eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrumieńŚwiadczenie usług edukacyjnych w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja w Gminie Strumień drogą do sukcesu współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-21

Strumień: Świadczenie usług edukacyjnych w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja w Gminie Strumień drogą do sukcesu współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 203285 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół , ul. 1 Maja 7, 43-246 Strumień, woj. śląskie, tel. 33 857 03 47, faks 33 857 03 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strumien.bip.net.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja w Gminie Strumień drogą do sukcesu współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczniów klas I-III pięciu szkół podstawowych z terenu gminy Strumień, w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja w Gminie Strumień drogą do sukcesu współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, nr umowy UDA - POKL.09.01.02-24-130/11 - 00 z dnia 10.11.2011 r. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części opisane w pkt. 3.9 SIWZ, w związku z czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części (zajęć). 3. Założenia wspólne: 1) Prowadzący musi posiadać kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (tekst jednolity Dz. U. Nr 50, poz.400 z późn. zm.) oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole podstawowej, 2) Liczba uczniów w poszczególnych grupach - zgodnie z założeniami Rozporządzenia MEN w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. Nr 228 poz. 1487 z późn. zm.). 3) Czas trwania jednej godziny zajęć wynosi: - godzinę zegarową (60 minut) w przypadku zajęć specjalistycznych, wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach ( tekst jednolity Dz. U. Nr 228 poz. 1487 z późn. zm.), - godzinę lekcyjną (45 minut) w przypadku zajęć dydaktyczno - wyrównawczych wymienionych w w/w Rozporządzeniu oraz zajęć pozostałych, które nie zostały wskazane w powyższym akcie prawnym. 4) Miejscem prowadzenia zajęć będzie teren odpowiedniej szkoły (szczegółowy opis zamówienia w pkt. 3.9), 5) Opracowane Programy tematyczne zajęć (załącznik nr 7 do SIWZ) będą konsultowane z Zamawiającym i przez niego akceptowane, 6) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi zgodnie z wymogami UE oraz dokumentacją PO KL, w szczególności: a. opracowanie programów zajęć dodatkowych zapewniających uczniowi zindywidualizowaną pomoc, w zależności od potrzeb zdiagnozowanych przez szkołę, b. prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora, z-cę Koordynatora Projektu lub Dyrektora szkoły, dokładając wszelkich starań do ich prawidłowej realizacji, c. racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych, d. przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie testów, e. przygotowywanie opinii/ sprawozdań o postępach uczniów i przedkładanie jej Dyrektorowi szkoły, f. systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności arkuszy obserwacji oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach oraz niezbędnych dokumentów związanych z prawidłowym funkcjonowaniem projektu, g. prowadzenie Harmonogramu godzin i zadań świadczonych przez Zleceniobiorcę (zał. nr 1 do umowy) celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przedkładanie ich Dyrektorowi danej szkoły wraz z rachunkiem/fakturą oraz protokołem odbioru usług edukacyjnych (zał. nr 2 do umowy), h. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Dziennik zajęć Zamawiającemu obecności niezwłocznie po zakończeniu każdej jednorazowej usługi, i. sporządzenie sprawozdania merytorycznego (ewaluacji) z realizacji zajęć na koniec roku szkolnego 2012/2013, j. realizowanie zasady równości płci w odniesieniu do tematyki zajęć i grupy uczniów, k. poddawanie się kontroli osób do tego upoważnionych, l. wspomaganie działań promocyjnych projektu, m. oznakowanie sal dydaktycznych (wzór dostarczy Zamawiający) 7) W ramach zajęć dodatkowych nauczyciele będą przekazywać uczniom niestereotypową wiedzę i szerokie, niezależne od płci, spektrum możliwych wyborów życiowych, a także uczyć szacunku do odmienności i różnic. Wczesna edukacja w tym zakresie pozwoli na wyeliminowanie w przyszłości stereotypowego myślenia w podejściu do wyboru drogi edukacyjnej. 8) Zamawiający zakupi pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć w ramach środków zaplanowanych w budżecie projektu. 9) Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie odbyte godziny zajęć ( z uwzględnieniem określonych limitów, zgodnie z szczegółowym opisem zamówienia w pkt. 3.9 SIWZ). 10) Zajęcia wymienione w punkcie 3.9 będą realizowane na podstawie opracowanego przez wykonawcę programu, który nie może obejmować treści zawartej w podstawie programowej dla przedmiotu zadania, o której mowa w Rozporządzeniu MEN w sprawie podstawy programowej, wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. 2009 Nr 4 poz. 17 z późniejszymi zmianami). Przedmiot zamówienia obejmuje poniższe części, na które Wykonawca może złożyć ofertę częściową: CZĘŚĆ NR 1. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu CZĘŚĆ NR 2. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej im. Emilii Michalskiej w Pruchnej CZĘŚĆ NR 3. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Zabłociu CZĘŚĆ NR 4. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Bąkowie CZĘŚĆ NR 5. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu CZĘŚĆ NR 6. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej im. Emilii Michalskiej w Pruchnej CZĘŚĆ NR 7. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu CZĘŚĆ NR 8. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Drogomyślu CZĘŚĆ NR 9. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej im. Emilii Michalskiej w Pruchnej CZĘŚĆ NR 10. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej w Zabłociu CZĘŚĆ NR 11. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej w Bąkowie CZĘŚĆ NR 12. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu CZĘŚĆ NR 13. Zajęcia rozwijające zainteresowania ucznió w szczególnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych) w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu CZĘŚĆ NR 14. Zajęcia rozwijające zainteresowania ucznió w szczególnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych) w Szkole Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Drogomyślu CZĘŚĆ NR 15. Zajęcia rozwijające zainteresowania ucznió w szczególnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych) w Szkole Podstawowej im. Emilii Michalskiej w Pruchnej CZĘŚĆ NR 16. Zajęcia rozwijające zainteresowania ucznió w szczególnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych) w Szkole Podstawowej w Zabłociu CZĘŚĆ NR 17. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu CZĘŚĆ NR 18. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadających kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonywania zamówienia, tj.: 1) dla Części nr 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w klasach I-III szkoły podstawowej, zgodnie z § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400 z późn. zm). 