eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ŁĄCZY ŚWIATŁOWODOWYCH POMIĘDZY PUNKTAMI SIECI MONITORINGU MIEJSKIEGO W INOWROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Inowrocław: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ŁĄCZY ŚWIATŁOWODOWYCH POMIĘDZY PUNKTAMI SIECI MONITORINGU MIEJSKIEGO W INOWROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 203298 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ŁĄCZY ŚWIATŁOWODOWYCH POMIĘDZY PUNKTAMI SIECI MONITORINGU MIEJSKIEGO W INOWROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie łączy światłowodowych pomiędzy punktami sieci monitoringu miejskiego w Inowrocławiu w kanalizacji kablowej stanowiącej własność Orange, z podziałem na 2 części: część 1 - pomiędzy punktem retransmisyjnym PR1 na budynku przy al. Mikołaja Kopernika 5 i centrum nadzoru monitoringu w Komendzie Powiatowej Policji przy ul. Toruńskiej 15, długość toru światłowodowego ok. 998 m, część 2 - pomiędzy punktem retransmisyjnym PR2 na budynku przy al. Niepodległości 22 i punktem retransmisyjnym PR1 na budynku przy al. Mikołaja Kopernika 5, długość toru światłowodowego ok. 3.627 m, oraz zakończenie urządzeniami dostosowującymi do przesyłania obrazu z sieci monitoringu między wymienionymi punktami. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi (dotyczy obydwu części zamówienia): 1) wykonanie projektu budowlano - wykonawczego budowy łączy światłowodowych oraz dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem niezbędnych zgód, pozwoleń, uzgodnień od właściwych organów administracji, Orange i właściciela budynków oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę; dokumentacja projektowa opracowana zgodnie z normami zakładowymi ZN-96 Orange: 002, 004, od 006 do 038, 041 i ZN-03 TP S.A.-005 powinna zawierać: - wykaz stosowanych oznaczeń, - przebieg ogólny dzierżawionej kanalizacji na planie w skali l: 100000, - schemat szczegółowy na podkładach geodezyjnych w skali 1: 1000, - schemat rozwinięty dzierżawionej kanalizacji wraz z podanym przekrojem i oznaczonym otworem (zajęcie otworów kanalizacji kablowej, w którym będzie zaciągany kabel należy uzgodnić z Orange, Pion Technicznej Obsługi Klienta, Dział Zarządzania Zasobami Fizycznymi Sieci, 85-733 Bydgoszcz, ul. M.C. Skłodowskiej 60B,), - oznaczenie kabla zgodnie z przyjętą symboliką, - sposób mocowania kabli i urządzeń kablowych, - dokumenty homologacyjne kabla i urządzeń kablowych, - zestawienie długości odcinków dzierżawionej kanalizacji rodzaju kabla, typ, średnica; 2) wykonanie w istniejącej kanalizacji kablowej łączy światłowodowych pomiędzy budynkami oraz wykonanie zakończeń kabla światłowodowego oraz inwentaryzacji geodezyjnej rozbudowanej sieci telekomunikacyjnej. 3. Wymagania w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia: 1)wykonawca musi uzyskać zgodę Orange na wykonywanie prac projektowych i robót budowlano - montażowych w zakresie infrastruktury telekomunikacyjnej; przed rozpoczęciem prac wykonawca z 5-dniowym wyprzedzeniem, pisemnie, powiadomi Orange, Pion Technicznej Obsługi Klienta, Dział Zarządzania Zasobami Fizycznymi Sieci, 85-733 Bydgoszcz, ul. M.C. Skłodowskiej 60B, faks 05237593 16, o zamiarze rozpoczęcia prac, celem protokolarnego przekazania terenu robót; 2)na trasie budowy kabla mogą wystąpić niedrożności kanalizacji kablowej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy załączony do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.00-4, 32.56.20.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu łączy światłowodowych; Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących ich wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania oraz do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca składa kosztorys ofertowy, który może być sporządzony metodą uproszczoną oraz karty katalogowe oferowanych kabli światłowodowych potwierdzające spełnianie wymogów określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z potrzeby dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy; h) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych; 3) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie łącza światłowodowego pomiędzy punktem retransmisyjnym PR1 na budynku przy al. Mikołaja Kopernika 5 i centrum nadzoru monitoringu w Komendzie Powiatowej Policji przy ul. Toruńskiej 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie łącza światłowodowego pomiędzy punktem retransmisyjnym PR1 na budynku przy al. Mikołaja Kopernika 5 i centrum nadzoru monitoringu w Komendzie Powiatowej Policji przy ul. Toruńskiej 15; zakres przedmiotu zamówienia opisany w sekcji II.1.3).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.00-4, 32.56.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie łącza światłowodowego pomiędzy punktem retransmisyjnym PR2 na budynku przy al. Niepodległości 22 i punktem retransmisyjnym PR1 na budynku przy al. Mikołaja Kopernika 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie łącza światłowodowego pomiędzy punktem retransmisyjnym PR2 na budynku przy al. Niepodległości 22 i punktem retransmisyjnym PR1 na budynku przy al. Mikołaja Kopernika 5; opis przemiotu zamówienia został określony w sekcji II.1.3) ogłoszenia o zamówieniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.00-4, 32.56.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.