Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-29
Łysomice: Budowa łącznika ze szkoły podstawowej do sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr. 1 w Łysomicach
Numer ogłoszenia: 203315 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łysomice, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, fax (056) 678 32 22 w.23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa łącznika ze szkoły podstawowej do sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr. 1 w Łysomicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa łącznika pomiędzy istniejącym budynkiem szkoły podstawowej, a istniejącym budynkiem sali gimnastycznej w Łysomicach (Zespół szkół nr.1) 2.Podstawowe dane: 1) Zetawienie powierzchni - kubatura obiektu - 388,00m3 - powierzchnia zabudowy - 117,00m2 - powierzchnia użytkowa - 93,30 m2 2) Układ funkcjonalny budynku Projektowany łącznik przewidziano w płd.-zach części terenu, w miejscu obecnego placu rekracyjnego Szkoły podstawowej.Łącznik stanowi naturalne przedłużenie wewnętrznych ciągów komunikacyjnych obu obiektów. Kształt łącznika wynika z oczywistego styku tych ciągów. Miejsce centralne wyposażono w drzwi zewnętrzne umieszczone w obu przeciwległych ścianach - zgodnie z ukłądem chodników. Dodatkowe drzwi przy Sali gimnastyczne (od północy) mają wyprowadzić na przyległy chodnik. 3) Przystosowanie budynku do korzystania z niego przez osoby niepełnosprawne Budynek jest przystosowany do korzystania z niego przez osoby niepełnosprawne: 4) Szczegółowy opis zawarty jest w: - dokumentacji technicznej, - przedmiarach robót. 5) Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z uzyskanym pozwoleniem na budowę i zatwierdzoną dokumentacją projektową opracowaną przez Pracownię projektową AMBIT s.c. w Toruniu, ul. Chrobrego 85 z zachowaniem warunków jej uzgodnienia i warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej, 2) wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca, 3) wykonawca zabezpieczy teren budowy, wymagana jest szczególna ostrożność w trakcie wykonywania robót budowlany, ponieważ budowa będzie prowadzona w czasie roku szkolnego. 4) wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej wraz z założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi. 5) wykonawca udzieli minimum 5-letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały. Wykonawca przekaże zamawiającemu komplet dokumentów gwarancyjnych na materiały i urządzenia nabyte na zlecenie zamawiającego. 7) podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, należącym do właściwej izby samorządu zawodowego, b) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, 3)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 100.000,00zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Spełnienie wymogów podanych w rozdziale VII ust. 1 należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia 4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, 4) oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) oświadczenie, o treści okeślonej art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do kierowania przedmiotowymi robotami, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, uprawnienia budowlane właściwe dla przedmiotowego zamówienia, zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego (według załącznika nr 4 do SIWZ). 8) polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100000,00zł. 9) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII ust 1 pkt 2, 3, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie d) Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łysomicy 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8 pok. nr. 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.