetu zadaniowego a) liczba osób do przeszkolenia - 8 osób - jedna grupa ; b) ilość godzin - szkolenie jednodniowe 8 godzin lekcyjnych z zastosowaniem przerw. c) metody - wykład, ćwiczenia, dyskusja po uprzednim zapewnieniu materiałów szkoleniowych osobom objętym szkoleniem; d) tematyka- program i zakres szkolenia: d.1) zasady ogólne finansów publicznych i gospodarki finansowej podmiotów sektora finansów publicznych, d.2) przegląd zagadnień dotyczących budżetowania zadaniowego, d.3) budżet zadaniowy w jednostce samorządu terytorialnego, d.4) etapy wdrożenia budżetowania zadaniowego w jst, d.5 ) potencjalne korzyści w wprowadzenia budżetu zadaniowego oraz związane z nim problemy e) termin przeprowadzenia szkolenia - 21 czerwiec 2012r.. 4.5) Szkolenie w ramach Bloku C: Budżet zadaniowy- realizacja i monitoring a) liczba osób do przeszkolenia - 8 osób - jedna grupa ; b) ilość godzin - szkolenie jednodniowe 8 godzin lekcyjnych z zastosowaniem przerw; c) metody - wykład, ćwiczenia, dyskusja po uprzednim zapewnieniu materiałów szkoleniowych osobom objętym szkoleniem; d) tematyka- program i zakres szkolenia: d.1) realizacja i zarządzanie budżetem zadaniowym w jednostce samorządu terytorialnego, d.2) mierzenie wyników i wybór wskaźników w budżecie zadaniowym, d.3) system rachunkowości a ewidencja wykonania budżetu zadaniowego, d.4) monitoring budżetu zadaniowego e) termin przeprowadzenia szkolenia - 19 lipiec 2012r.. 4.6) Szkolenie w ramach Bloku D: Skuteczna komunikacja interpersonalna a) liczba osób do przeszkolenia - 17 osób - podzielone na 2 grupy na 2 dni: I grupa - 9 osób, II grupa - 8 osób; b) ilość godzin - szkolenie dwudniowe 2 x 8 godzin lekcyjnych dla każdej grupy z zastosowaniem przerw; c) metody - wykład, ćwiczenia, dyskusja po uprzednim zapewnieniu materiałów szkoleniowych osobom objętym szkoleniem; d) tematyka- program i zakres szkolenia d.1) rola stereotypów i rutyny w komunikacji oraz pracy zespołowej, d.2) wprowadzenie do komunikacji (rola komunikacji w życiu jednostki, w życiu zespołu, teoria i zasady komunikacji, narzędzia usprawniające efektywna komunikację), d.3) komunikacja jako narzędzie do osiągnięcia celu zespołu, d.4) autoprezentacja jako komunikat, d.5) komunikacja niewerbalna - jak czytać -mowę ciała-. e) termin przeprowadzenia szkolenia - 22 i 23 sierpień 2012r. 4.7) Szkolenie w ramach Zadania 6 - Wykorzystanie możliwości ePUAP a) liczba osób do przeszkolenia - 5 osób - jedna grupa ; b) ilość godzin - szkolenie jednodniowe 8 godzin lekcyjnych z zastosowaniem przerw; c) metody - wykład, ćwiczenia, dyskusja po uprzednim zapewnieniu materiałów szkoleniowych osobom objętym szkoleniem; d) tematyka- program i zakres szkolenia : d.1) podstawy funkcjonowania elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), d.2) akty prawne regulujące kwestię profilu zaufanego ePUAP, d.3) sposoby składania wniosków o potwierdzenie profilu zaufanego ePUAP, d.4) sposoby składania wniosków za pomocą platformy ePUAP. e) termin przeprowadzenia szkolenia - 02 sierpień 2012r. 5. W oferowanych kosztach przeprowadzenia szkoleń, Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić koszt noclegów dla osób prowadzących szkolenia, w przypadku szkoleń dwudniowych, (jak zawarto w opisie szkoleń dla poszczególnych bloków) oraz uwzględnić koszt usług cateringowych dla uczestników i osób prowadzących, w postaci podawanych w przerwie trwania zajęć: kawy, herbaty, mleka do kawy, cukru, wody mineralnej, ciastek oraz obiadu składającego się z jednego dania (drugie danie ). 6. Zamawiający informuje, że szkolenia i usługi z nimi związane są usługami kształcenia zawodowego i przekwalifikowania zawodowego, finansowanymi w całości ze śródków publicznych. W związku z powyższym, na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) ustawy z dnia 11 marca 2004r. - o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2011r. Nr 177, poz. 1054 z późn. zmian.), zwolnione są z podatku VAT. 7.Zamawiający zabezpiecza lokal dla przeprowadzenia szkoleń oraz urządzenia techniczne umożliwiające przekaz informacji i wzajemne komunikowanie się osób szkolonych z osobami prowadzącymi szkolenie ( komputer przenośny, projektor multimedialny, ekran projekcyjny na trójnogu, zestaw bezprzewodowy z mikrofonem). 8. Miejscem przeprowadzenia wszystkich szkoleń jest udostępniona sala szkoleń- posiedzeń w siedzibie Urzędu Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin. 9. Sporządzony przez wykonawcę i załączony do oferty, kosztorys ofertowy zawierający tabele elementów scalonych, stanowi dokument pomocniczy dla oceny poprawności i prawidłowości sporządzenia i obliczenia ceny oferty. 10.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, udostępniona była na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl-BIP - Menu przedmiotowe - przetargi - przetargi zamówień publicznych - PO KL, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty były także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego -Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie objęte niniejszą procedurą przetargową jest dofinansowane w ramach projektu -Nowe regulacje- nowe kwalifikacje. Wzmocnienie potencjału Gminy Radomin poprzez przygotowanie i wdrożenie budżetu zadaniowego- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet V Dobre zarządzanie , Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA GOSPODARCZA "PRO EUROPA"
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA GOSPODARCZA "PRO EUROPA"
- Fundacja Gospodarcza Pro Europa, ul. Warszawska 4/7, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27340,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20293,00
Oferta z najniższą ceną: 20293,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35500,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.