To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-09
Kielce: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Urzędu Miasta Kielce w 2010 roku.
Numer ogłoszenia: 203310 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120784 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Urzędu Miasta Kielce w 2010 roku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programów szkoleniowych i na ich podstawie przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Urzędu Miasta Kielce.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 80.52.10.00 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu BHP i ppoż. dla kadry kierowniczej oraz pracowników administracyjno - biurowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Team Prevent Poland Sp. z o.o., ul. Warowna 8, 43-200 Pszczyna, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3540,00
Oferta z najniższą ceną: 2160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie dwudniowych warsztatów z zakresu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Świętokrzyska Agencja Rozwoju Regionu S.A., ul. Planty 16C/3, 25-502 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5900,00
Oferta z najniższą ceną: 5900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie dwudniowych warsztatów z zakresu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ze zczególnym uwzględnieniem małej i dużej nowelizacji z 2009r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grzegorz Kwitek, ul. Jaśminowa 10, 44-190 Knurów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3000,00
Oferta z najniższą ceną: 1600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkoleń Koncept Dariusz Tokarczyk, ul. Kamienna 21/30, 53-307 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6870,00
Oferta z najniższą ceną: 6870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6870,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie dwudniowych warsztatów z zakresu stosowania nowej instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zespół Ekspertów Manager E. Górska Pelczar, J. Pelczar, ul. Szeroka 2, 31-053 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3700,00
Oferta z najniższą ceną: 3700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia doskonalącego dla auditorów wewnętrznych z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania: PN-EN ISO 9001:2009, ISO/IEC 27001:2007, System Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK ŁUCZAK "QUALITY PROGRESS"
jakie przetargi wygrała firma
JACEK ŁUCZAK "QUALITY PROGRESS"
- Quality Progress, ul. Wł. Reymonta 5/4, 60-791 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2500,00
Oferta z najniższą ceną: 1900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia doskonalącego dla pracowników z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania: PN-EN ISO 9001:2009, ISO/IEC 27001:2007, System Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PBSG SP. Z O.O., ul. Skotarska 8, 61-625 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3800,00
Oferta z najniższą ceną: 3800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla auditorów wewnętrznych i koordynatorów wydziałów ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania z zakresu siedmiu narzędzi doskonalenia jakości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK ŁUCZAK "QUALITY PROGRESS"
jakie przetargi wygrała firma
JACEK ŁUCZAK "QUALITY PROGRESS"
- Quality Progress, ul. Wł. Reymonta 5/4, 60-791 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2500,00
Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla auditorów wewnętrznych i koordynatorów wydziałów ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania z zakresu Wspólnej Metody Oceny CAF
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK ŁUCZAK "QUALITY PROGRESS"
jakie przetargi wygrała firma
JACEK ŁUCZAK "QUALITY PROGRESS"
- Quality Progress, ul. Wł. Reymonta 5/4, 60-791 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2500,00
Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dotyczącego trudnych sytuacji w pracy urzędnika. Profesjonalna obsługa klienta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Świętokrzyska Agencja Rozwoju Regionu S.A., ul. Planty 16C/3, 25-502 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4000,00
Oferta z najniższą ceną: 2200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie dwudniowych warsztatów z zakresu zmian ustawy z dnia 16 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego wprowadzonych ustawą z dnia 12 lutego 2010 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz niektórych innych ustaw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Świętokrzyska Agencja Rozwoju Regionu S.A., ul. Planty 16C/3, 25-502 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6000,00
Oferta z najniższą ceną: 4000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- Remont drogi wojewódzkiej nr 767 m. Bogucice Pierwsze od km 5+880 do km 6+755 dł. 875 mb
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzględniającego zagadnienia zielonej transformacji
- "Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton"
- Projekt, wykonanie i wdrożenie platformy edukacyjnej na potrzeby projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Istebna"
- Kompleksowa organizacja cyklu warsztatów pn. "Lubelskie MŚP na nowych rynkach zagranicznych" dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) z województwa lubelskiego
- Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i prowadzenie tygodniowych warsztatów dla uczestników Projektu Uczelnie Przyszłości.
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.