To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-09
Łódź: Zapewnienie ochrony imprezy masowej o nazwie VII Jarmark Wojewódzki 2010.
Numer ogłoszenia: 203340 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94819 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie ochrony imprezy masowej o nazwie VII Jarmark Wojewódzki 2010..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie ochrony imprezy masowej o nazwie VII Jarmark Wojewódzki 2010 (zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009r. Dz.U. z 2009 r. Nr 62, poz. 504 oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne z dnia 23 marca 2010r. Dz.U. Nr 52, poz. 308) organizowanej przez Urząd Marszałkowski w Łodzi. Impreza ta będzie organizowana na ulicy Piotrkowskiej na odcinku od al. Piłsudskiego do ul. Moniuszki, na ulicy al. Piłsudskiego na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Piotrkowskiej, w Pasażu Schillera oraz Pasażu Rubinsteina i na wyznaczonych parkingach. Przedmiot zamówienia obejmuje także przygotowanie Planu Ochrony Imprezy, rozumianego jako ogół dokumentów, o których mowa w art. 26 ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, tj.: 1) graficzny plan obiektu (terenu), na którym ma być przeprowadzona impreza masowa wraz z jego opisem, zawierający: - oznaczenie dróg dojścia i rozchodzenia się osób uczestniczących w imprezie masowej, dróg ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych i Policji, - oznaczenie punktów pomocy medycznej, punktów czerpalnych wody do picia i do celów przeciwpożarowych oraz punktów informacyjnych; - oznaczenie lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu i energii elektrycznej oraz innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu lub terenu, - informacje o rozmieszczeniu służb porządkowych oraz służb informacyjnych, rozmieszczeniu osób uczestniczących w imprezie masowej i ewentualnym rozdzieleniu ich według sektorów oraz o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatów, 2) informację o liczbie miejsc dla osób w obiekcie lub na terenie, gdzie impreza masowa będzie zorganizowana; mogących wystąpić zagrożeniach porządku publicznego, w tym informację o ewentualnym uznaniu imprezy masowej za imprezę o podwyższonym ryzyku, oraz informację o liczbie osób, które mogą być obecne na imprezie masowej; o stanie liczebnym, organizacji, oznakowaniu, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służb: porządkowych i informacyjnych, 3) pisemną instrukcję określającą zadania służby porządkowej oraz warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczaniu imprezy; szczegółowe zasady postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia. Wykonawca w toku wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie postępować z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami. W szczególności do obowiązków Wykonawcy w okresie pełnienia funkcji służby porządkowej na terenie obiektu Zamawiającego należeć będzie staranne działanie, w ramach możliwości prawnie dozwolonych, poprzez ciągłą aktywną obecność i wykonywanie czynności mających na celu zabezpieczenie imprezy masowej przed ingerencją osób uniemożliwiających jej prawidłowy przebieg, zakłócających porządek publiczny i zachowujących się niezgodnie z regulaminem imprezy masowej. Wykonawca w toku wykonywania przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie się do prowadzenia następujących czynności: - Sprawdzania uprawnień osób do przebywania na imprezie masowej. - Legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości. - Przeglądania zawartości bagaży, odzieży osób - w przypadku podejrzenia, że osoby te wnoszą lub posiadają broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały wybuchowe, wyroby pirotechniczne, materiały pożarowo niebezpieczne, napoje alkoholowe, środki odurzające lub substancje psychotropowe. - Stwierdzania uprawnień osób do przebywania na imprezie masowej, a w przypadku stwierdzenia braku takich uprawnień - wezwania ich do opuszczenia imprezy masowej. - Wydawania poleceń porządkowych osobom zakłócającym porządek publiczny lub zachowującym się niezgodnie z regulaminem imprezy masowej, a w przypadku niewykonania tych poleceń - wezwania ich do opuszczenia imprezy masowej. - Ujęcia, w celu niezwłocznego przekazania Policji, osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia. - Zgłaszania Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń stanu zabezpieczenia obiektu. - Usuwania z miejsca przeprowadzania imprezy masowej osób, które swoim zachowaniem zakłócają porządek publiczny lub zachowują się niezgodnie z regulaminem imprezy masowej również na prośbę i wezwanie przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego. - Ochrony mienia wystawców zarówno w dzień jak w nocy w czasie trwania imprezy. Wykonawca zobowiązany będzie do jednolitego oznakowania i umundurowania osób, którym powierzył czynności zabezpieczenia oraz wyposażenia ich w niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia sprzęt i środki ochrony osobistej, łączności bezprzewodowej i przymusu bezpośredniego. Wykonawca zobowiązany będzie dokumentować za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk przebieg imprezy, zgodnie z art. 11 ust. 1 i 2 Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 r. (Dz. U. nr. 62 poz. 504). Wykonawca zobowiązany będzie do wzięcia udziału we wszystkich spotkaniach organizacyjnych poprzedzających imprezę masową zorganizowanych przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia w wymiarze : - pracownicy ochrony liniowi - 3200 rob/godz - dowódcy sektorów - 216 rob/godz - kierownik ds. bezpieczeństwa - 72 rob/godz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPEL SECURITY POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"IMPEL SECURITY POLSKA" SP. Z O.O.
- IMPEL SECURITY POLSKA SP. Z O.O., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77365,04
Oferta z najniższą ceną: 77365,04 / Oferta z najwyższą ceną: 112621,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
- Przebudowa połączona ze zmianą sposobu użytkowania lokalu usługowego na żłobek miejski wraz z przebudową strefy wejściowej przy ul. Narutowicza 78A w Łodzi wraz z dostawą i montażem wyposażenia
- "Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w 2025 roku z podziałem na zadania"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem do Apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi leku Spravato do Programu Lekowego leczenia chorych na depresję lekooporną.
- Usługa prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawa systemu UHF z automatyczną identyfikacją asortymentu pralniczego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr. 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Zapewnienie sal warsztatowych wraz z usługą restauracyjną.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w związku z organizacją imprez
- CAŁODOBOWA, STAŁA I BEZPOŚREDNIA OCHRONA TERENU, OBIEKTU, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Radzyniu Podlaskim przy ul. Stefana Kard. Wyszyńskiego 5"
- Usługa kompleksowej ochrony obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu położonych przy ul. Królewiecka 146 oraz ul. Elizy Orzeszkowa 6
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA RADIA BIAŁYSTOK S.A. W LIKWIDACJI
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.