2) dla Części nr 5, 6: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela - logopedy zgodnie z § 21 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400 z późn. zm). 3) dla Części nr 1, 2, 3, 4: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w klasach I-III szkoły podstawowej, zgodnie z § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400 z późn. zm); - kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej. 4) dla Części nr 17: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w klasach specjalnych I-III szkoły podstawowej dla dzieci z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, zgodnie z § 14 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (tekst jednolity Dz. U. Nr 50, poz. 400 z późn. zm); 5) dla Części nr 18: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w klasach I-III szkoły podstawowej, zgodnie z § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (tekst jednolity Dz. U. Nr 50, poz. 400 z późn. zm); - kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych zgodnie z Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, poz. 1487).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Program tematyczny zajęć w formie papierowej, dotyczy zajęć pozalekcyjnych oraz zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, o treści załącznika nr 7.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Działając zgodnie z art.144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie: - kadry dydaktycznej w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, - zmiany harmonogramu zajęć zgodnie z postanowieniami umowy, niezależnej od Wykonawcy; - liczby uczestników zajęć i ich imiennego wykazu w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od Zamawiającego; - sposobu oraz terminów rozliczeń oraz terminów płatności, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, - wynikającym ze zmian obowiązujących przepisów prawnych, - wynikającym ze zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia, - będącym następstwem działania siły wyższej. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) ewentualne skutki finansowe, d) opis wpływu zmiany na harmonogram zajęć i termin wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strumien.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół w Strumieniu, 43-246 Strumień, ul. 1 Maja 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 14:15, miejsce: Zespół Obsługi Szkół w Strumieniu, 43-246 Strumień, ul. 1 Maja 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Indywidualizacja w Gminie strumień drogą do sukcesu współfinansowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 57 (9 grup) Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 270 godzin dydaktycznych Częstotliwość zajęć: 1 godz./1 tydz./1 gr. (tj. 30 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej im. Emilii Michalskiej w Pruchnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 16 (2 grupy) Liczba godzin:Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych Częstotliwość zajęć: 1 godz./1 tydz./1 gr. (tj. 30 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Zabłociu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 20 (3 grupy) Liczba godzin:Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 90 godzin dydaktycznych Częstotliwość zajęć: 1 godz./1 tydz./1 gr. (tj. 30 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Bąkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 25 (4 grupy) Liczba godzin:Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 120 godzin dydaktycznych Częstotliwość zajęć: 1 godz./1 tydz./1 gr. (tj. 30 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 14 (7 grup) Liczba godzin:Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 210 godzin dydaktycznych Częstotliwość zajęć: 1 godz./1 tydz./1 gr. (tj. 30 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej im. Emilii Michalskiej w Pruchnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 16 (4 grupy) Liczba godzin:Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 120 godzin dydaktycznych Częstotliwość zajęć: 1 godz./1 tydz./1 gr. (tj. 30 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 22 (3 grupy) Liczba godzin:Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 90 godzin dydaktycznych Częstotliwość zajęć: 1 godz./1 tydz./1 gr. (tj. 30 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Drogomyślu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 19 (3 grupy) Liczba godzin:Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 90 godzin dydaktycznych Częstotliwość zajęć: 1 godz./1 tydz./1 gr. (tj. 30 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej im. Emilii Michalskiej w Pruchnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 14 (2 grupy) Liczba godzin:Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych Częstotliwość zajęć: 1 godz./1 tydz./1 gr. (tj. 30 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej w Zabłociu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 19 (3 grupy) Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 90 godzin dydaktycznych Częstotliwość zajęć: 1 godz./1 tydz./1 gr. (tj. 30 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej w Bąkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 15 (2 grupy) Liczba godzin:Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych Częstotliwość zajęć: 2 godz./1 tydz./1 gr. (tj. 30 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 21 (3 grupy) Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 90 godzin dydaktycznych Częstotliwość zajęć: 1 godz./1 tydz./1 gr. (tj. 30 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych) w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 14 (2 grupy) Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych Częstotliwość zajęć: 1 godz./1 tydz./1 gr. (tj. 30 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych) w Szkole Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Drogomyślu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 18 (3 grupy) Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 90 godzin dydaktycznych Częstotliwość zajęć: 1 godz./1 tydz./1 gr. (tj. 30 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych) w Szkole Podstawowej im. Emilii Michalskiej w Pruchnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 8 (1 grupa) Liczba godzin:Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 30 godzin dydaktycznych Częstotliwość zajęć: 1 godz./1 tydz./1 gr. (tj. 30 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych) w Szkole Podstawowej w Zabłociu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 12 (2 grupy) Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych Częstotliwość zajęć: 1 godz./1 tydz./1 gr. (tj. 30 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 8 (2 grupy) Liczba godzin:Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych Częstotliwość zajęć: 1 godz./1 tydz./1 gr. (tj. 30 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 14 (2 grupy) Liczba godzin:Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych Częstotliwość zajęć: 1 godz./1 tydz./1 gr. (tj. 30 godz./1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.