Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-24
Kraków: wykonanie instalacji okablowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 203345 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Zygmunta Augusta 1, 31-504 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4242000, fax 012 4210572.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.momp.malopolska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie instalacji okablowania komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji okablowania komputerowego w Małopolskim Ośrodku Medycyny Pracy według koncepcji wykonawcy z uwzględnieniem wymagań zamawiającego, dostawę i montaż szafy dystrybucyjnej wraz z osprzętem oraz wykonanie projektu powykonawczego instalacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2006 r. Dz.U. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności wymagane dokumenty na potwierdzenie spełniania tego warunku to: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w Art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ Uwaga - w przypadku spółek cywilnych oświadczenie składa każdy wspólnik, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (określające zakres działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zakres prowadzonej działalności winien obejmować przedmiot zamówienia, zaś w przypadku, gdy obowiązujące przepisy prawa wymagają dla prowadzenia działalności w zakresie objętym zamówieniem koncesji, zezwolenia lub licencji - wykonawca winien przedstawić koncesję, zezwolenie lub licencję. - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia wymagane dokumenty na potwierdzenie spełniania tego warunku to: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w Art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, dokument potwierdzający uprawnienia elektryczne do wykonania instalacji-przyłączy prądowych osób, które będą w przedmiotowym zakresie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wykaz wykonanych usług (wykonanie instalacji okablowania komputerowego) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ( wg. wzoru zawartego w załączniku nr 3 do SIWZ), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - co najmniej 2 - znajdowanie się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane dokumenty na potwierdzenie spełniania tego warunku to: oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w Art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 warunej uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.momp.malopolska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Ośrodek Medycyny Pracy 31-504 Kraków ul. Zygmunta Augusta 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Małopolski Ośrodek Medycyny Pracy 31-504 Kraków ul. Zygmunta Augusta 1 Sekretariat Dyrekcji pok. nr 304.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż instalacji klimatyzacji pomieszczeń w budynku użytkowym przy ul. św. Elżbiety 3 we Wrocławiu
- Poprawa jakości oferty edukacyjnej samorządowych Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Krasne
- Zagospodarowanie działki i budowa Pomnika Pamięci Narodowej na placu za budynkiem OSP Lipa
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta
więcej: Układanie kabli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.