eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LutowiskaKoszenia mechaniczne łąk w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2014 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-16

Lutowiska: Koszenia mechaniczne łąk w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 203298 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Park Narodowy , Ustrzyki Górne 19, 38-713 Lutowiska, woj. podkarpackie, tel. 13 4610650, faks 13 4610650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bdpn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenia mechaniczne łąk w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje prace polegające na koszeniu mechanicznym łąk w Bieszczadzkim Parku Narodowym wraz z uprzątnięciem biomasy poprzez składowanie siana w stodole lub w stogach. Łączna powierzchnia koszenia : 314,39 ha.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 340,00 złotych- złożenie oferty dotyczącej jednego pakietu usług. W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet wadium należy zsumować. Wadium na całość zamówienia wynosi 2720,00 złotych 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmian.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bieszczadzki Park Narodowy, Ustrzyki Górne 19, 38-713 Lutowiska , konto: BGK O/Rzeszów 84 1130 1105 0005 2168 1320 0001. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 4.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego 5.Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy w oryginale dołączyć do oferty. 6.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem powinna zawierać następujące elementy: a/Nazwę dającego zlecenie ( wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego), gwaranta( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b/ Określenie wierzytelności , która ma być zabezpieczona gwarancją, c/ Kwotę gwarancji, d/ Termin ważności gwarancji e/ Zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego f/ gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa g/ wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą. Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. 7.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 24.06.2014 r, do godz. 10:00 8 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46.ust. 4a ustawy Pzp. 9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 12.8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 15 Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania , jeżeli jego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie.. 16.Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez lidera konsorcjum lub przez wskazanego w umowie konsorcjum partnera. 17.Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone w momencie podpisania przez niego umowy oraz wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał minimum 1 pracę o podobnym rozmiarze i złożoności ,jak ta, o realizację, której się ubiega (polegającą na wykonywaniu usług z zakresu koszeń mechanicznych). Dla poszczególnych pakietów wartości minimum wynoszą: Pakiet nr 1 - 20 tys. zł, Pakiet nr 2 - 15,5 tys. zł, Pakiet nr 3 -18 tys. zł, Pakiet nr 4 - 14 tys. zł, Pakiet nr 5 - 12,5 tys. zł, Pakiet nr 6 - 12 tys. zł, Pakiet nr 7 - 14,500 tys. zł, Pakiet nr 8 - 33 tys. zł. Wymagania dotyczące doświadczenia dla poszczególnych pakietów sumują się.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, przy czym za minimalny potencjał zamawiający uważa:zgodnie z zakresem oferowanych prac,tj.: Koszenie mechaniczne z uprzątnięciem biomasy - składowanie siana w stodole: a)do 30 ha - 2 ciągniki - 1 kosiarka - 1 balociarka lub kostkarka - 2 przewracarko-zgrabiarki , b)od 31 - 65 ha - 3 ciągniki - 2 kosiarki - 1 balociarka lub kostkarka - 2 przewracarko-zgrabiarki , c)powyżej 65 ha - 4 ciągniki - 3 kosiarki - 2 balociarki lub kostkarki - 3 przewracarko-zgrabiarki Koszenie mechaniczne z uprzątnięciem biomasy - składowanie siana w stogi lub kopice: a) do 40 ha - 2 ciągniki - 1 kosiarka - 1 przewracarko-zgrabiarka - sprzęt do zbioru i wywozu biomasy, b)od 40 - 65 ha - 3 ciągniki - 2 kosiarki - 2 przewracarko-zgrabiarki - sprzęt do zbioru i wywozu biomasy, c)od 65 ha - do 100 ha - 4 ciągniki - 2 kosiarki - 2 przewracarko-zgrabiarki - sprzęt do zbioru i wywozu biomasy Dodatkowo dla pakietu 2 wymagane jest dysponowanie co najmniej jedną owijarką balotów folią. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na prace wykonywane na powierzchni ponad 100 ha wymagania dotyczące potencjału technicznego ulegają zwiększeniu. Na każde kolejne rozpoczęte 50 ha Wykonawca musi dysponować dodatkowo co najmniej 1 ciągnikiem, 1 kosiarką, 1 przewracarko zgrabiarką. Wymagania dotyczące potencjału technicznego dla poszczególnych pakietów sumują się.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym, przy czym za minimalny potencjał zamawiający uważa:zgodnie z zakresem oferowanych prac, tj.: Koszenie mechaniczne z uprzątnięciem biomasy - składowanie siana w stodole a) do 30 ha - minimum 2 osoby b) od 31 - 65 ha - minimum 3 osoby c) powyżej 65 ha - minimum 4 osoby Koszenie mechaniczne z uprzątnięciem biomasy - składowanie siana w stogi lub kopice a) do 40 ha - minimum 2 osoby b) od 40 - 65 ha - minimum 3 osoby c) od 65 ha - do 100 ha - minimum 4 osoby W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na prace wykonywane na powierzchni ponad 100 ha wymagania dotyczące potencjału osobowego ulegają zwiększeniu. Na każde kolejne rozpoczęte 50 ha Wykonawca musi dysponować dodatkowo co najmniej 1 osobą. Wymagania dotyczące potencjału osobowego dla poszczególnych pakietów sumują się.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum/ spółka cywilna)- pełnomocnictwo dla lidera.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: - zmiany terminu spowodowanej wystąpieniem długotrwałych - trwających dłużej niż 15 dni- niekorzystnych warunków atmosferycznych mających wpływ na brak możliwości wykonywania przedmiotu umowy lub okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego; - zmiany terminu realizacji prac spowodowanej zmianą sposobu wykonania danej czynności jeżeli zmiana ta przyczyni się istotnie do poprawy jakości efektu wykonanej pracy; - wprowadzenia do umowy drobnych zmian nie powodujących rozszerzenia jej zakresu oraz nie skutkujących koniecznością zapłaty dodatkowego wynagrodzenia; - wprowadzenia zmian danych dotyczących Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku ich zaistnienia; - zamawiający z ważnych przyczyn może ograniczyć przedmiot umowy w stosunku do zakresu określonego w SIWZ. Przez ważne przyczyny rozumie się w szczególności przyczyny organizacyjne, technologiczne, gospodarcze, przyrodnicze, okoliczności wywołane przez klęski żywiołowe i katastrofy naturalne oraz inne istotne okoliczności których nie można przewidzieć w momencie zawierania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bdpn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Park Narodowy, Ustrzyki Górne 19, 38-713 Lutowiska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Bieszczadzki Park Narodowy, Ustrzyki Górne 19, 38-713 Lutowiska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 -Tarnawa (Tarnawa Niżna, Dźwiniacz Górny ) III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie mechaniczne z uprzątnięciem biomasy - składowanie siana w stodole; ilość - 36,88 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Tarnawa (Dźwiniacz Górny).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie mechaniczne z uprzątnięciem biomasy - składowanie siana w stogi; ilość - 36,29 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Tarnawa (Dźwiniacz Górny) II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie mechaniczne z uprzątnięciem biomasy - składowanie siana w stogi; ilość - 42,70 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Tarnawa (Bukowiec) I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie mechaniczne z uprzątnięciem biomasy - składowanie siana w stogi; ilość - 32,37 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 -Tarnawa (Bukowiec) II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie mechaniczne z uprzątnięciem biomasy - składowanie siana w stogi; ilość - 29,78 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Tarnawa (Sokoliki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie mechaniczne z uprzątnięciem biomasy - składowanie siana w stogi;ilość - 27,69 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Tarnawa(Łokieć).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie mechaniczne z uprzątnięciem biomasy - składowanie siana w stogi; ilość - 31,85 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Tarnawa (Tarnawa Niżna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie mechaniczne z uprzątnięciem biomasy - składowanie siana w stogi; ilość - 76,83 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.